Bekijk volle/desktop versie : Boukhari--Boussaboun--Sektioui



05-09-2005, 16:06
Wat een spelers zeg, vooral Boussaboun zette tijden Marokko-Botswana de wedstrijd op z'n kop toen hij kwam invallen het 50ste minuut...zorgde voor gevaar met zijn schitterende voetbal eigenschappen....doel gerichtigheid...techniek..en natuurlijk dodelijke snelheid..alles wat een wereld spits nodig heeft!!
En dan hebben we Sektioui..kan overal uit de voeten..kwam erin en passeerde gelijk een aantal mannetjes met z'n mooie schaar..en op de flanken is hij fataal met z'n explosieve snelheid..en prachtige voorzet/trap!
Boukhari controleert de boel op het middenveld...en maakt gebruik van zijn bikkel-harde schot!!! De ideale nummer 10 met z'n mooie steek pass..aanname..en nauwkeurigheid!!!

TUNESIE-MOROCCO

1-----------4

Dos Santos----Boussaboun 2, Boukhari, Sektioui!!!!

05-09-2005, 16:10



Citaat door troep:
Wat een spelers zeg, vooral Boussaboun zette tijden Marokko-Botswana de wedstrijd op z'n kop toen hij kwam invallen het 50ste minuut...zorgde voor gevaar met zijn schitterende voetbal eigenschappen....doel gerichtigheid...techniek..en natuurlijk dodelijke snelheid..alles wat een wereld spits nodig heeft!!
En dan hebben we Sektioui..kan overal uit de voeten..kwam erin en passeerde gelijk een aantal mannetjes met z'n mooie schaar..en op de flanken is hij fataal met z'n explosieve snelheid..en prachtige voorzet/trap!
Boukhari controleert de boel op het middenveld...en maakt gebruik van zijn bikkel-harde schot!!! De ideale nummer 10 met z'n mooie steek pass..aanname..en nauwkeurigheid!!!

TUNESIE-MOROCCO

1-----------4

Dos Santos----Boussaboun 2, Boukhari, Sektioui!!!!
Hmm, Respect voor deze gozer!!!!


Maar het probleem is leg dit uit aan zaki, als je dat lukt (op welke manier dan ook) dan weet ik zeker dat we t WK halen. Maar die gozer houdt het op


---Hadji-----------------Chamach--------------Ahnfouf

05-09-2005, 16:13
boukhari is veels te langzaam hij geeft goeie steekballen en hij heeft een goed schot maar ik zag dat ie tegen botswana ook af en toe zomaar van de bal werd gelopen terwijl ie gewoon doorgebroken was!!!!!!!!!!!! denk je dat het tunesische middenveld met zijn langzame spel zullen worden verplettert?? we hebben een snelle stevige nummer 10 nodig en dan denk ik aan kamal chafni, hicham aboucharouane of jaouad zairi!!!

05-09-2005, 16:20

Citaat door Master_Mocro:
Hmm, Respect voor deze gozer!!!!


Maar het probleem is leg dit uit aan zaki, als je dat lukt (op welke manier dan ook) dan weet ik zeker dat we t WK halen. Maar die gozer houdt het op


---Hadji-----------------Chamach--------------Ahnfouf
Hassan Agoujil van Wydad gecontracteerd bij Kawkab van de Marokkaanse compentitie.

Canelle

05-09-2005, 16:23


Wanneer Speelt Marokko Tegen Egypte
???????????????????????????????????????

05-09-2005, 16:24
Als Israel tegen Iran speelt.....

05-09-2005, 16:26

Citaat door miss_naziha:
Wanneer Speelt Marokko Tegen Egypte
???????????????????????????????????????
marokko-tunesie niet egypte

en ze spelen 8 oktober om kwart voor negen volgens mij op eurosport en rtm te zien

05-09-2005, 17:06

Citaat door juanito77:
Als Israel tegen Iran speelt.....
Dat zal dus binnenkort zijn