Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gratis Japans Straighten ?Wie wil?



Pagina's : [1] 2 3

05-09-2005, 17:00
Dames,
Wij geven 1 gratis straight-behandeling ( ter waarde van eur 206 ( normaal 275, nu 25 % korting tot 30 nov) ) weg aan diegene die binnen nu en 1 week 3 klanten aanbrengt voor een straight-behandeling en deze hun haar laten straighten bij ons tussen 6 en 20 september.

http://www.superstyle.info/japans_straighten.html

PM me voor meer info als je geinteresseerd mocht zijn.

Let op !!!! Nieuw telefoonr vanaf 20 september:020-4681858

05-09-2005, 19:36


Ik heb het vorige maand laten doen, maar toen was deze aanbieding niet! Mijn haar zit geweldig, dus ik kan het jullie aanraden het daar te laten doen!

05-09-2005, 19:47
heb het ook vandaag gedaan

05-09-2005, 19:49
En hoe zit het? roos want ik wil het namelijk ook doen maar durf nog niet zo hahaha

05-09-2005, 19:53


word je haar dan echt steil en mooi glad... dus ook douch je of stel voor het regent dan blijft het zo? dus je hoeft het niet meer te steilen of nog met de fönh te drogen
want ik heb namelijk krullen en wil even wat anders voor een tijdje.... laat het me weten dames met ervaring

alvast bedankt

05-09-2005, 20:07

Citaat door casawiea1983:
word je haar dan echt steil en mooi glad... dus ook douch je of stel voor het regent dan blijft het zo? dus je hoeft het niet meer te steilen of nog met de fönh te drogen
want ik heb namelijk krullen en wil even wat anders voor een tijdje.... laat het me weten dames met ervaring

alvast bedankt
Je haar wordt net zo stijl als op de foto die op onze site staat.
Je kan er gewoon mee douchen, in de regen lopen enz, alleen NIET de eerste 72 uur na het straighten.
En je hoeft het ook niet meer te föhnen, je kan het zo op laten drogen, desnoods even de puntjes bijstijlen met een tang, maar ook dat is niet echt nodig.Het blijft kaarsrecht en er gezond en glanzend uitzien.

05-09-2005, 20:17
Ja mijn zus heeft het vorige week gedaan en als he docht hoef je niet je haren te fohnen, je kan het zo laten opdrogen........wordt echt steil en glad

06-09-2005, 00:37
Ik wil et ook...maar tis zoo duurrr Ik fohn het echt altijd en met de stijltang...ik ben dat gewoon helemaal zat!!!

06-09-2005, 01:25
ik heb gehoord dat je er kaal van wordt toen mn vriendin het een keer bij de kapper wilde laten doen..hij liet ons fotos zien van vrouwen die kaal waren geworden d.m.v. deze behandeling..in t begin zal t er wel mooi uit zien, maar als jet daarna uitgroeit ziet t er afschuwelijk uit en zul je t opnieuw moeten doen, en dan begint de kale periode, niet doen dames! koop de chi tang!!

06-09-2005, 10:11
Ik zou willen laten doen, maar heb juist mijn uitgroei laten bijwerken met die chemische brol: het resultaat is niet echt zoals jullie over dit produkt schrijven. Hoe lang moet ik wachten voor ik dit kan laten doen?? Met ik wachten tot mijn haar volledig uitgegroeid is of mag ik de uitgroei van een paar cm ook laten doen door jullie. En hoeveel kost de behandeling van uitgroei??

Ik wens jullie veel succes met jullie zaak

06-09-2005, 10:33

Citaat door zinaxxkarbonkel:
Ik zou willen laten doen, maar heb juist mijn uitgroei laten bijwerken met die chemische brol: het resultaat is niet echt zoals jullie over dit produkt schrijven. Hoe lang moet ik wachten voor ik dit kan laten doen?? Met ik wachten tot mijn haar volledig uitgegroeid is of mag ik de uitgroei van een paar cm ook laten doen door jullie. En hoeveel kost de behandeling van uitgroei??

Ik wens jullie veel succes met jullie zaak
Dank voor je lieve woorden.

Er zijn verschillende mogelijkheden:
We kunnen het op 2 manieren bijwerken:
Met Str8, dan moet je uitgroei minimaal 7-10 cm zijn.
Met Anitcurl als je uitgroei 4-5 cm is.
Als je een totale straight bij ons wil laten doen, dan mag het haar minimaal 6 maanden niet zijn behandeld met Wonderstraight of een ander produkt zoals relaxers waar Sodium Hydroxide of Sodium Bromide in zit.
Kosten: bijwerken met Str8 komt op eur 175, het is zo duur omdat we precies dezelfde handelingen moeten doen als bij een volledige straight behandeling ( duurt 3-4 uur)
Bijwerken met Anticurl komt op eur 65 (25% korting als je het voor 30 nov laat doen) en moet iedere 2-3 maanden herhaalt worden om het stijl te houden.

06-09-2005, 10:55

Citaat door Braezy:
Dank voor je lieve woorden.

Er zijn verschillende mogelijkheden:
We kunnen het op 2 manieren bijwerken:
Met Str8, dan moet je uitgroei minimaal 7-10 cm zijn.
Met Anitcurl als je uitgroei 4-5 cm is.
Als je een totale straight bij ons wil laten doen, dan mag het haar minimaal 6 maanden niet zijn behandeld met Wonderstraight of een ander produkt zoals relaxers waar Sodium Hydroxide of Sodium Bromide in zit.
Kosten: bijwerken met Str8 komt op eur 175, het is zo duur omdat we precies dezelfde handelingen moeten doen als bij een volledige straight behandeling ( duurt 3-4 uur)
Bijwerken met Anticurl komt op eur 65 (25% korting als je het voor 30 nov laat doen) en moet iedere 2-3 maanden herhaalt worden om het stijl te houden.
Die anticurl behandeling is die even goed als de Str8 behandeling. Ik wil namelijk hetzelfde resultaat: dat is niet meer hoef te brushen en dat heb ik momenteel niet.

Ik heb vooraan, dus juist boven mijn voorhoofd kroeshaar en de rest is krullend en pluizig, veel volume. een soort Diana Ross. En kan ik na die anticurl nog str8 behandeling laten doen?? Ik wil op termijn die str8 behandeling, maar om te wachten tot een uitgroei van 7-10 cm, dan is het geen zicht met dat kroeshaar.

Echt supper droog en je kan dat niet brushen!!

please help me.

Alvast bedankt

greetz

06-09-2005, 11:04



Citaat door casawiea1983:
word je haar dan echt steil en mooi glad... dus ook douch je of stel voor het regent dan blijft het zo? dus je hoeft het niet meer te steilen of nog met de fönh te drogen
want ik heb namelijk krullen en wil even wat anders voor een tijdje.... laat het me weten dames met ervaring

alvast bedankt
als jij krullen hebt he en je laat het dan stijlen.... reken er dan op dat je die krullen nooit meer terug gaat zien... een vriendin heeft het ook gedaan en toen het uitwas gewerkt had ze geen krullenmeer maar kroesthaar... dus heel goed nadenken als jehet wil stylen...

11-09-2005, 21:02

Citaat door sweetysiham:
ik heb gehoord dat je er kaal van wordt toen mn vriendin het een keer bij de kapper wilde laten doen..hij liet ons fotos zien van vrouwen die kaal waren geworden d.m.v. deze behandeling..in t begin zal t er wel mooi uit zien, maar als jet daarna uitgroeit ziet t er afschuwelijk uit en zul je t opnieuw moeten doen, en dan begint de kale periode, niet doen dames! koop de chi tang!!
IS DAT ECHT ZO???

WANT IK WIL MIJN HAREN OOK LATEN STRAIGHTEN!!

11-09-2005, 21:10
het lijkt mij ook heel mooi, wil het best doen, maar wel een hoop geld zeg in een keer.
En vraagje, is het geen gek gezicht dan je uitgroei? Dan heb je steil haar en dan de uitgroei kroes

Pagina's : [1] 2 3