Bekijk volle/desktop versie : een tuigje



Pagina's : [1] 2

07-09-2005, 22:40
Wat vinden jullie van een tuigje?

Is het echt zo erg???Ik stond net op het op punt om er eentje te kopen, niet om te winkelen ofzo hoor maar meer voor bijvoorbeeld stel als ik naar de stad wil moet ik echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeel lopen terwijl de bus er 5 min over doet. Maar met de kinderwagen kom ik moeilijk de bus in met kind er in is het gewoon te zwaar om het te tillen en meestal is er niemand die je helpt (de bussen zijn altijd leeg eigenlijk )
om gevaarlijke situaties te voorkomen wou ik voor het instappen een uigje bij mijn dochtertje van 2 dan heb ik er in ieder geval controle terwijl ik de wagen dichtklap en de bus in sjouw en ik wou het ook om mijn zoontje op te halen de school staat op geeneens op 5 minuten loopafstand....lopend met mijn dochtertje doe ik er wel een half uur over omdat ze alle kanten opgaat en niet aan mijn handje wil en die kinderwagen wordt ook steeds zwaarder en dan voor 5 min heen en 5 min terug (niet eens)

als mijn man dit hoort.......

07-09-2005, 22:44



Citaat door OumIshaaq:
je verteld een heel verhaal maar wat is een tuigje
volgens mij zo een koordje waar je kindje aan een vast kan houden
zoals bij honden als ze worden uitgelaten
( sorry dat ik deze vergelijking moet maken, maar begrijp me niet verkeerd)

07-09-2005, 22:45

Citaat door OumIshaaq:
je verteld een heel verhaal maar wat is een tuigje
Net als een honderriem maar dan voor een kindje ...ik vind het maar niks, het is wel handig maar vind het vreselijk uitzien..hihi

07-09-2005, 22:48

Citaat door OumIshaaq:
Ben je gek???? Ik zou dat nooit doen !!! Niet doen meid! Hoe gaat je kind zich later voelen?? Kom op seg.
hahahaha, je schrok je dood volgens mij toen je het las dat het een riem is om een kind bij te houden volgesn mij zat je zo

07-09-2005, 22:49


Die doen ze vooral bij ADHD kinderen...vind het zelf geen gezicht

07-09-2005, 22:54
Ik zou nog liever handboeien gebruiken dan een kind aan de hondenriem

07-09-2005, 22:55

Citaat door OumIshaaq:
Ben je gek???? Ik zou dat nooit doen !!! Niet doen meid! Hoe gaat je kind zich later voelen?? Kom op seg.
als een hond

07-09-2005, 23:09
Ik zie t vaak buiten bij anderen maar dat vindt ik zo afschuwelijk. Net of je een hond uitlaat.

07-09-2005, 23:16
en wat als dat de enige optie is als je kind anders de hele tijd moet terug roepen en maar steeds op t nippertje voor n fiets of zo moet wegtrekken ?!?!?!


lelijk of niet.. liever dat mn kind niets overkomt..

en neej kom nou niet met ja beter opvoeden, dan zou t kind ook luisteren ofzo.. n kind van 2 is nieuwsgierig en wil alles zien ruiken voelen enz..

ik weet niet of ik t zou doen, maar in een benarde situatie is t gewoon handig ja..

07-09-2005, 23:20

Citaat door f_mouslima2:
en wat als dat de enige optie is als je kind anders de hele tijd moet terug roepen en maar steeds op t nippertje voor n fiets of zo moet wegtrekken ?!?!?!


lelijk of niet.. liever dat mn kind niets overkomt..

en neej kom nou niet met ja beter opvoeden, dan zou t kind ook luisteren ofzo.. n kind van 2 is nieuwsgierig en wil alles zien ruiken voelen enz..

ik weet niet of ik t zou doen, maar in een benarde situatie is t gewoon handig ja..
hoe? en zo'n bordje op wieltjes precies da je kan bevestigen aan de buggy?

07-09-2005, 23:23

Citaat door alhob_3adab:
hoe? en zo'n bordje op wieltjes precies da je kan bevestigen aan de buggy?
alsof die erop blijven.. ik heb weleens op straat gezien dat n moeder gek werd van zo'n jochie omdat ie er telkens vanaf wilde en erop zat te springen

07-09-2005, 23:25

Citaat door f_mouslima2:
alsof die erop blijven.. ik heb weleens op straat gezien dat n moeder gek werd van zo'n jochie omdat ie er telkens vanaf wilde en erop zat te springen
ik zie aleen de brave kindjes dan zeker

07-09-2005, 23:25


ik hebtrouwens ooit eentje gezien die je aan t handje kan bevestigen.. die ziet er mider vreselijk uit dan die helemaal om de borst vn t kind gaat..

07-09-2005, 23:26

Citaat door alhob_3adab:
ik zie aleen de brave kindjes dan zeker
hebben ze hier bij ons helemaal niet.. mijn dochtertje wordt de eerste Inshallah

07-09-2005, 23:32

Citaat door f_mouslima2:
hebben ze hier bij ons helemaal niet.. mijn dochtertje wordt de eerste Inshallah
Incha'Allah Allah i ghalihalek

Pagina's : [1] 2