Bekijk volle/desktop versie : Dit moet je lezen.!!!!!



Pagina's : [1] 2 3

06-09-2005, 16:08
salam alikom allemaal,
Ik wil graag hier een waargebeurde verhaal plaatsen... Nou ik zal het in kort vertellen waar het over gaat Ik ben naar marokko geweest, ik woon trouwens in Fes samen met mijn ouders en de zus van mijn vader Nou geloof mij zei is geen lieve tante.. Zei doet allemaal gemene dingen bij mensen en ik heb het ook vaker tegen mijn ouders gezegd maar die geloven mij niet Zei doet bv. stelen, zei probeerd gif in je eten te stoppen , over jou roddelen enz enz.. nou als je meer wilt weten over mijn verhaal dan moet je het mijn laten weten maar het is natuurlijk wel spannend als je weet wat er allemaal gebeurd bij een meisje zoals mij die gwn op vakantie gaat en dit allemaal meemaakt...

groetjes fessia

06-09-2005, 17:19


Ewa Fan Nummer ! ga gauw verder Meid...

06-09-2005, 17:53
ik ben je 2de fan gah gouw verder

06-09-2005, 19:10
meid 3de fan erbij hoop dat je gauw verder gaat:d

07-09-2005, 15:08


en k ben je 4e fan

09-09-2005, 16:01
vertel dan ff

10-09-2005, 11:02
oke ik ga verder!! Ik ga verder met het verhaal over mijn gemene tante..
Mijn tante heeft 2 kinderen en een vieze man en die wonen duss allemaal bij ons thuis.. Weet je hoe erg! overal waar je naartoe gaat moeten zij ook mee mohim is gwn erg.. Zij heeft ook nog eens een vieze man die elke morgen voor de deur zich aftrekt en da is zo vies. Ben je net wakker kijk je ff uit de raam en dan zie je de man van je tante zich aftrekken tfoe tfoe tfoe..Zij maakt altijd ruzie met mijn ouders zij steelt geld van ons.. wij zijn in Marokko 500euro verloren.. Ik heb zelf gezien dat zij die geld heeft! Maar mijn ouders geloven mij niet op het begin.. Zij stuurde allemaal jongens op me af en ze zegt tegen hun doe dat en dat en dan krijgen ze geld.. Op een dag kwam een illegale mij zerma ophalen om naarde strand te gaan.. MAar mijn tante had dat allemaal gelogen.. Dus om 10uur kwam die jonge aan bellen en duss.. maakte mijn vader de deur open en hij zei zo van wie ben jij en wat moet jij? Hij zei zo ik ben de vriend van je dochter mijn vader zei zo kan niet want mijn dochter heeft geen vriend. Hiij ging allemaal zweren en mijn vader geloofde dat Dus was hij kwaad heb ik 1 week thuis gezeten ben nergens geweest in die week weet je hoe erg..Alleen me moeder had medeleiden met mij.. mijn tante moest zo hard lachen en kwam zij naar me toe en ze zie ik heb hem gestuurd.. Ik zei tfoe jah tante ben jij mohim ik heb haar helemaal uitgescholden...ben naar me pa geweest en had het gezegd en hij geloofde mij gelukkig mocht ik weernaar buiten ben meteen wegegaan uit Fes.. Hallo ben wel een meisje van 20jr i kwil ook genieten van me vakantie en dus ben ik naar NAdor gegaan heb een kamer gehuurd voor 1 week en toen was ik terug gegaan naar Fes naar mijn famillie weer... Weer terug naar de hel.. Maar ik moet nu gaan mensen i kga Maandag inshallah verder... Maar mensen dit is nog niks..... Kus kus fessia

10-09-2005, 11:47
nieuwe fan

ga snel verder


xXx [xwidjanx]xXx

10-09-2005, 11:52
nieuwe fannN

ga gauwwww doorrr

10-09-2005, 17:00
gah snel verder leuk vervolg

10-09-2005, 17:57
je nieuwe fan..!!
ga snel verder..

16-09-2005, 14:24
hey hey meiden,
sorry dat ik niet verder ben gegaan maar heb het heel erg druk.. Maar ik zeker nog wel door en heb jullie veel te vertellen want me tante belt me nu en ze kon goed slijmen, mohim ik ga snel verder inshallah

dikke kus fessia

16-09-2005, 14:44


oke meid,,
kan je nu vervolgje zetten?

19-09-2005, 17:58
kan je nu verder?????

-XxX- MIII

20-09-2005, 17:19
hey meiden ik ben weer helemaal terug hahaahahah....
nOu ik was weer naarFes geweest weer naar de HEL... EWa, kreeg i kweer gezeur van me tante ik trok er niks van aan maar zei ging maar door! DUss.. deze keer waren wy met z'n alle wegegaan.. Heb me spullen weer gepakt en toen heb ik me auto gepakt en me ma en me broertjes meegenomen me pa bleef nog want, hij moest wat voor onze huis doen. EWa waren wij naar Nador geweest (daar hebben wij ook een huisje) Toen begon pas vakantie voor mijn broertjes.. (was wel ziellig) Maar wat komt me tante en haar man doen??? Zijn ze ons achterna gevolgd en hebben een huisje gehuurd expres voor ons.. aaaa wat een nachtmerrie man! Zij begon allemaal te schooieren bij ons.. ik werd egt gek van haar niet normaal... Ewa op een dag kregen wij bezoek (mijn tante uit frankrijk en mijn nichtjes ) Duss wij gingen met ze allen naar de stad ff winkelen je weet wel hahahahhaa... Maar ik bleef nog thuis want mijn pa zou ook komen en die had geen huissleutel dus moest ik wel blijven. Mijn ma had prongeluk de deur opgelaten.... Ewa dus kwam de man van mijn tante naar mijn toe ik d8 wat moet hij man..! Ewa. hij zat aan mij duss. k trok m weg en zei doeff normaal! Hij zei zo tegen mij je hebt me gek gemaakt ik ben verliefd op je blabla bla.. I kzei zo jij bent wel de man van mijn tante lul.. HIj zei zo ik hou nie van je tante blablabla. I kben blij da ik nie zo een dom wijf ben heb een klap gegeven in ze ballen niet normaal was te Hard maar lekker voor hem!! Ewa op een gegeven moment kwamen nog andere 2 gasten? Ik d8 bij mijn hoofd waarom komen deze jongens moete ze mijn pa hebben?? NEEEEE.. zij wouden mij verkrachten waren zulke vieze goren jongens van Nador !! ul ul ul ul ul.... Ik heb hun klappen gegeven egt voor gevochten niet normaal ik d8 klaar ze gaan mij verkrachten , maar toen dacht ben ik dom ofzo!?! Heb gewoon voor gevocten en allah had me geholpen en me pa kwam binnen ne die jongens zijn gelukkig opgepakt en ik mocht van de politieagenten hun nog een klap geven nou da was pas vet.. maar ik zal het nog nooit vergeten! Hun ziin dus opgepakt heb nog geprobeerd om wat leuks van te maken maar ik kon het niet vergeten.. oJa, mijn tante kwam nog naar me toe en ze moest zerma janken om mij en dat meot ik geloven.. En i kwas helemaal vergeten dat haar man niet is opgepakt.. Ben naar die halfzole politieagenten geweest en heb alles uitgelegd ewa duss moest hij langs komen naar de politiebureau en kreeg ik te horen dat hij ook is opgepakt.. Eindelijlk nu nog mijn tante.. Maar heb genoeg verteld voor vandaag ga binnekort zeker verder.. Als het lang duurt sorry maaarryh moet een bruiloft organiseren hahaha..
dikke kus van fessia ik hoop dat jullie het wat van vinden

Pagina's : [1] 2 3