Bekijk volle/desktop versie : een vraag aan jullie



Pagina's : [1] 2 3

06-09-2005, 15:27
selamaleikom allemaal,

Alles Goed Met Jullie??

IK vraag me af of er mensen zijn die totaal niet goed met zijn/haar Broer(tje) Of zus(je) op kan schieten.

OF Kan je juist wel goed met je BRoer(tje) Of zus(je) opschieten.

Ben Benieuwd

doei
selamaleikom

06-09-2005, 15:34



Citaat door noor_shams:
selamaleikom allemaal,

Alles Goed Met Jullie??

IK vraag me af of er mensen zijn die totaal niet goed met zijn/haar Broer(tje) Of zus(je) op kan schieten.

OF Kan je juist wel goed met je BRoer(tje) Of zus(je) opschieten.

Ben Benieuwd

doei
selamaleikom
Ik kan Elhamdolilah heel goed met me broer opschieten. We kunnen over alles praten zoals: vriendjes en relatie enzo.

Doessss broer

06-09-2005, 15:38

Citaat door ZiNa7782:
Ik kan Elhamdolilah heel goed met me broer opschieten. We kunnen over alles praten zoals: vriendjes en relatie enzo.

Doessss broer
tzz ghthawmeth als het zo is...
Sorry hoor als je broer je nog advies geeft over vriendjes en er over praat is het echt een akouwed

06-09-2005, 15:39
O ja: en er dan nog: elhamdoelillah bij zetten?

06-09-2005, 15:40



Citaat door deboeman10:
O ja: en er dan nog: elhamdoelillah bij zetten?
je kunt er echt niet tegen

06-09-2005, 15:40

Citaat door noor_shams:
selamaleikom allemaal,

Alles Goed Met Jullie??

IK vraag me af of er mensen zijn die totaal niet goed met zijn/haar Broer(tje) Of zus(je) op kan schieten.

OF Kan je juist wel goed met je BRoer(tje) Of zus(je) opschieten.

Ben Benieuwd

doei
selamaleikom
ik heb hmdlh goede band met mij broers en zussen altijd een feest met elkaar
en we zijn super gezelllig........ met z,n alle

06-09-2005, 15:41

Citaat door anjali26:
je kunt er echt niet tegen
Nee natuurlijk niet: een zus en een broer die over haar vriendjes zitten te praten? is dat normaal? ze hebben flink wat imadadaen nodig

06-09-2005, 15:44

Citaat door deboeman10:
O ja: en er dan nog: elhamdoelillah bij zetten?
waarom is ie een akawoed! is toch juist goed.. ik praat ook met mij broers over alles ,maar niet over mij natuurlijk! wat ik doe is mij zaak, maar meestal praten ze over hun prive dingen, en meestal geef ik gewoon mij mening... of advies en dat stellen ze zeer op prijs! dus liever met je eigen broer praten dan met een vreemde......................


dus beste deboeman je reactie is niet rechtvaardig................

06-09-2005, 15:46

Citaat door deboeman10:
Nee natuurlijk niet: een zus en een broer die over haar vriendjes zitten te praten? is dat normaal? ze hebben flink wat imadadaen nodig
voila nu ga je je moeten verontschuldigen...

06-09-2005, 15:51

Citaat door soraya28:
waarom is ie een akawoed! is toch juist goed.. ik praat ook met mij broers over alles ,maar niet over mij natuurlijk! wat ik doe is mij zaak, maar meestal praten ze over hun prive dingen, en meestal geef ik gewoon mij mening... of advies en dat stellen ze zeer op prijs! dus liever met je eigen broer praten dan met een vreemde......................


dus beste deboeman je reactie is niet rechtvaardig................
is dat goed? als meisje met je broers praten over je vriendjes? Wat voor advies gaan die broers geven? Zuslief: probeer eens standje 69 of doggy stijl, want dat vinden jongens lekker? Tzz zo een broer moet zijn zus juist ontmoedigen om een vriendje te hebben

06-09-2005, 15:57
A joh men denkt dat het heel normaal is mss gaat ze wel dubbeldaten met haar broer.

06-09-2005, 15:58
Ik kan Elhamdoulillah ook goed met mijn broers opschieten vooral de jongste 2.. de oudste is al getrouwd je weet toch VOLWASSEN....

Me broers en ik kunnen ook overal over praten..MAAR vriendjes/relaties..

06-09-2005, 15:58



Citaat door deboeman10:
is dat goed? als meisje met je broers praten over je vriendjes? Wat voor advies gaan die broers geven? Zuslief: probeer eens standje 69 of doggy stijl, want dat vinden jongens lekker? Tzz zo een broer moet zijn zus juist ontmoedigen om een vriendje te hebben
nee zo praten wij niet met elkaar.. er is ook iets als respect oke!
maar gewoon over het algemeen maar geen vunzige dingen tussen door.
over wat ik van haar vind of dat ze wel een goede vrouw kan zijn om mee te trouwen en al die dingen.... maar dat kan jij toch niet begrijpen! voor jou zijn alle mannen slecht en alle vrouwen ook...............dus
ik ga ook niks meer zeggen tegen je? wat jammer is dat je zo negatief bent ingesteld............


ma3ha salaam

06-09-2005, 16:02

Citaat door soraya28:
nee zo praten wij niet met elkaar.. er is ook iets als respect oke!
maar gewoon over het algemeen maar geen vunzige dingen tussen door.
over wat ik van haar vind of dat ze wel een goede vrouw kan zijn om mee te trouwen en al die dingen.... maar dat kan jij toch niet begrijpen! voor jou zijn alle mannen slecht en alle vrouwen ook...............dus
ik ga ook niks meer zeggen tegen je? wat jammer is dat je zo negatief bent ingesteld............


ma3ha salaam
Dus omdat ik onzedelijkheid afkeur ben ik negatief? Wees jij dan maar lekker positief en ga door met de slettebak uit te hangen

06-09-2005, 16:08

Citaat door deboeman10:
Dus omdat ik onzedelijkheid afkeur ben ik negatief? Wees jij dan maar lekker positief en ga door met de slettebak uit te hangen
luister e domme EZEL jij moet even goed lezen e idioot ik praat over hun niet over mij!

ejagoer en de enige xxxx die hier is ben jij oke......jij weet geen ene zak over mij.


maar jij bent zo simpel als maar wat! altijd maar schelden tfoe zeker geen opvoeding... hier zgn de heilige uithangen maar buiten slijm je tot er niks meer over bijft wijven oke..... zulke als jou komen mij de fuking strot uit....


vel plezier ,met je zielig leven e bokazoe3

Pagina's : [1] 2 3