Bekijk volle/desktop versie : Als de mannen niet bereidt zijn...



Pagina's : [1] 2 3 4

06-09-2005, 16:10
dan nemen de vrouwen het over:







06-09-2005, 16:55


masch'allah .....sub7ana'allah...............allahoe'akbarrr!! !!

06-09-2005, 16:57


Masha Allah!!

[Vrouwen van Palestina, als ik het goed heb..Al-Aqsa Brigade]

Al Ghayr Insa'Allah

06-09-2005, 17:42

Citaat door MetalsaLadY:


Masha Allah!!

[Vrouwen van Palestina, als ik het goed heb..Al-Aqsa Brigade]

Al Ghayr Insa'Allah

06-09-2005, 17:56


sob7anallah!!mashallah

06-09-2005, 18:01
Staat voor geen meter, het zijn de mannen die moet strijden niet de vrouwen want daar zijn vrouwen niet voor

06-09-2005, 18:03

Citaat door miss_hijab:
Staat voor geen meter, het zijn de mannen die moet strijden niet de vrouwen want daar zijn vrouwen niet voor
?

06-09-2005, 18:04

Citaat door miss_hijab:
Staat voor geen meter, het zijn de mannen die moet strijden niet de vrouwen want daar zijn vrouwen niet voor
het zijn gene modellen dat het pakje hun moet staan,dat je nog naar hun uiterlijk kijkt...pfff

en heb je DALIEL dat alleen mannen moge strijden/?

06-09-2005, 18:09
Ik ben in heel mijn leven 1 hadith tegen gekomen, waarin een vrouw strijd tegen de koeffar en dat was op dat moment noodzakkelijk, maar in de tijd van onze profeet sallahu aleihi wassalaam ken ik geen overleveringen dat een vrouw moet strijden en in die tijd strijden de vrouwen alleen wanneer het noodzakelijke was , strijden is voor de man niet voor de vrouw.

06-09-2005, 18:11
Mascha'Allah!!
Waarom mogen de vrouwen niet strijden om hun geloof??
Als zij de power en de hersenen daarvoor hebben waarom niet?
Moge Allah(swT) die vrouwen belonen met het paradijs inschallah!!

06-09-2005, 18:11

Citaat door selefia_1:
het zijn gene modellen dat het pakje hun moet staan,dat je nog naar hun uiterlijk kijkt...pfff

Waarom doen ze dan een legerpakje aan, dat is toch van de koffaar? Ze kunnen hun gimaars toch ook aanhouden? En in de tijd van de profeet sallahu aleihi wassalaam hadden ze geen legerpakjes, die legerpakjes zijn namelijk van degene tegen wie ze strijden..

06-09-2005, 18:13

Citaat door miss_hijab:
Waarom doen ze dan een legerpakje aan, dat is toch van de koffaar? Ze kunnen hun gimaars toch ook aanhouden? En in de tijd van de profeet sallahu aleihi wassalaam hadden ze geen legerpakjes, die legerpakjes zijn namelijk van degene tegen wie ze strijden..
Als je zo'n leger pak aanhebt, ben je niet makkelijk te vinden als je je in de bosjes verstopt..

06-09-2005, 18:16



Citaat door Sweet Baby:
Mascha'Allah!!
Waarom mogen de vrouwen niet strijden om hun geloof??
Als zij de power en de hersenen daarvoor hebben waarom niet?
Moge Allah(swT) die vrouwen belonen met het paradijs inschallah!!


Ameen!!

06-09-2005, 18:19

Citaat door Sweet Baby:
Mascha'Allah!!
Waarom mogen de vrouwen niet strijden om hun geloof??
Als zij de power en de hersenen daarvoor hebben waarom niet?
Moge Allah(swT) die vrouwen belonen met het paradijs inschallah!!
Wie zegt dat men hier aan het strijden is voor het geloof? Je ziet een paar plaatjes en je denkt dat gelijk. Grappig.

Ik vraag me af waar deze vrouwen mee bezig zijn. 1 ding weet ik bijna wel zeker, er zullen middels deze rakketten of wat het dan ook zijn onschuldige doden vallen. Ik vind deze foto's walgelijk!

06-09-2005, 18:29
erg onpraktisch, legerjurken. Maarja ik vind het een mooie vorm van emancipatie, de mannen thuis voor de kinderen laten zorgen en de vrouwen gaan jihad voeren.

Pagina's : [1] 2 3 4