Bekijk volle/desktop versie : Zou jij plunderen als..



Pagina's : [1] 2

04-09-2005, 14:48
als in Nederland de dijken doorbreken nadat het ijsselmeer met 9 meter is gestegen...

Alle winkel eigenaren hebben hun winkels verlaten etc

Zie het all voor me plunderende Marrokanen in Amsterdam? hahaha lijkt met echt grappig...



04-09-2005, 14:50


hmm .. lijkt me toch best verleidelijk om in een verlaten stad even the gaan shoppen bij free record shop enzo

04-09-2005, 14:50
Als ze geen eten krijgen in een noodsituatie van de regering dan is dat niet stelen.

04-09-2005, 14:52

Citaat door Southstyler:
hmm .. lijkt me toch best verleidelijk om in een verlaten stad even the gaan shoppen bij free record shop enzo
Ja dus...

04-09-2005, 14:53



Citaat door Naughty:
Als ze geen eten krijgen in een noodsituatie van de regering dan is dat niet stelen.
Ja, maar er zijn ook mensen die misbruik maken van die situatie en dan een onschuldig gezicht optrekken als de politie voorbij komt

04-09-2005, 14:55

Citaat door Naughty:
Als ze geen eten krijgen in een noodsituatie van de regering dan is dat niet stelen.
Dat is weer iets anders...Dat mag waarschijnlijk dan wel denk ik ...Maar ik heb het over Plunderen (Dus onnodige dingen stelen zoals een Plasma TV, Nieuwe sneakers etc)

04-09-2005, 14:55
Kijk, ik kan nu natuurlijk wel zeggen dat ik dat nooit zou doen, maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe de situatie precies is. Laat ik het zo zeggen: Als ik in New Orleans had gezeten, en ik had niet uit de stad kunnen komen... ja, dan zou ik hebben geplunderd.

04-09-2005, 14:55
Wat je misbruik noemt


Citaat door Southstyler:
Ja, maar er zijn ook mensen die misbruik maken van die situatie en dan een onschuldig gezicht optrekken als de politie voorbij komt

04-09-2005, 14:57
Ik zou dat eerlijk gezegd nooit doen - ik bedoel zoals die situatie daar in N.O dat begrijp ik als ze voedingswinkeltjes leegplunderen maar zo echt grote toestellen dat is overdreven.

Zoals iemand al zei dat is gewoon misbruik maken van de situatie.


Citaat door Master_99:
Dat is weer iets anders...Dat mag waarschijnlijk dan wel denk ik ...Maar ik heb het over Plunderen (Dus onnodige dingen stelen zoals een Plasma TV, Nieuwe sneakers etc)

04-09-2005, 15:00
Eten stelen om te overleven,is oke

04-09-2005, 15:01
http://abum.com/?show_media=11076 <== lol

04-09-2005, 15:02
Ik vind het wel erg toevallig dat wanneer er over plunderen gesproken wordt er zwarten in beeld zijn. De media is lekker objectief hoor ... pff. Helemaal wanneer je blanken het zelfde ziet doen. Maar het vervolgens compleet anders wordt genoemd.

Eten "plunderen" is niks mis mee. Kleren omdat je eigen kleren zijknat zijn is ook niks mis mee. Dat snapt iedereen, en ik denk dat iedereen het daar ook mee eens is. Helemaal wanneer hulp niet komt.

04-09-2005, 15:04


ik zou hier op het bijlmerplein de 'bcc' leeghalen. lcd schermen meenemen en vastbinden op het dak van mn huis. kan altijd van pas komen mocht ik helemaal geen voedsel hebben kan ik het inruilen voor levensmiddelen.

vervolgens zou ik gaan zwemmen naar stadhouderskade ,en de nederlandsche bank plunderen.

schijnt menselijk te zijn ..in noodgevallen.

04-09-2005, 15:05

Citaat door peterc:
Ik vind het wel erg toevallig dat wanneer er over plunderen gesproken wordt er zwarten in beeld zijn. De media is lekker objectief hoor ... pff. Helemaal wanneer je blanken het zelfde ziet doen. Maar het vervolgens compleet anders wordt genoemd.

Eten "plunderen" is niks mis mee. Kleren omdat je eigen kleren zijknat zijn is ook niks mis mee. Dat snapt iedereen, en ik denk dat iedereen het daar ook mee eens is. Helemaal wanneer hulp niet komt.
Het Zuiden van Amerika heeft een zwarte meerderheid...New Orleans is 70% Afro-Amerikaans.. Dus is het toch niet verassend dat de meeste mensen die je op TV ziet zwart zijn

04-09-2005, 15:05

Citaat door peterc:
Ik vind het wel erg toevallig dat wanneer er over plunderen gesproken wordt er zwarten in beeld zijn. De media is lekker objectief hoor ... pff. Helemaal wanneer je blanken het zelfde ziet doen. Maar het vervolgens compleet anders wordt genoemd.
Foto's werden gemaakt door twee verschillende persbureau's (neem aan dat je het over die foto's op Yahoo News hebt?). Het begeleidende stukje tekst wordt vaak ook door hen geschreven. Kan zijn dat beide persbureau's gewoon andere benamingen gebruikte.

Pagina's : [1] 2