Bekijk volle/desktop versie : Eindelijk de waarheid over Pim Fortuyn!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

05-09-2005, 18:05
Eindelijk de waarheid over Fortuyn!Gaat u er even rustig voor zitten, want er zit een grootse onthulling aan te komen. Oké, hier gaan we. Pim Fortuyn is vermoord door een voormalig CIA-agent. De agent had het pseudoniem 'Dan Brown', oftwel de naam van de auteur van De Da Vinci Code. Da's logisch, want Pim had een pleister op zijn hoofd in de vorm van een Keltisch kruis. Daar komt bij dat deze Dan Brown een valse hoeder van de Graal is, dat wil zeggen dat hij weet dat het machtige getal pi eigenlijk 3,08 is. Dat staat versleuteld in zijn boek. Oftewel, Pim wist mogelijk iets van het universele ordeningsprincipe van het heelal en moest koste wat het kost gestopt worden door de CIA. Want de bloeiwijze van de bloemkool en de plattegrond van de Sint Pieterkerk komen sterk overeen. En dan te bedenken dat Albert Einstein een door de communisten gebrainwashed geheim kind is van Adolf Hitler. In oktober komt het boek van Jan Smulders, waarin dit allemaal geopenbaard wordt, uit. ALLEMAAL WAAR GEBEURD!

05-09-2005, 18:08



Citaat door rikus:
Eindelijk de waarheid over Fortuyn!Gaat u er even rustig voor zitten, want er zit een grootse onthulling aan te komen. Oké, hier gaan we. Pim Fortuyn is vermoord door een voormalig CIA-agent. De agent had het pseudoniem 'Dan Brown', oftwel de naam van de auteur van De Da Vinci Code. Da's logisch, want Pim had een pleister op zijn hoofd in de vorm van een Keltisch kruis. Daar komt bij dat deze Dan Brown een valse hoeder van de Graal is, dat wil zeggen dat hij weet dat het machtige getal pi eigenlijk 3,08 is. Dat staat versleuteld in zijn boek. Oftewel, Pim wist mogelijk iets van het universele ordeningsprincipe van het heelal en moest koste wat het kost gestopt worden door de CIA. Want de bloeiwijze van de bloemkool en de plattegrond van de Sint Pieterkerk komen sterk overeen. En dan te bedenken dat Albert Einstein een door de communisten gebrainwashed geheim kind is van Adolf Hitler. In oktober komt het boek van Jan Smulders, waarin dit allemaal geopenbaard wordt, uit. ALLEMAAL WAAR GEBEURD!
Alweer een Complottheorie! VOl=VOL

Pimmie was anti-dieren en werd gedood door een dierenliefhebber.

Zo simpel was dat!

05-09-2005, 18:10
En ik die dacht dat het een spion was uit Iran
En er geen hijskranen in de buurt waren
Ik heb respect voor PIM

05-09-2005, 18:12

Citaat door rikus:
Eindelijk de waarheid over Fortuyn!Gaat u er even rustig voor zitten, want er zit een grootse onthulling aan te komen. Oké, hier gaan we. Pim Fortuyn is vermoord door een voormalig CIA-agent. De agent had het pseudoniem 'Dan Brown', oftwel de naam van de auteur van De Da Vinci Code. Da's logisch, want Pim had een pleister op zijn hoofd in de vorm van een Keltisch kruis. Daar komt bij dat deze Dan Brown een valse hoeder van de Graal is, dat wil zeggen dat hij weet dat het machtige getal pi eigenlijk 3,08 is. Dat staat versleuteld in zijn boek. Oftewel, Pim wist mogelijk iets van het universele ordeningsprincipe van het heelal en moest koste wat het kost gestopt worden door de CIA. Want de bloeiwijze van de bloemkool en de plattegrond van de Sint Pieterkerk komen sterk overeen. En dan te bedenken dat Albert Einstein een door de communisten gebrainwashed geheim kind is van Adolf Hitler. In oktober komt het boek van Jan Smulders, waarin dit allemaal geopenbaard wordt, uit. ALLEMAAL WAAR GEBEURD!
dus ?

05-09-2005, 18:14



Citaat door Abu_Charafedine:
Alweer een Complottheorie! VOl=VOL

Pimmie was anti-dieren en werd gedood door een dierenliefhebber.

Zo simpel was dat!
Complottheorieen daar weet u alles van Het waren de joden

05-09-2005, 18:19

Citaat door KILL SWITCH:
Complottheorieen daar weet u alles van Het waren de joden
Dat kan, "Joodse dierenliefhebber"!

05-09-2005, 18:23

Citaat door Abu_Charafedine:
Dat kan, "Joodse dierenliefhebber"!
Moslims zijn toch ook geen dierenvriendjes Een dier zomaar de keel oversnijden

05-09-2005, 18:23

Citaat door Abu_Charafedine:
Dat kan, "Joodse dierenliefhebber"!
Mag ik vragen in wel context ik het moet zien waarom onze joodsebroeders hierbij betrokken worden?

05-09-2005, 18:27

Citaat door rikus:
Mag ik vragen in wel context ik het moet zien waarom onze joodsebroeders hierbij betrokken worden?
Check de posting van Killwitch. Dan weet je genoeg.........


Citaat door KILL SWITCH:
Complottheorieen daar weet u alles van Het waren de joden

05-09-2005, 18:28

Citaat door rikus:
Eindelijk de waarheid over Fortuyn!Gaat u er even rustig voor zitten, want er zit een grootse onthulling aan te komen. Oké, hier gaan we. Pim Fortuyn is vermoord door een voormalig CIA-agent. De agent had het pseudoniem 'Dan Brown', oftwel de naam van de auteur van De Da Vinci Code. Da's logisch, want Pim had een pleister op zijn hoofd in de vorm van een Keltisch kruis. Daar komt bij dat deze Dan Brown een valse hoeder van de Graal is, dat wil zeggen dat hij weet dat het machtige getal pi eigenlijk 3,08 is. Dat staat versleuteld in zijn boek. Oftewel, Pim wist mogelijk iets van het universele ordeningsprincipe van het heelal en moest koste wat het kost gestopt worden door de CIA. Want de bloeiwijze van de bloemkool en de plattegrond van de Sint Pieterkerk komen sterk overeen. En dan te bedenken dat Albert Einstein een door de communisten gebrainwashed geheim kind is van Adolf Hitler. In oktober komt het boek van Jan Smulders, waarin dit allemaal geopenbaard wordt, uit. ALLEMAAL WAAR GEBEURD!
Dag Rikus, prachtig gedaan dit.
Maar je viel gelijk door de mand met dit...


Citaat:
dat wil zeggen dat hij weet dat het machtige getal pi eigenlijk 3,08 is
Terwijl de broederschap weet dat dit 7.77 -1.11 is.

05-09-2005, 18:35

Citaat door Abu_Charafedine:
Check de posting van Killwitch. Dan weet je genoeg.........
Yep ik ben de oorzaak.Maar indien ik het niet gedaan had,dan deed het een ander wel.
Gelukkig is er nu nog geen spraake dat het allah was

05-09-2005, 18:38

Citaat door eyecandy:
Dag Rikus, prachtig gedaan dit.
Maar je viel gelijk door de mand met dit...



Terwijl de broederschap weet dat dit 7.77 -1.11 is.
Welk broederschap? Zoals veel ministers in Belgie lid zijn van de Loge(vrijmetselaars) Die Belgen toch

05-09-2005, 18:42



Citaat door KILL SWITCH:
Welk broederschap? Zoals veel ministers in Belgie lid zijn van de Loge(vrijmetselaars) Die Belgen toch
En dat vraag je aan mij? Terwijl jij de hogebroeder van de Proesniebroederschap bent. De enige broederschap die alle sleutels tot alle kennis bezit.

Maarre, ik zeg al teveel. Er kunnen misschien nog anderen met ons aan het meelezen zijn. ssssssssssssst

05-09-2005, 18:44
Heel in het begin zag ook DaanSpeak in Volkert van der Graaf een lone gunman, maar al snel borrelden er vragen op. Normaal gesproken presenteren we in DaanSpeak meer antwoorden dan vragen en hebben we onberispelijke bronnen. In deze DaanSpeak stellen we alleen maar vragen en citeren we Story en de Telegraaf. Het is maar dat je het weet. Ga voor normale DaanSpeaks naar de voorpagina van de site.


Koelbloedig schutter
Van der Graaf zegt geen woord, behalve zijn naam en dat hij niks wil zeggen. Hoe wordt iemand zo "keihard"? Misdaadverslaggever Bas van Hout heeft een keer op tv laten zien hoe mensen kunnen worden getraind om niet door te slaan. Van Hout deed zelf ook mee, en het zag er allemaal indrukwekkend uit. Ondanks alles niet meer zeggen dan alleen je naam, zoals Van der Graaf doet, is een echte prestatie.
Daarbij komt dat Van der Graaf met een groot kaliber handwapen op een bewegend doel hartstikke raak wist te schieten: hoofd, hals en hart. 'De man die maandagavond Pim Fortuyn doodschoot, is een geoefend en koelbloedig schutter. Dat concludeert de oud-politieman Cor Kok, die jarenlang in Amsterdam leiding gaf aan tientallen moordonderzoeken. [...] Er zouden vijf kogels zijn gebruikt, die dus allemaal doel troffen. [...] Ex-rechercheur Kok: "Ik maak uit alles op dat de man geoefend moet zijn. Ook als je van dichtbij schiet moet je in een fractie van een seconde richten en vuren. Als je nooit hebt geschoten schrik je al van de eerste knal en mis je de rest. [...] "Hij was daar met een geladen pistool en had kennelijk een vooropgezet doel. Na zijn arrestatie wenste hij geen verklaring af te leggen en vroeg hij meteen naar een advocaat. Dat wijst op een heel koel persoon." Dat geoefende en zelfs professionele schutters op het moment suprème kunnen falen blijkt overduidelijk uit de aanslag, in maart 1996, op voormalig Heineken-ontvoerder Cor van Hout', zo staat te lezen in de Telegraaf.

Vragen
Wie waren de twee mannen met wie Van der Graaf eerder op de dag in Breda nabij een verkiezingsbijeenkomst van Fortuyn heeft staan praten? (Het Openbaar Ministerie zegt dat dit gegeven niet klopt). Waarom schiet een milieuactivist Pim Fortuyn dood? Hoezo werd meteen bekend gemaakt dat Van der Graaf een lone gunman was? Het lijkt de Warren Commission wel. Hoe komt hij in 's hemelsnaam aan plattegronden van de woonhuizen van Fortuyn en andere LPF'ers op zijn hitlist? Die plattegronden lagen gewoon in zijn auto (Denk ook aan die vondst na de aanslag op 11 september). En hoe denkt hij in die huizen na de aanslag op Fortuyn nog terecht te komen? Rekende hij op een ontsnapping? En waar kwamen zo idioot snel die vier agenten vandaan die binnen een paar minuten met getrokken pistolen bovenop hem zaten? Het lijkt Columbine wel (1, 2, 3). DaanSpeak heeft ruim een jaar gewerkt bij een tv-productiebedrijf op de kruising van de straat waar Van der Graaf linksaf sloeg naar het tankstation. Erg ver is het niet van de radio-driestudio. Dat hij daar al op dat pompstation is gearresteerd door vier agenten met kogelvrije vesten aan, is heel erg snel.

Voortekenen
In het Amsterdamse AT5-programma Duivels werd er vlak voor de moord gespeculeerd naar aanleiding van de mogelijkheid dat er in de laatste dagen voor de verkiezingen een konijn uit een hoge hoed zou kunnen komen dat Fortuyn zou willen beschadigen. Dat het konijn een pistool in z'n pootjes had, hadden weinigen kunnen vermoeden, ondanks de voortekenen in de vorm van bedreigingen aan het adres van Fortuyn. Dat Fortuyn bij leven en welzijn al buien zag hangen bleek ondermeer uit een uitzending van Yorin-talkshow Jensen! waarin hij ondermeer zei [download het fragment]: "Als mij straks wat gebeurt, dan zijn zij [de Nederlandse regering] mede verantwoordelijk. En dan kunnen ze niet hun handen d'r vanaf trekken in de zin van 'Ja, ik heb die aanslag niet gepleegd', je hebt het klimaat mee gecreëerd en dat moet stoppen.' Voor de Engelse radio zei hij Kok persoonlijk verantwoordelijk te houden als er op hem een aanslag zou worden gepleegd.

Krokodillentranen
Intussen staan de kranten bol van de verontwaardiging over de uitspraken van LPF-voorzitter Langendam die in een interview met Het Parool. Langendam kwam, zag en is inmiddels vertrokken, maar zij uitspraken blijven interessant. 'Voor Langendam is het geen vraag meer of politici, vooral van PvdA en GroenLinks, hebben aangezet tot haat. ''Is dat niet zo, dan? Rosenmöller heeft hem voor racist uitgemaakt. Melkert kwam met de vergelijking met Le Pen. Kok zei dat Fortuyn tweedracht zaaide. Dat is niets anders dan een sfeer waarin idioten zich kunnen rechtvaardigen, kunnen denken dat het goed was. De kogel kwam van links, niet van rechts.''
Langendam hecht geen waarde aan de veroordelingen van de moord die deze politici hebben uitgesproken. ''Grote krokodillentranen. De mensen in het land zien wel wat voor dubbele bodem daarachter zit.'' Dat geldt ook voor Kok, die dinsdag een delegatie van LPF, onder wie Langendam, op het Catshuis ontving. ''Ik heb hem terechtgewezen. Ze ontkennen hun medeverantwoordelijkheid. Dat accepteer ik niet. Daarmee is de rechtvaardiging gegeven van de moord.''
De voorzitter staat ook volledig achter het onderzoek dat de advocaten Gerard Spong en Oscar Hammerstein hebben aangekondigd naar de rol van politici en media bij de moord op Fortuyn. ''Ze doen het in opdracht van Pim,'' zegt Langendam. ''Ze waren al in de pers voordat ik ervan op de hoogte was.'' Hij was erbij toen Fortuyn de twee advocaten vroeg een onderzoek te beginnen als hij om het leven zou komen. Het onderzoek is ook bedoeld als controle op de naspeuringen van het openbaar ministerie, zegt Langendam. ''Heeft u daar vertrouwen in? We krijgen alles boven tafel.''
''De eerdere aanvallen op Fortuyn waren zogenaamd ludiek. We hebben twee keer de tape van het gooien van de taarten naar justitie moeten brengen. Omdat ze die de eerste keer kwijt waren.''
Fortuyn heeft dus in levende lijve aan Spong en Hammerstein om een onderzoek gevraagd. Inmiddels is er de commissie Van den Haak die de moord op Fortuyn gaat onderzoeken.

Fortuyn nachtmerrie voor establishment
Fortuyn was een nachtmerrie voor het establishment. Het leek er sterk op dat Fortuyn de kussens flink zou gaan opschudden. Hoe hoger in de hiërarchie je komt, des te gevaarlijker je bent. Wat te denken van deze recente uitspraken van Fortuyn de in Story van vorige week:
Story: 'Het is hier [thuis bij Fortuyn] een stuk confortabeler dan in het torentje op het Binnenhof.
Fortuyn: O, daar wil ik ook helemaal niet heen, mocht ik minister-president worden. Ik ga niet in dat torentje zitten! Verschikkelijk! Ik ga in het Catshuis wonen. En dan mogen jullie allemaal komen! Kom maar gezellig langs, fotgrafeer me maar. Dat hoort zo, je bent publiek bezit.
Story: Dat vindt u ook van koningin Beatrix, hè?
Fortuyn: Absoluut! Die paleizen moeten open! Ze zijn nota bene van ons. We betalen er honderden miljoenen per jaar aan. Zou je daar even wat voor terug mogen krijgen? Of ik dat ook in het gezicht van Beatrix zeg? Dat hoef ik helemaal niet te zeggen. Dat weet ze allang. […] Ik ga daar geen ruzie over maken.
Story: Mogen de Oranjes überhaupt nog iets te zeggen hebben?
Fortuyn: Politieke invloed van Beatrix stel ik niet bepaald op prijs, nee. Dat hoort ook niet. Ik weet niet wat er waar is van de verhalen dat ze druk zou uitoefenen op bepaalde beslissingen. Misschien kom ik er straks achter als ik aan de regering deelneem. De macht ligt bij de politici. Háár taak is beperkt tot aanmoedigen, kritiseren en suggerering. Daar moet het vooral bij blijven!'

DaanSpeak moet bij bovenstaande citaten meteen denken aan wijlen prinses Diana, aan Robert Kennedy, aan JFK, en vooral zijn zoon, JFK Jr. Maar iedere gelijkenis berust op louter toeval. Langendam is al weg, maar zijn woorden galmen na: "Grote krokodillentranen. De mensen in het land zien wel wat voor dubbele bodem daar achter zit'', aldus Langendam gisteren in Het Parool.'

De tijd zal hopelijk leren of Volkert van der Graaf alleen heeft gehandeld of in opdracht van anderen. DaanSpeak heeft voorlopig alleen nog maar vragen en geen antwoorden. Die worden hopelijk beantwoord door de door Fortuyn aangestelde onderzoekers en door de door de regering aangestelde commissie Van den Haak.

05-09-2005, 18:46

Citaat door eyecandy:
En dat vraag je aan mij? Terwijl jij de hogebroeder van de Proesniebroederschap bent. De enige broederschap die alle sleutels tot alle kennis bezit.

Maarre, ik zeg al teveel. Er kunnen misschien nog anderen met ons aan het meelezen zijn. ssssssssssssst
Oppassen de AIVD leest mee!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7