Bekijk volle/desktop versie : jongens die 20 vriendinnen ooit hebben gehad in hun hele leven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09-09-2005, 11:49
jongens die 20 vriendinnen ooit hebben gehad in hun hele leven
die ze gebruikt hebben bla bla en als ze voor hun zogenaamde ware
gaan dan is ze meestal een enge lelijke bitch die hem gebruikt en weet je wrm
omdat god hem straft omdat hij die andere meisjes heeft uitgelachen geeft hij hem eentje die zorgt ervoor dat hij door iedereen word uitgelachen geloof mij maar ken er heeeel veeeel waarvan het niet goed mee is afgelopen. Dan blijkt dat die ware een pas echte sle,t waarvan hij het niet eens in de gaten heeft

09-09-2005, 11:53

Ook een manier om jouw misstappen goed te praten

09-09-2005, 11:54
Volgens mij ben jij whocares...

09-09-2005, 11:59

Citaat door bozeoog:
jongens die 20 vriendinnen ooit hebben gehad in hun hele leven
die ze gebruikt hebben bla bla en als ze voor hun zogenaamde ware
gaan dan is ze meestal een enge lelijke bitch die hem gebruikt en weet je wrm
omdat god hem straft omdat hij die andere meisjes heeft uitgelachen geeft hij hem eentje die zorgt ervoor dat hij door iedereen word uitgelachen geloof mij maar ken er heeeel veeeel waarvan het niet goed mee is afgelopen. Dan blijkt dat die ware een pas echte sle,t waarvan hij het niet eens in de gaten heeft
kword helemaal tureluurs van je ondertekening

09-09-2005, 13:53

en wat als het een meisje is??

09-09-2005, 14:35
Wat een wijze jonge mensen hebben we hier

wijs en jong gaat niet samen

09-09-2005, 14:46
Thanks voor de mededeling

09-09-2005, 15:05
Tjah je krijgt wat je verdient

09-09-2005, 15:18
als je foute dingen in je leven gedaaan heb heb gen zin om vergeving te zoeken je moet verder doorgaan met je leven en mensen die negatief doen willen je terughalen naar je oude gewoontes bad bad peoples' en boys die meer dan 20 meisjes hebben gehad damn die gaan zeker naar de Hxxxxxxx met alle respect , ik zelf een hotboy doet nog niet eens zoveel , meisjes moet je benaderen with love en als je geen intersse aan die girl heb dan haar met rust laten als zij wel interesse heeft , se k s is only hot als je in love bent

09-09-2005, 15:33

Citaat door Ladybug:
Volgens mij ben jij whocares...
Nee hoor.

09-09-2005, 23:44

Citaat door Misstafarsite:
hey bozeoog ik word helemaal duizelig door je ondertekening..
Maar goed je hebt gelijk,het gebeurd wel eens dat die jongen gestraft word maar niet zo vaak hoor
geloof mij maar ik ken er veel waarvan het slecht afloopt

09-09-2005, 23:45

Citaat door deboeman10:
Ook een manier om jouw misstappen goed te praten
jammer die ehb ik niet en volgens mij prbeer je je eigen dingen goed te praten zo'n type zal jij wel zijn

09-09-2005, 23:45

Citaat door Silk:
als je foute dingen in je leven gedaaan heb heb gen zin om vergeving te zoeken je moet verder doorgaan met je leven en mensen die negatief doen willen je terughalen naar je oude gewoontes bad bad peoples' en boys die meer dan 20 meisjes hebben gehad damn die gaan zeker naar de Hxxxxxxx met alle respect , ik zelf een hotboy doet nog niet eens zoveel , meisjes moet je benaderen with love en als je geen intersse aan die girl heb dan haar met rust laten als zij wel interesse heeft , se k s is only hot als je in love bent
ja dat is beter niet gebruiken want dat is echt lomp en gemeen