Bekijk volle/desktop versie : Dringend advies voor elk weldenkend man;Houd je vrouw uit de buurt van andere vrouwen



Pagina's : [1] 2

06-09-2005, 10:15
Ook al het je lukt om met een goede vrouw te trouwen kan ze veranderen.
Het lijkt soms heel onschuldig als je die marokkaanse vrouwen samen op bankjes in parkjes ziet.
Maar ze zijn daar om elkaar te vertellen dat ze hun mannen niet moeten gehoorzamen.Vrouwen kijken naar elkaar.Soms heeft een vrouw geen enkele vrijheid,maar tegen andere vrouwen zegt ze dat ze vrijheid heeft.Die andere vrouwen komen dan thuis en gaan dan vrijheid eisen.Zo onstaat er ruzie.Soms loopt het zo uit de hand dat een scheiding onvermeidelijk is.

06-09-2005, 10:17


heb je zoiets recentelijk meegemaakt...?

06-09-2005, 10:25
nou beste broeder maar daar ben ik het helemaal niet met je eens.kijk niet aanvallen want iedereen heeft een mening. dus je wilt beweren dat mijn moeder of jou moeder daar ook over praten als ze buiten lekker rustig met anderen vrouwen op een bankje zitten.
wel spijtig dat je zo denkt.je hebt wel sommige vrouwen die dat doen maar niet allemaal hoor.en de mannen zijn eerlijk gezegd ook geen lieverdjes ze laten de opvoeding aan de vrouw over en zij gaan lekker in een cafe´tje zitten terwijl de vrouw al de problemen op haar moet dragen van haar kinderen is dat eerlijk???? dacht het nie!!!

06-09-2005, 10:26
Ik denk dat hij uit eigen ervaring spreekt...Ik ga je geen ongelijk geven als ik nix mocht thuis dan ging ik ook vrijheid eisen kom op zeg...je bent met elkaar getrouwd dan moet je elkaar ook kunnen vertrouwen, maar waarschijnlijk ontbreekt dat tegenwoordig in de meeste huwelijken...

06-09-2005, 10:28


mensen trouwen met elkaar maar weten eigenlijk niet waarom...(gewoon omdat het moet en hoort zkr )..

06-09-2005, 10:29

Citaat door malikatjuh:
mensen trouwen met elkaar maar weten eigenlijk niet waarom...(gewoon omdat het moet en hoort zkr )..
wil jij met mij trouwen?

06-09-2005, 10:33

Citaat door malikatjuh:
mensen trouwen met elkaar maar weten eigenlijk niet waarom...(gewoon omdat het moet en hoort zkr )..
hier heb je een goed punt. Tgenwoordig trouwen mensen om te trouwen. Maar niet omdat ze er klaar voor zijn of omdat e van iemand houden.... Ze zien het als legale verkering. En als het dan niet gaat dan scheiden ze toch ...Net of het niks is...

06-09-2005, 11:14

Citaat door Schele:
Ook al het je lukt om met een goede vrouw te trouwen kan ze veranderen.
Het lijkt soms heel onschuldig als je die marokkaanse vrouwen samen op bankjes in parkjes ziet.
Maar ze zijn daar om elkaar te vertellen dat ze hun mannen niet moeten gehoorzamen.Vrouwen kijken naar elkaar.Soms heeft een vrouw geen enkele vrijheid,maar tegen andere vrouwen zegt ze dat ze vrijheid heeft.Die andere vrouwen komen dan thuis en gaan dan vrijheid eisen.Zo onstaat er ruzie.Soms loopt het zo uit de hand dat een scheiding onvermeidelijk is.
Tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Als je vrouw al niet eens voor zichzelf kan denken, en als jij al vind dat je haar uit de buurt moet houden van andere vrouwen waarom neem je dan gewoon geen huisdier

06-09-2005, 11:15

Citaat door BUTTRAZER:
Tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Als je vrouw al niet eens voor zichzelf kan denken, en als jij al vind dat je haar uit de buurt moet houden van andere vrouwen waarom neem je dan gewoon geen huisdier
Duhhh een huisdier kan geen mamita maken en kan niet dweilen

06-09-2005, 11:17
Wat wil je doen je vrouw opsluiten of alleen met mannen om laten gaan .

Moeskiela

06-09-2005, 11:19

Citaat door deboeman10:
Duhhh een huisdier kan geen mamita maken en kan niet dweilen
Typisch waarom je de seks niet hebt genoemd
Dat bewijst maar weer eens de denkwijze, jullie stoppen 'm ook echt overal in geweldig

06-09-2005, 11:22

Citaat door BUTTRAZER:
Typisch waarom je de seks niet hebt genoemd
Dat bewijst maar weer eens de denkwijze, jullie stoppen 'm ook echt overal in geweldig
Vindt je het gek als jullie met weide benen overal zitten

06-09-2005, 11:26



Citaat door Schele:
Ook al het je lukt om met een goede vrouw te trouwen kan ze veranderen.
Het lijkt soms heel onschuldig als je die marokkaanse vrouwen samen op bankjes in parkjes ziet.
Maar ze zijn daar om elkaar te vertellen dat ze hun mannen niet moeten gehoorzamen.Vrouwen kijken naar elkaar.Soms heeft een vrouw geen enkele vrijheid,maar tegen andere vrouwen zegt ze dat ze vrijheid heeft.Die andere vrouwen komen dan thuis en gaan dan vrijheid eisen.Zo onstaat er ruzie.Soms loopt het zo uit de hand dat een scheiding onvermeidelijk is.
Je hebt het over vrouwen die ze uit Marokko halen toch? Want dan klopt het wel wat je zegt....

06-09-2005, 11:27

Citaat door Schele:
Ook al het je lukt om met een goede vrouw te trouwen kan ze veranderen.
Het lijkt soms heel onschuldig als je die marokkaanse vrouwen samen op bankjes in parkjes ziet.
Maar ze zijn daar om elkaar te vertellen dat ze hun mannen niet moeten gehoorzamen.Vrouwen kijken naar elkaar.Soms heeft een vrouw geen enkele vrijheid,maar tegen andere vrouwen zegt ze dat ze vrijheid heeft.Die andere vrouwen komen dan thuis en gaan dan vrijheid eisen.Zo onstaat er ruzie.Soms loopt het zo uit de hand dat een scheiding onvermeidelijk is.
de enigste advies die jij nodig hebt is van een psycholoog.
sorry maar dat moest er eventjes uit.

06-09-2005, 11:34
Wat Een Zielige Topic Is Dat Zeg

Pagina's : [1] 2