Bekijk volle/desktop versie : Waaaaaarommm!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

07-09-2005, 13:22
Zit ik met een schuldgevoel terwijl alles zijn schuld is?
Is toch niet normaal?
Mijn man is gisterenavond zijn telefoon thuis vergeten.
Het is een nieuwe toestel dus ik dacht, even kijken hoe dit allemaal werkt met filmpjes enzo.
Blijkt dat hij er allemaal ranzige dingen op heeft staan iegh tfou!
Blote vette dames met dikke tieten die in een string dansen
2 ezels die flink bezig zijn
een aantal voiceopnames van dames en ook mannen die allemaal scheldwoorden zeggen
en zo voorts!
Ik schrok me kapot! Dit had ik echt niet verwacht!
Ik ging slapen en pas vanochtend zag ik hem weer. Op het nieuws was er een item over meer gymen op scholen i.v.m te dikke kinderen. Hij lachtte en zei dat hadden ze in jou tijd moeten doen dan was je nu niet zo dik.
Waarop ik antwoorde:
Hou jij niet van dik dan? Aan die dikke dames in je telefoon te zien wel...
Hij werd lijkbleek. Eerst kwam de ontkenningsfase...
"Ach joh dat zijn geintjes van jongens onder elkaar"
Nou lekkere vrienden zijn dat, je bent getrouwd hoor, een moslim en je hebt een kind. bhalek bhal hadik hmar li siftek hadsi.
Toen opeens deed hij alsof IK fout was:
En wat doe je in mijn telefoon? Je moet met je poten van mijn toestel afblijven hmara!
ik zo Waaaaaaaaaaat, je hebt helemaal geen recht van spreken, probeer je nu de fout in mijn schoenen te schuiven? Grappigggg
hij echt heel boos: als je nog een keer aan mijn telefoon komt ,en woeriek!


Ok, het is dus duidelijk dat hij geheimen voor me heeft. Ik ga kapot...Wat moet ik doen dit had ik echt nooit en te nimmer verwacht, ik vertrouw hem nu echt niet meer vooral niet als hij met zijn vriendjes op stap gaat.

07-09-2005, 13:24


o vergeet niet dat hij mij nu met een schuldgevoel achter heeft gelaten alsof het echt mijn schuld is..ik pik dit gedrag niet hoor, hebben jullie tips wat ik hem kan zeggen

07-09-2005, 13:27
Dames alstublieft reageer ik weet echt niet wat ik moet doen en voel me zo verrot

07-09-2005, 13:28
sorry hoor maar wat is dat voor een man die zo'n opmerking maakt over dat je dik bent.Zegt al genoeg dat hij geen respect heeft

07-09-2005, 13:28


Sorry hoor zijn telefoon is ook jouw telefoon. Hij gedraagt zich wel alsof hij een albi heeft dus ik vind dat je hem aan moet spreken wat hij allemaal voor je achterhoudt. Want als je een moslim bent hoor je niet zulke plaatjes te hebben in je telefoon.

Sterke meid.

En ga goed met hem in gesprek!!!

07-09-2005, 13:31
waar slaan die dreigement op vooral die rare opmerking over dik zijn enz.
Sorry maar wat van jou is van hem en andersom.

Hij heeft blijkbaar wat te verbergen als die zich zo gedraagt en dit vraagt gewoon voor opheldering vanuit zijn kant anders weet je zelf wel hoe je ervoor staat

07-09-2005, 13:32

07-09-2005, 13:32

Citaat door chemicha:
waar slaan die dreigement op vooral die rare opmerking over dik zijn enz.
Sorry maar wat van jou is van hem en andersom.

Hij heeft blijkbaar wat te verbergen als die zich zo gedraagt en dit vraagt gewoon voor opheldering vanuit zijn kant anders weet je zelf wel hoe je ervoor staat
ja vind ik ook.Er klopt gewoon iets niet ...en dan die dreigementen en die opmerking

07-09-2005, 13:34
wat denken jullie dan dat er is. ik snap niet dat hij mij dik durft te noemen en dan die megasumo slxtten op zijn telefoon heeft.

07-09-2005, 13:36

Citaat door Boedoe:
wat denken jullie dan dat er is. ik snap niet dat hij mij dik durft te noemen en dan die megasumo slxtten op zijn telefoon heeft.
als hij boos zegt van wat doe je met mijn telefoon??!!Dan heeft iets te verbergen behalve die plaatjes..kan niet anders.

07-09-2005, 13:36
hij heeft ook namen van vrouwen erin staan die ik niet ken. hij doet er luchtig over. soms vraag ik me af waarom hij met me wilde trouwen, hij doet alsof ik het domste en lelijkste wicht op aarde ben maar als zijn willie begint te kriebelen ben ik de liefste en de mooiste en dan houd ie van me ik begrijp echt niet waarom hij mij heeft gekozen als ik echt niks voor hem beteken.

07-09-2005, 13:42
Oke ik geef toe die opmerking dat jij dik bent, had hij niet mogen maken. Dat is echt zeer respectloos. Maar de opmerking van zijn spullen zijn ook jouw spullen ben ik het echt niet mee eens. Ik vind het echt niet tof als mijn man in mijn telefoon rondsnuffeld. Als hij het vraagt mag het wel, maar zeker niet ongevraagd. Er staan persoonlijke sms berichten in van vriendinnen en die hoeft hij echt niet te lezen. En kom op je moet ook begrijpen dat mannen onder elkaar wel eens een grapje maken. En natuurlijk is hij moslim en niet toegestaan om dit te ontvangen en te bekijken, maar het gebeurt. En heb je in zijn telefoon gekeken voor het maken van filmpjes of was je toch wel nieuwsgierig wat je aan zou treffen. Zo denk ik erover. Respect is ook respect voor iemand zijn spullen, ik kan het best begrijpen dat je man boos is geworden.

07-09-2005, 13:44



Citaat door Boedoe:
hij heeft ook namen van vrouwen erin staan die ik niet ken. hij doet er luchtig over. soms vraag ik me af waarom hij met me wilde trouwen, hij doet alsof ik het domste en lelijkste wicht op aarde ben maar als zijn willie begint te kriebelen ben ik de liefste en de mooiste en dan houd ie van me ik begrijp echt niet waarom hij mij heeft gekozen als ik echt niks voor hem beteken.


zegt genoeg...hij houd niet van je.Als een man zoiets zegt tegen zijn vrouw, of haar kwetst of zelfs haar zo de grond in stampt omdat hij haar lelijk en dom vind dan is geen liefde meer van zijn kant vind ik.Hoe moet dat later na 10 jaar wanneer je grijs word en rimpels krijgt en dus je lichaam geen vorm meer heeft....dan denk ik dat hij geen omkijken meer heeft naar jou.

En wat doen die namen van die vrouwen in zijn gsm?Sorry dat ik het zeg maar is dom van jou om het zo bij te laten omdat hij luchtig erover doet ...jij laat het bij neer zoals het is en zo gaat hij denken van Ik kan uitspoken wat ik wil.

Jij moet maar eerst zien achter te komen wie die trutten zijn op zijn telefoon.Dan eens goed met hem te praten...want hij is geen puber meer (zo geraagt hij zich wel vind ik)...want hij moet niet vergeten..hij heeft een kind en een VROUW!!!

07-09-2005, 13:47

Citaat door oembibi:
Waarom heb je die telefoon niet tegen de grond aan geslagen? Zou ik in jouw situatie gedaan hebben.
Wallah Illah.
Ik had een hamer gepakt en die telefoon helemaal kapot geslagen en zijn simkaart door de midden gebroken.

Maar goed, je staat ook niet erg sterk in je schoenen als ik jouw verhaal lees. Waarom laat jij je zo behandelen in Godsnaam? En wat ik al helemaal niet begrijp is dat jij je nu nog schuldigt voelt ook, als je hier voor me stond had ik je ff goed door elkaar geschud! Hij behandelt je als oud vuil, heeft geheimen voor je, je ziet telefoonnummers van andere vrouwen en JIJ voelt je schuldig? Sorry, maar dan ben je echt niet goed bij je hoofd!!

07-09-2005, 13:48

Citaat door Verward:
Oke ik geef toe die opmerking dat jij dik bent, had hij niet mogen maken. Dat is echt zeer respectloos. Maar de opmerking van zijn spullen zijn ook jouw spullen ben ik het echt niet mee eens. Ik vind het echt niet tof als mijn man in mijn telefoon rondsnuffeld. Als hij het vraagt mag het wel, maar zeker niet ongevraagd. Er staan persoonlijke sms berichten in van vriendinnen en die hoeft hij echt niet te lezen. En kom op je moet ook begrijpen dat mannen onder elkaar wel eens een grapje maken. En natuurlijk is hij moslim en niet toegestaan om dit te ontvangen en te bekijken, maar het gebeurt. En heb je in zijn telefoon gekeken voor het maken van filmpjes of was je toch wel nieuwsgierig wat je aan zou treffen. Zo denk ik erover. Respect is ook respect voor iemand zijn spullen, ik kan het best begrijpen dat je man boos is geworden.
Dus jij vind die filmpjes normaal en vind dus dat ik geen recht van spreken heb omdat ik zijn telefoon heb gekeken

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7