Bekijk volle/desktop versie : Wordt ze mijn vrouw of blijft ze mijn vriendin.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

05-09-2005, 17:11
Ik wil mijn vriendin testen.Ik heb een plan bedacht.
Ze is kandidaat om met mij te kunnen trouwen.Zij is niet de enigste die kans maakt om met me te trouwen.Aaan haar uiterlijk ligt het niet.Ze is beeldschoon.Maar tegenwoordig is een knappe vrouw alleen niet genoeg.

Ik wil nu dat ze met me naar bed gaat.Als ze de verleiding van mijn mooie ogen en mijn gespierde lichaam niet kan weerstaan,dan moet ik haar teluestellen.
Ook al heb ik haar voor het huwelijk zelf ontmaagd,dan trouw ik nog niet met haar.

Prioriteit nummer 1 is dat mijn toekoemstige vrouw maagd het huwelijk ingaat.
Zo niet dan is ze kansloos.

Ik hoop voor haar dat ze niet toe hapt,anders moet ik een andere vriendin testen.

05-09-2005, 17:15



wollah jullie sporen niet serieus

05-09-2005, 17:17

Citaat door kameel:
Ik kan je raad en daad bijstaan. Serieus. Heb het ook gedaan. Doen...serieus. Als ze het je geeft dan geeft ze het aan iedereen.
precies je begrijpt me.
gelukkig dat er ook echte mannen op marokko.nl zijn,de meeste zijn mietjes die geloven in geemancipeerde wijven.

05-09-2005, 17:18

Citaat door Schele:
Ik wil mijn vriendin testen.Ik heb een plan bedacht.
Ze is kandidaat om met mij te kunnen trouwen.Zij is niet de enigste die kans maakt om met me te trouwen.Aaan haar uiterlijk ligt het niet.Ze is beeldschoon.Maar tegenwoordig is een knappe vrouw alleen niet genoeg.

Ik wil nu dat ze met me naar bed gaat.Als ze de verleiding van mijn mooie ogen en mijn gespierde lichaam niet kan weerstaan,dan moet ik haar teluestellen.
Ook al heb ik haar voor het huwelijk zelf ontmaagd,dan trouw ik nog niet met haar.

Prioriteit nummer 1 is dat mijn toekoemstige vrouw maagd het huwelijk ingaat.
Zo niet dan is ze kansloos.

Ik hoop voor haar dat ze niet toe hapt,anders moet ik een andere vriendin testen.
Als jij de verleiding van satan niet kan weerstaan dan moet ik je helaas ook teleurstellen.

05-09-2005, 17:18



Citaat door Schele:
Ik wil mijn vriendin testen.Ik heb een plan bedacht.
Ze is kandidaat om met mij te kunnen trouwen.Zij is niet de enigste die kans maakt om met me te trouwen.Aaan haar uiterlijk ligt het niet.Ze is beeldschoon.Maar tegenwoordig is een knappe vrouw alleen niet genoeg.

Ik wil nu dat ze met me naar bed gaat.Als ze de verleiding van mijn mooie ogen en mijn gespierde lichaam niet kan weerstaan,dan moet ik haar teluestellen.
Ook al heb ik haar voor het huwelijk zelf ontmaagd,dan trouw ik nog niet met haar.

Prioriteit nummer 1 is dat mijn toekoemstige vrouw maagd het huwelijk ingaat.
Zo niet dan is ze kansloos.

Ik hoop voor haar dat ze niet toe hapt,anders moet ik een andere vriendin testen.
Ik hoop voor je dat je eegn zus hebt. Want stel je nou eens voor dat haar precies hetzelfde wordt aangedaan.

05-09-2005, 17:19

Citaat door ..Batata..:

wollah jullie sporen niet serieus
waarom een vrouw is het meest waardevolle wat een man kan bezitten,waarom zou ik het niet op waarde mogen testen.

05-09-2005, 17:20
Hahahaha. Jullie zijn echt ziek joh

05-09-2005, 17:24

Citaat door kameel:
Souf, je moet haar echt onder druk zetten. Een bruiloft in het verschiet zetten. No way dat ze een huwelijk laat schieten door maagd te blijven. Je laat gewoon merken dat zij de ware is maar dat de nood echt hoog is. En dat, als zij de klus niet klaart, iemand anders het doet. Het werkt. Ze zal het doen.
Een echte vrouw doet het niet. Maar als zij het wel doet dan zal ze het bij iedereen doen en wijs je haar het gat van de deur. Maar bezorg haar een trauma, heb ik ook gedaan. Je moet niet stopen maar echt 'all the way gaan".

Respect Bro
Hahahaha. Ervaringsdeskundige

05-09-2005, 17:24

Citaat door kameel:
Souf, je moet haar echt onder druk zetten. Een bruiloft in het verschiet zetten. No way dat ze een huwelijk laat schieten door maagd te blijven. Je laat gewoon merken dat zij de ware is maar dat de nood echt hoog is. En dat, als zij de klus niet klaart, iemand anders het doet. Het werkt. Ze zal het doen.
Een echte vrouw doet het niet. Maar als zij het wel doet dan zal ze het bij iedereen doen en wijs je haar het gat van de deur. Maar bezorg haar een trauma, heb ik ook gedaan. Je moet niet stopen maar echt 'all the way gaan".

Respect Bro
Jammer voor je want zij wordt gestraft hier op aarde maar jij weet niet wat allah voor jou in het verschiet heeft ...
Mischien wel je zusje die je het meest liefhebt die ook zo verblind wordt door de zogenaamde 'liefde' en dan wordt haar zoiets aangedaan door een of andere klootzak dan piep je wel anders

05-09-2005, 17:25

Citaat door Schele:
waarom een vrouw is het meest waardevolle wat een man kan bezitten,waarom zou ik het niet op waarde mogen testen.
Op waarde testen. Alsof het een KOE is.

Haar testen kun je het beste op andere manieren doen, aangezien zij dan jouw kinderen zal baren en opvoeden.

In hoeverre is ze bezig met de islam. Praktiserend. Indien zij een overtuigd, pratiserend moslima is kan je gerust met haar trouwen.

05-09-2005, 17:25
Als we hem moeten geloven is hij 10 keer getrouwd geweest en waarvan 9 scheidingen en eentje gedumpt, toen verloofd, toen vrijgezel, en nu? En nu een vriendin? (ze3ma)

Alsof ze hem willen, geen enkele NETTE dame zou hem willen daar ben ik bijna 100% zeker van!!

05-09-2005, 17:28

Citaat door kameel:
Souf, je moet haar echt onder druk zetten. Een bruiloft in het verschiet zetten. No way dat ze een huwelijk laat schieten door maagd te blijven. Je laat gewoon merken dat zij de ware is maar dat de nood echt hoog is. En dat, als zij de klus niet klaart, iemand anders het doet. Het werkt. Ze zal het doen.
Een echte vrouw doet het niet. Maar als zij het wel doet dan zal ze het bij iedereen doen en wijs je haar het gat van de deur. Maar bezorg haar een trauma, heb ik ook gedaan. Je moet niet stopen maar echt 'all the way gaan".

Respect Bro
doe je wel rustig aan met je opblaaspop

05-09-2005, 17:28



Citaat door kameel:
Souf, je moet haar echt onder druk zetten. Een bruiloft in het verschiet zetten. No way dat ze een huwelijk laat schieten door maagd te blijven. Je laat gewoon merken dat zij de ware is maar dat de nood echt hoog is. En dat, als zij de klus niet klaart, iemand anders het doet. Het werkt. Ze zal het doen.
Een echte vrouw doet het niet. Maar als zij het wel doet dan zal ze het bij iedereen doen en wijs je haar het gat van de deur. Maar bezorg haar een trauma, heb ik ook gedaan. Je moet niet stopen maar echt 'all the way gaan".

Respect Bro
thanks bro aan dit advies heb ik tenminste wat.

05-09-2005, 17:31
Citaat:
Geplaatst door kameel
Souf, je moet haar echt onder druk zetten. Een bruiloft in het verschiet zetten. No way dat ze een huwelijk laat schieten door maagd te blijven. Je laat gewoon merken dat zij de ware is maar dat de nood echt hoog is. En dat, als zij de klus niet klaart, iemand anders het doet. Het werkt. Ze zal het doen.
Een echte vrouw doet het niet. Maar als zij het wel doet dan zal ze het bij iedereen doen en wijs je haar het gat van de deur. Maar bezorg haar een trauma, heb ik ook gedaan. Je moet niet stopen maar echt 'all the way gaan".

Respect Bro



thanks bro aan dit advies heb ik tenminste wat.


BRO, hahahahahahahahahahahahahah, ik moet wel om jullie twee lachen. Snotapen van tegenwoordig.

05-09-2005, 17:33
Wat zielig zeg!

Maar weet allah is machtig, misschien heeft hy wel iets voor jou in petto!
Doe nu maar stoer, maar jy moet niet denken dat je wat voorstelt!
Iemand die jou veel waard is doe je dit niet aan!
EN INSHa-allah zal ze weigeren en jou gelyk dumpen...dan zie je wat er gebeurd als je iets waardevols verliest!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12