Bekijk volle/desktop versie : Jongens zijn Net Zo Afgelikt!



05-09-2005, 17:30
Wie is er met mij eens dat als een jongen naar bed gaat met een meisje dat hij net zo vies en gebruikt is als dat meisje!

Ooit hoorden ik een jongen praten over een meisje waar hij mee naar bed was geweest dat ze een Vieze Afgelikte H.oer was. Ik zei: Waarom wou je haar dan? Hij werdt rood en zei: Je weet toch....

Ik gaf hem een klap en zei: Je bent net zo'n afgelikte mannelijke H.oer als haar!

Heb ik gelijk of niet?

05-09-2005, 17:33


Zeker! als hij haar een afgelikte h o er vind wat is hij dan?

05-09-2005, 17:36

Citaat door sssalima:
kijk ieder dat met een persoon onwettig naar bed is gegaan heeft een grote zonde gepleegt en dient 100 zweep slagen te krijgen voor een vrouw als een man ....


dat men tegenwoordig afgelikte boterham elkaar noem doet mij niets eerlijk gezecht weetje waarom het doet mij heel veel dat ik een zonde bega en allah swt kijkt en ziet daar ben ik bang voor en meer voor niemand maar de zonde is even hoog zowel voor man als vrouw
Je hebt helemaal gelijk. Mijn punt is alleen dat als een meisje deze zonde begaat dat ze in de maatschappij niet meer wordt geaccepteerd en jongens wel.
En dat de jongens nog durven zo hypocreet te zijn om de meisjes zo te straven op hen eigen zondes.

05-09-2005, 17:44

Citaat door sssalima:
dat is cultuur het is zo aangeleerd te weinig opvoeding geen kennis over islam als dat zo was zou dit niet veel gebeuren
PRECIES. Maar het doet mij gewoon zo pijn dat het nou zo is. Wat doe je er aan?

05-09-2005, 17:54


Konden zij maar zwanger worden

konden we zien wat ze gedaan hadden

05-09-2005, 17:56

Citaat door YaminnaGirl:
Wie is er met mij eens dat als een jongen naar bed gaat met een meisje dat hij net zo vies en gebruikt is als dat meisje!

Ooit hoorden ik een jongen praten over een meisje waar hij mee naar bed was geweest dat ze een Vieze Afgelikte H.oer was. Ik zei: Waarom wou je haar dan? Hij werdt rood en zei: Je weet toch....

Ik gaf hem een klap en zei: Je bent net zo'n afgelikte mannelijke H.oer als haar!

Heb ik gelijk of niet?