Bekijk volle/desktop versie : Politiechef New Orleans haalt uit naar Nationale Garde



04-09-2005, 10:12
Uitgegeven: 3 september 2005 23:49
Laatst gewijzigd: 3 september 2005 23:52

NEW ORLEANS - Een hoge politiechef in New Orleans heeft zware kritiek geuit op het optreden van de Nationale Garde in de eerste dagen na orkaan Katrina. Politie en brandweer zouden er bij de hulpverlening aan de slachtoffers van de orkaan helemaal alleen voor hebben gestaan, omdat de reservetroepen vrijwel niets deden.

Volgens plaatsvervangend politiecommandant Riley arriveerden de eerste gardisten twee dagen nadat de natuurramp zich had voltrokken. "Ze reden met veertig trucks de stad binnen en gingen vervolgens slapen", aldus Riley. "Voor 72 uur stonden de politie, de brandweer en een handvol burgers er alleen voor. Er zijn mensen doodgegaan terwijl de Nationale Garde afwachtte en aan het kaarten was. Ik begrijp nu waarom we de oorlog in Irak niet winnen".

http://www.nu.nl

04-09-2005, 13:31


Het beroemde amerikaanse leger, wat een afgang. Hoezo commandostructuur.

Oh jah, die lui kwamen natuurlijk net uit Irak of Afghanistatn. Ze waren nog moe, burn-out.

04-09-2005, 13:49
Klus moet wel snel geklaard worden, voordat er een 2e Katrientje het huis binnen stormt..





Cyberman.

04-09-2005, 14:35

Citaat door DAMN!:
Uitgegeven: 3 september 2005 23:49
Laatst gewijzigd: 3 september 2005 23:52

NEW ORLEANS - Een hoge politiechef in New Orleans heeft zware kritiek geuit op het optreden van de Nationale Garde in de eerste dagen na orkaan Katrina. Politie en brandweer zouden er bij de hulpverlening aan de slachtoffers van de orkaan helemaal alleen voor hebben gestaan, omdat de reservetroepen vrijwel niets deden.

Volgens plaatsvervangend politiecommandant Riley arriveerden de eerste gardisten twee dagen nadat de natuurramp zich had voltrokken. "Ze reden met veertig trucks de stad binnen en gingen vervolgens slapen", aldus Riley. "Voor 72 uur stonden de politie, de brandweer en een handvol burgers er alleen voor. Er zijn mensen doodgegaan terwijl de Nationale Garde afwachtte en aan het kaarten was. Ik begrijp nu waarom we de oorlog in Irak niet winnen".
http://www.nu.nl
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

04-09-2005, 14:40



Citaat door Hazouz_55:
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Wat een gulle lach! Ben jij soms familie van de volkszanger André Hazouz?

04-09-2005, 18:57

Citaat door Hazouz_55:
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Met die lachje zul je denk ik geen succes hebben bij de dames

04-09-2005, 22:03

Citaat door Cyberman:
Klus moet wel snel geklaard worden, voordat er een 2e Katrientje het huis binnen stormt..
Over snelle klus gesproken: Hebben de mensen in Al Hoceima alweer huizen?
Zoniet dan kunnen we beter ons geld eens terug vragen!

04-09-2005, 22:05

Citaat door MooiRood:
Over snelle klus gesproken: Hebben de mensen in Al Hoceima alweer huizen?
Zoniet dan kunnen we beter ons geld eens terug vragen!
Nee!

Dat lijkt mij inderdaad een hele slimme plan.

Deze reactie van jou verdiend een groene puntje.




Cyberman.

04-09-2005, 22:06

Citaat door MooiRood:
Over snelle klus gesproken: Hebben de mensen in Al Hoceima alweer huizen?
Zoniet dan kunnen we beter ons geld eens terug vragen!
Denk dat de Marokkaanse koning het allang al op heeft gemaakt aan de nieuwste BMW's, Hummer's en nog een paleis(je)

04-09-2005, 22:44

Citaat door Sugah_:
Denk dat de Marokkaanse koning het allang al op heeft gemaakt aan de nieuwste Bmw, Hummer's en nog een paleis(je)
en een diner met bush

04-09-2005, 22:48

Citaat door beni said 1978:
en een diner met bush
Dat is niet echt iets om over te lachen. Treurig vind ik dat.

Hun straf komt nog wel, helaas. Na de dood van zijn vader, dacht ik dat hij er lering uit zou gaan trekken. Maar nee hoor, het wordt alsmaar gekker met hem, zo nodigt hij P.Diddy uit om voor hem te gaan optreden. Waar hij miljoenen voor heeft uitgestoken. En zo kan ik maar een tijdje doorgaan.






Cyberman.

04-09-2005, 23:02

Citaat door Cyberman:
Dat is niet echt iets om over te lachen. Treurig vind ik dat.

Hun straf komt nog wel, helaas. Na de dood van zijn vader, dacht ik dat hij er lering uit zou gaan trekken. Maar nee hoor, het wordt alsmaar gekker met hem, zo nodigt hij P.Diddy uit om voor hem te gaan optreden. Waar hij miljoenen voor heeft uitgestoken. En zo kan ik maar een tijdje doorgaan.






Cyberman.
het is niet mijn koning hij boeit me niet.............maar het is inderdaad diep triest wat die hond in een arm land uitspookt terwijl mensen nog steeds in tenten wonen