Bekijk volle/desktop versie : Lingerie als cado voor je verloofde

Pagina's : [1] 2 3

08-09-2005, 22:07
Mijn verloofde is volgende week jarig.Ik wil haar een hele mooie seksie lingerie setje geven.Ik krijg nu van veel mnsen te horen dat ik dat niet moet doen.Ze zeggen dat ik haar iets anders moet geven.Ze kan het anders verkeerd opvatten en dat ik in werkelijkheid uit ben om haar in lingerie te zien.
Zolang ze niet met me getrouwd is moet ze haar lichaam ook voor mij verbergen,zeggen ze.
Mijn verloofde is modern,ik denk juist dat ze het luek vind.Dit zal ze juist luek en apart vinden iedreen geeft meestal parfum of een ketting cado.

Of wat vinden jullie.Dit kan toch gewoon.

08-09-2005, 22:15

Ben jij nou die schele van vanmiddag dat zijn eigen moedertje stuurt voor een "halal huwelijksaanzoek"?

08-09-2005, 22:18

Citaat door Dikke Meid:
Ben jij nou die schele van vanmiddag dat zijn eigen moedertje stuurt voor een "halal huwelijksaanzoek"?
mag ik zo vriendelijk zijn om te vragen waar je het over hebt.sorry heb ik wat gemist

08-09-2005, 22:21

Citaat door Schele:
mag ik zo vriendelijk zijn om te vragen waar je het over hebt.sorry heb ik wat gemist
Dit kan je niet gemist hebben!
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=668638

08-09-2005, 22:29

Citaat door Dikke Meid:
Dit kan je niet gemist hebben!
is zeker iemand anders met de zelfde nick.

08-09-2005, 22:30
Schaam je. Moge Allah SWT jou vergeven voor alle leugens die je rondspreid op het forum!!!

M3a Salaama

een zuster fie dien

Zie mijn reactie op jou andere topic!

08-09-2005, 22:32

Citaat door endless_love:
Schaam je. Moge Allah SWT jou vergeven voor alle leugens die je rondspreid op het forum!!!

M3a Salaama

een zuster fie dien
Doe effe normaal zeg.Wat heeft dit allemaal te betekenen.

08-09-2005, 22:33
Schele zit in zijn pubertijd en zijn hormonen schreeuwen om aandacht op dit moment..

08-09-2005, 22:34

Citaat door Schele:
Mijn verloofde is volgende week jarig.Ik wil haar een hele mooie seksie lingerie setje geven.Ik krijg nu van veel mnsen te horen dat ik dat niet moet doen.Ze zeggen dat ik haar iets anders moet geven.Ze kan het anders verkeerd opvatten en dat ik in werkelijkheid uit ben om haar in lingerie te zien.
Zolang ze niet met me getrouwd is moet ze haar lichaam ook voor mij verbergen,zeggen ze.
Mijn verloofde is modern,ik denk juist dat ze het luek vind.Dit zal ze juist luek en apart vinden iedreen geeft meestal parfum of een ketting cado.

eens een schele altyd een schele

08-09-2005, 22:35

Citaat door Schele:
Een dubbele nick bestaat niet! Op geen enkele forum!

Maar broeder, Moge Allah SWT jou leiden!

08-09-2005, 22:35

Citaat door Schele:
Ja je dikke schele moeder misschien

08-09-2005, 22:37
Mijn reactie in jou vorige topic...

Ik hoop dat je er iets nuttigs mee doet. Het is jou leven! Moge Allah SWT jou leiden.

Asalaam oe 3alaikoem wa ra7matoe Allah wa barakatoe

Mijn broeder, laat je niet verleiden door de duivel. Laat je verleiden door de Islam. Hou je aan de regels. Doe doua!!

Insha Allah zul je trouwen als Allah SWT dat Wil! Al Mektab! Al Mektab bestaat! Ik spreek uit ervaring! Ik heb ook nooit een haram relatie gehad en ik ben zeker niet onaantrekkelijk (hoor ik van veel mensen), dus daar ligt het niet aan. Ik vrees Allah SWT en hou van Allah SWT! Dat maakt mij sterk en zal jou ook sterk maken.

De reden dat ze jou hebben geweigerd is omdat ze jou niet verdiende. Allah is de Alwetende! Het is geen Al Mektab geweest. Allah SWT wilde ze niet als jou partner. Allah SWT heeft de goede voor de goede geschapen en de slechte voor de slechte. Ze vroegen jou iets wat Haram is en jij wilt geen Haramrelatie. Jij houdt van Allah SWT en zij zijn onwetend (Moge Allah SWT ze leiden, Allah Ihdi ma GlaQ).

Sbar, veel Sbar. Allah SWT houdt van mensen met geduld. Allah mha Sabirien!Moge Allah SWT jou zegenen met een gelovige vrouw die bij jou hoort. Moge Allah SWT jou behoeden voor al het kwaad in deze wereld. Moge Allah SWT jou leiden en jou hart vullen met veel liefde voor Hem SWT.

Ik hoop dat dit jou zal overtuigen insha Allah broeder.

Ik heb het beste met je voor!

M3a salaama

een zuster fie dien

Asalaam oe 3alaikoem wa ra7matoe Allah wa barakatoe

08-09-2005, 22:39

Citaat door Schele:

verloofde??

tjonge tjonge echt erg jij

derjuist nog een topic geopend dat je je vriendin wilde testen, en opeens is ze je vriendin, amai zo snel getest

08-09-2005, 22:40
Ja voor jullie marriage nacht maar das dan geen verassing meer & is al het lol ervan af.

Maar je hebt dan wel een lekker wyf met de lingerie die je graag ziet

08-09-2005, 22:42

Citaat door Dikke Meid:
Ja je dikke schele moeder misschien

Pagina's : [1] 2 3