Bekijk volle/desktop versie : Liefde Voor mijn liefste..!!



05-09-2005, 15:42
Mijn liefste dit gedicht, Is speciaal aan jou gericht. Omdat jij mijn leven hebt verlicht..Met jou aan mijn zijde kan ik heel de wereld aan. Niemand kan jou plaats innemen en ik laat je zeker niet voor een ander staan.. Mijn liefde voor jou is niet gelogen jij bent voor mij een wonder.., In mijn ogen ben je heel speciaal, voor mij ben je echt heel bijzonder..jij hebt een speciaal plekje in mijn hart. Jij kan heel lief zijn voor mij ben je echt apart.

Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om jou te verlaten. Als ik dat zou doen zou ik mezelf gaan haten. Je moest eens weten hoeveel ik van je hou. Mijn leven is onmogelijk te leven zonder jou..Sinds jij in mijn leven bent verschenen, is de eenzaamheid uit mijn leven verdwenen. Ik sta in vuur en vlam door je mooie ogen..Lieverd ik ben er voor je om je tranen te drogen. Bergen zou ik opzij duwen voor jou. Om je dan zo te laten blijken dat ik echt van je hou..Op mij schouder mag je huilen, in mijn armen mag je schuilen. Jij bent het kostbaarste in mijn leven. En ik wil alleen aan jou mijn liefde geven.

Maak je hart open en probeer te begrijpen dat jij ook liefde verdient in je leven.. Als jij mijn kust dan gaat er een tinteling door mijn lichaam.. Ik hou van je lieverd, Ik laat je nooit meer gaan ..Al zou je me in een kamer stoppen met 20.000duizend mannen. Dan zou ik ze met geen 1 vinger aanraken, Want jij bent de enige waar mijn hart naar zit te verlangen... Weet dat je me heel lief bent in dit leven..Jij bent mijn doel waarna ik wil streven. Ik wil je voor altijd aan mijn zijde en niet voor even.. Jou aanrakingen doen mijn hart echt beven..

Ik zal er altijd voor je zijn, in goede tijden maar ook in tijden van pijn. Zonder jou in mijn leven heeft dit leven totaal geen waarde..Weet 1 ding atsainoe mijn liefde voor jou is groter dan de hemel en aarde..

Heel veel liefs Sweet Baby

05-09-2005, 22:39


Soukran voor deze mooie gedicht heb hem meteen aan me schatje gestuurd ze zal hem vast mooi vinden soukran

06-09-2005, 12:14

Citaat door bnichikerboy:
Soukran voor deze mooie gedicht heb hem meteen aan me schatje gestuurd ze zal hem vast mooi vinden soukran
ja vet m0oi heb ook naar iemand gestuurd

06-09-2005, 12:25
Hahaha ik ben blij dat jullie wat hebben aan mijn gedicht..
Het is echt grappig om te weten dat mijn gedichten door heel nederland vliegen in inboxen



Groetjes Sweet Baby

06-09-2005, 16:53


tebarkilah!!!!
ga zo door meid,,
ik begin verliefd te worde op je gedichten,,

06-09-2005, 17:41

Citaat door LIEFEMO19NADOR:
sweetbaby ga alsjebleift door met ej gedichten wallah je hebt egt talant !!!!!!!!!!!
Ik zal zeker doorgaan met dichten inschallah..
Bedankt voor je compliment jongeman

06-09-2005, 17:42

Citaat door laila_thuggie:
tebarkilah!!!!
ga zo door meid,,
ik begin verliefd te worde op je gedichten,,
Allah ibarek fiek lieverd...
Hahaha begin je verliefd te worden??
Aaaaaaaaaahh echt lief