Bekijk volle/desktop versie : Veilig Nederland voor ons?



01-04-2003, 16:39
Dames en heren,

Ik heb eve een vraagje....oftewel een opmerking.

Een zéér goede, zeer bekende, gerespecteerde bekende van mij heeft vandaag tijdens zijn bezoek aan de bakker een stomp gekregen van een paar racisten.
Zij waren bezig met het stelen van een paar fietsen bij de plaatselijke winkelcentrum waar ik vandaan kom.
Als een sociaal mens is de zeer bekende van mij er wat van gaan zeggen. Er liepen tig mensen...maar geen van allen deed wat of sprak de mannen aan op hun (steel)gedrag.
De persoon in kwestie die er wat van zei kreeg ervan langs!
En dan spreken we hier over een man van bijna 56 die geen vlieg kwaad doet!
Veel mensen zagen dat hij stompen kreeg van die neo's maar geen van allen deed wat!!!!
Ik vind dit zeer kwalijk en vraag me af waar de maatschappij heen gaat.
Ik bedoel....dammn...er liepen zelfs marokanen langs....en die staken GEEN vinger uit!!! Onze eigen broeders?Ik bedoel....waar the Fxck gaat dit heen?
Ik kan me er echt om maken!

Na dit incident die vanochtend heeft plaatsgevonden heb ik besloten om in de toekomst met pepperspray op zak te lopen. 1 ding weet ik zeker: geen hond die aan me komt....

(ps..iemand tips voor mij om deze inkoop te gaan doen?

Groet,
GrandCherokee

01-04-2003, 16:42



Citaat:
Origineel gepost door GrandCherokee
Dames en heren,

Ik heb eve een vraagje....oftewel een opmerking.

Een zéér goede, zeer bekende, gerespecteerde bekende van mij heeft vandaag tijdens zijn bezoek aan de bakker een stomp gekregen van een paar racisten.
Zij waren bezig met het stelen van een paar fietsen bij de plaatselijke winkelcentrum waar ik vandaan kom.
Als een sociaal mens is de zeer bekende van mij er wat van gaan zeggen. Er liepen tig mensen...maar geen van allen deed wat of sprak de mannen aan op hun (steel)gedrag.
De persoon in kwestie die er wat van zei kreeg ervan langs!
En dan spreken we hier over een man van bijna 56 die geen vlieg kwaad doet!
Veel mensen zagen dat hij stompen kreeg van die neo's maar geen van allen deed wat!!!!
Ik vind dit zeer kwalijk en vraag me af waar de maatschappij heen gaat.
Ik bedoel....dammn...er liepen zelfs marokanen langs....en die staken GEEN vinger uit!!! Onze eigen broeders?Ik bedoel....waar the Fxck gaat dit heen?
Ik kan me er echt om maken!

Na dit incident die vanochtend heeft plaatsgevonden heb ik besloten om in de toekomst met pepperspray op zak te lopen. 1 ding weet ik zeker: geen hond die aan me komt....

(ps..iemand tips voor mij om deze inkoop te gaan doen?

Groet,
GrandCherokee
wat er gebeurd is met die bekende van jou is heel erg en jammer

wbt peperspray kan ik je niet aanraden het is ten eerste verboden en strafbaar om het bij je te hebben
wat ik je als tip kan aanraden en het is trouwens ook goedkoper
ga langs bij een drogist en koop zo een mini spuitbusje haarlak en hou die altijd bij je in je tas het spul heeft het zelfde effect en mocht je ooit opgepakt worden dan ben je met niks strafbaars bezig

01-04-2003, 16:45
Ik zou der ook niet tussen beide springen...
Ach ja wie ben ik...

01-04-2003, 16:49

Citaat:
Origineel gepost door DiZA
Ik zou der ook niet tussen beide springen...
Ach ja wie ben ik...
dus uit jouw woorden te lezen zou je toekijken?Toekijken hoe een man van 56 wordt toegetakeld door 2 neo's?

Verplaats je eens even...
Laten we zeggen dat het jouw vader was die in elkaar werd getrimt....
dat mensen erlangs lopen zonder ook maar één woord te zeggen. zonder ook maar eens te blozen door te lopen!
Dat kan toch niet?
zo zijn wij toch niet?
Als jij daar tussen zat dan had ik je zeker geholpen! Krijg ik klappen...jammer dan. Maar in mijn hart weet ik dat ik goed heb gedaan...en ik weet zeker dat ik van jouw een stukje waardering zou krijgen!
Jammer dat je er zo over denkt....

its a shame....

01-04-2003, 17:15



Citaat:
Origineel gepost door GrandCherokee
Dames en heren,

Ik heb eve een vraagje....oftewel een opmerking.

Een zéér goede, zeer bekende, gerespecteerde bekende van mij heeft vandaag tijdens zijn bezoek aan de bakker een stomp gekregen van een paar racisten.
Zij waren bezig met het stelen van een paar fietsen bij de plaatselijke winkelcentrum waar ik vandaan kom.
Als een sociaal mens is de zeer bekende van mij er wat van gaan zeggen. Er liepen tig mensen...maar geen van allen deed wat of sprak de mannen aan op hun (steel)gedrag.
De persoon in kwestie die er wat van zei kreeg ervan langs!
En dan spreken we hier over een man van bijna 56 die geen vlieg kwaad doet!
Veel mensen zagen dat hij stompen kreeg van die neo's maar geen van allen deed wat!!!!
Ik vind dit zeer kwalijk en vraag me af waar de maatschappij heen gaat.
Ik bedoel....dammn...er liepen zelfs marokanen langs....en die staken GEEN vinger uit!!! Onze eigen broeders?Ik bedoel....waar the Fxck gaat dit heen?
Ik kan me er echt om maken!

Na dit incident die vanochtend heeft plaatsgevonden heb ik besloten om in de toekomst met pepperspray op zak te lopen. 1 ding weet ik zeker: geen hond die aan me komt....

(ps..iemand tips voor mij om deze inkoop te gaan doen?

Groet,
GrandCherokee
Ja komt ervan.................. maar ik zelf heb het ook meegemaakt......
een NLer werd door Marokkanen in elkaar geslagen (bijna dood) ik haalde ze uit elkaar.................. Nler stond op en zij tegen mij.... vuile Marokaan................ toen kwam politie...... en werd ik meegenomen.............. dus ik help nooit meer NLers.......... Maar voor Marokanen ben ik er wel.............een tel. :gsm: en..............................

01-04-2003, 17:18
wat bedoel je met Ja komt ervan??

01-04-2003, 17:20
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh................... gewoon

01-04-2003, 18:30
t.foe 3le nes ik zou dus echt wel mee geholpen hebben!! Echt zielig Klote gabbers/neo nazi's

01-04-2003, 19:57

Citaat:
Origineel gepost door DiZA
Ik zou der ook niet tussen beide springen...
Ach ja wie ben ik...

01-04-2003, 20:02

Citaat:
Origineel gepost door GrandCherokee
dus uit jouw woorden te lezen zou je toekijken?Toekijken hoe een man van 56 wordt toegetakeld door 2 neo's?

Verplaats je eens even...
Laten we zeggen dat het jouw vader was die in elkaar werd getrimt....
dat mensen erlangs lopen zonder ook maar één woord te zeggen. zonder ook maar eens te blozen door te lopen!
Dat kan toch niet?
zo zijn wij toch niet?
Als jij daar tussen zat dan had ik je zeker geholpen! Krijg ik klappen...jammer dan. Maar in mijn hart weet ik dat ik goed heb gedaan...en ik weet zeker dat ik van jouw een stukje waardering zou krijgen!
Jammer dat je er zo over denkt....

its a shame....
Oh zoooo................. nee als het zo was............... dan had ik me dood gevochten............. Wellah ik was pas gestopt tot ik Bloed proefte..................

01-04-2003, 20:03

Citaat:
Origineel gepost door touzine
Oh zoooo................. nee als het zo was............... dan had ik me dood gevochten............. Wellah ik was pas gestopt tot ik Bloed proefte..................

01-04-2003, 20:12

Citaat:
Origineel gepost door real_jeblia
:blauwkus:

02-04-2003, 11:22



Citaat:
Origineel gepost door GrandCherokee
Dames en heren,

Ik heb eve een vraagje....oftewel een opmerking.

Een zéér goede, zeer bekende, gerespecteerde bekende van mij heeft vandaag tijdens zijn bezoek aan de bakker een stomp gekregen van een paar racisten.
Zij waren bezig met het stelen van een paar fietsen bij de plaatselijke winkelcentrum waar ik vandaan kom.
Als een sociaal mens is de zeer bekende van mij er wat van gaan zeggen. Er liepen tig mensen...maar geen van allen deed wat of sprak de mannen aan op hun (steel)gedrag.
De persoon in kwestie die er wat van zei kreeg ervan langs!
En dan spreken we hier over een man van bijna 56 die geen vlieg kwaad doet!
Veel mensen zagen dat hij stompen kreeg van die neo's maar geen van allen deed wat!!!!
Ik vind dit zeer kwalijk en vraag me af waar de maatschappij heen gaat.
Ik bedoel....dammn...er liepen zelfs marokanen langs....en die staken GEEN vinger uit!!! Onze eigen broeders?Ik bedoel....waar the Fxck gaat dit heen?
Ik kan me er echt om maken!

Na dit incident die vanochtend heeft plaatsgevonden heb ik besloten om in de toekomst met pepperspray op zak te lopen. 1 ding weet ik zeker: geen hond die aan me komt....

(ps..iemand tips voor mij om deze inkoop te gaan doen?

Groet,
GrandCherokee
oooh echt erg meskien voor die man . maar ik hooop dat ik een keertje die dag mee mag maken dat ik dat zie. jaaaah rabbie ik hooop het echt

02-04-2003, 18:20

Citaat:
Origineel gepost door boefje
oooh echt erg meskien voor die man . maar ik hooop dat ik een keertje die dag mee mag maken dat ik dat zie. jaaaah rabbie ik hooop het echt
hahaha...
Ik hoop dan dat je met een groepje bent...dat zijn zij namelijk ook altijd.
Als je samen bent weet je zeker dat je iets veiliger bent als hen.

GrandCherokee.



Ja het was zeker zielig voor de persoon ik kwestie. Dat kan men niet maken om dan gewoon weg door te lopen...ik snap dat niet...en wil het niet begrijpen!
Ben blij dat er mensen zijn die er net zoals ik over denken!