Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Leuke jasse.....



06-09-2005, 11:21
Waar o waar kan ik ze vinden??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06-09-2005, 11:30


Ik heb een hele mooie gekocht in Duitsland verkoper heeft me verzekerd dat er er maar één van is

06-09-2005, 11:34

Citaat door fenna:
Ik heb een hele mooie gekocht in Duitsland verkoper heeft me verzekerd dat er er maar één van is
bofkont!!!!!!!! heb je verder geen leuke jassen gezien hier in Nederland

06-09-2005, 11:49
Kijk eens bij Mango daar heb je 2 prachtige witte jassen, eentje lijkt een beetje op een parka...met lekkere zachte stof...de ander is wat netter...
Hele mooie jassen, tis maar dat ik zwanger ben en er dan toch niet lekker in ga kunnen lopen en niet koop.

Echt de moeite waard..

06-09-2005, 11:55



Citaat door Maroc_Meissie:
Kijk eens bij Mango daar heb je 2 prachtige witte jassen, eentje lijkt een beetje op een parka...met lekkere zachte stof...de ander is wat netter...
Hele mooie jassen, tis maar dat ik zwanger ben en er dan toch niet lekker in ga kunnen lopen en niet koop.

Echt de moeite waard..
DAnk je wel.. ik ga vrijdag middag even kijken daar....ik wil zo snel mogelijk een winterjas kopen voordat ze weeeeeeeeeer op zijn, ik ben altijd te laat met jas kopen vandaar

06-09-2005, 12:07

Citaat door Moslimaatje01:
DAnk je wel.. ik ga vrijdag middag even kijken daar....ik wil zo snel mogelijk een winterjas kopen voordat ze weeeeeeeeeer op zijn, ik ben altijd te laat met jas kopen vandaar
Ik slaag er elk jaar weer...ook qua kleding trouwens...
Ze hebben mooie broeken, rokken, mantelpakjes (mocht je dat mooi vinden) en de jassen zijn zoals ik al zei heel mooi en apart....Je ziet ook niet idereen ermee lopen...waar ik persoonlijk een hekel aan heb...

Ik koop zelf ook nooit alles bij dezelfde winkel....bij H&M koop ik bijvoorbeeld heel vaak mijn 'gewone pantalons' en als ik iets aparts wil, dan zie je me bij SPS/We/Bonaparte/Mango..

Waar je ook leuk kunt winkelen is Antwerpen....verder kom ik graag ook in Arnhem en qua markt, kun je ook heel vaal leuke kleding vinden (niet altijd goedkoop) is de haagse markt een goeie...

Nou ik denk dat je nu echt wel een heel end komt toch?

06-09-2005, 12:12

Citaat door Moslimaatje01:
bofkont!!!!!!!! heb je verder geen leuke jassen gezien hier in Nederland
Ik bijna nooit in Nederland winkelen.... ik loop niet graag met kleding waar ik andere ook in tegen kan komen... Maar probeer Mango eens daar hebben ze weleens leuke... ligt er ook een beetje aan hoeveel je wil uitgeven?

06-09-2005, 13:17

Citaat door Zina-Sabrina:
voor ons word het jallaba en jabador
Ja meid, maar geef niet. Kunnen we lekker extra centjes uitgeven voor babykleertjes. Alhoewel dat denk ik ook een hele drama wordt omdat we niet willen weten of het een m of v wordt...
Maar echt ik denk dat je prachtige djelabba's kunt maken, gewoon een beetje creatief zijn met stof en model...

06-09-2005, 13:45
Babywagen?...euh een leuk?
Hij moet gewoon erg handig zijn, leuk, tot in ieder geval 2 jaar te gebruiken zijn..
Ben bereid maximaal 350 aan uit te geven...kom dan wel een end toch?

Qua babykamer..al sla je me dood

06-09-2005, 14:24
Dames ik ben o zoek naar een donkerbruin/zwart leren jas (kort) en dan bont om de nek heeft iemand zoiets ergens gezien ?? Ik ben bereid om max 135 euries te geven.


06-09-2005, 15:10

Citaat door fenna:
Ik bijna nooit in Nederland winkelen.... ik loop niet graag met kleding waar ik andere ook in tegen kan komen... Maar probeer Mango eens daar hebben ze weleens leuke... ligt er ook een beetje aan hoeveel je wil uitgeven?
voor een leuke jas wil ik best wat meer uitgeven dat vind ik niet erg, zolang het maar een jas is die neit heel nederland draagt!!

thanks voor de tips

06-09-2005, 17:49

Citaat door Turk_70:
Dames ik ben o zoek naar een donkerbruin/zwart leren jas (kort) en dan bont om de nek heeft iemand zoiets ergens gezien ?? Ik ben bereid om max 135 euries te geven.

heb het zelf ook gekoch.. 85 euro maar