Bekijk volle/desktop versie : Tunesie verdient het meer dan Marokko



Pagina's : [1] 2

03-09-2005, 17:09
Kijk nou naar het verschil Tunesie is helemaal ingespeeld en speeld zeer slim. Het was niet Kenya die zwak was, maar Tunesie die slim, snel en goed waren, en ze lieten de Kenyanen niet voetballen. Marokko is totaal geen ingespeeld team dat komt doordat Zaki elke andere wedstrijd wel 4 a 5 wijzigingen heeft in zijn team en omdat hij de zwakkere in de basis laat beginnen en de sterkere altijd op de bank. DIE MAN SPOORT OOK NIET.

In Tunesie zullen ze het echter veel anders moeten aanpakken. en we hebben snelle spelers nodig daarom snap ik nooit waarom hij geen Boussoufa en Aboucherouane heeft opgeroepen die kunnen echt van cruciaal belang zijn in dit soort wedstrijden. We hebben ook een keepers probleem, wat we wel alltijd hebben gehad. We hebben wel 1goede keeper karim zaza, maar omdat hij goed is wil Zaki hem niet, want hij wil alleen maar van slechte spelers goede spelers maken, terwijl hij der niet eens in de buurt komt.

MIJN OPSTELLING TEGEN TUNIS IS:

------------------------------------Karim-Zaza--------------------------
-----------------Nourdinne-Naybet-----Talal-el-Karkouri-----------
--------Oualid-Regragui-------------------------Badr-el-Kaddouri---
----------------------------------Youssef-Safri-------------------------
----------------Youssef-Hadji----------------Houssine-Kharja------
--------------------------------Youssef-Mokhtari----------------------
-------------------Marouane-Chamakh----Ali-Boussabon---------

03-09-2005, 17:12


Waar Is Zairi Weg Met Mokthari Zet En Zairi Als Ze Gemotiveerd Zijn Zal Je Zien Wat Voor Presentaties Hij Leverdt

03-09-2005, 17:15
Ik heb het goevoel dat Mokhtari weer belangrijk zal zijn voor marokko net als in de laatste 2wedstrijden van de africa cup. Hij speelde een belangrijke rol op het middenveld.

03-09-2005, 17:18
je vergeet wadou eh en wat zairi zairi is straatvoetballertje het zal hem heus niet lukken om tegen trabelsie en saidi en panna weg te geven dus drm kun je hem beter een pleke warm laten houden op de bank en laatste 5 of 10 minuten inzetten!!

03-09-2005, 17:19


african cup was hij mijn favoriet speler ik heb hem in de eerste wedstrijden zien spelen
hij bleef mijn beste speler nu is hij uit vorm presenteert niks meer ik hoop
dat hij en zairi en boussabon zich gaan bewijzen deze wedstrijd
ik heb een goed gevoel voor

03-09-2005, 17:20
je zult moeten kiezen tussen ouaddou of naybet. ik denk dat naybt en el karkouri de sterkste duo is. maar mocht naybet niet geselecteerd worden(kans is groot) dan ouaddou natuurlijk. Zairi is al lange tijd buiten vorm en is nog amper terug van de vorm die hij had eerst.

03-09-2005, 17:21

Citaat door Targuist:
je vergeet wadou eh en wat zairi zairi is straatvoetballertje het zal hem heus niet lukken om tegen trabelsie en saidi en panna weg te geven dus drm kun je hem beter een pleke warm laten houden op de bank en laatste 5 of 10 minuten inzetten!!
het lukt hem wel tegen spelers van as monaco die veel hoger niveau zijn als tunesie

03-09-2005, 17:22
he jonge dame iedereen heeft zn meningen maar weet niet wat jij allemaal roept een ding is zeker we hebben en beter een breder selectie kijk maar de feiten zijn wij spelen in europa sterkte nog het hele team met uitzondering twee man of 1 man maar ik zie dat we wel naar het wk gaan de laatste wedstrijd zal hij zeker boussabon laten spelen in tunis

03-09-2005, 17:23

Citaat door Sara_Girl19:
je zult moeten kiezen tussen ouaddou of naybet. ik denk dat naybt en el karkouri de sterkste duo is. maar mocht naybet niet geselecteerd worden(kans is groot) dan ouaddou natuurlijk. Zairi is al lange tijd buiten vorm en is nog amper terug van de vorm die hij had eerst.
hij is GEMOTIVEERDT DUS HIJ ZAL BETER PRESENTEREN !!!
kijk hoe hij het deed tegen kenia http://us.news1.yimg.com/us.yimg.com/i/fifa/gen/fi/20050210/i/2490784817.jpg
zette alles op het spel vandaag zal dat ook weer zijn
incha allah

03-09-2005, 17:24
http://www.sporever.fr/mediastore/foot/photos_football365/ligue_1/sochaux/SOCHAUX_ZAIRI_070804.jpg

zairi wordt altijd zwaar onderschat maar hij vecht altijd voor marokko

http://www.fifa.com/images/cms/afp/10_02_2005_Zairi_WC2006_2.jpg

03-09-2005, 17:26
Tunesie verdient helemaal niks behalve een flinke voetballes in rades
als ze naar het wk gaan krijgen ze 3 x een pak slaag van 2-0 en vliegen ze weer terug naar tunis klaar is kees .
natuurlijk laat je kenia voetballen als je 0-1 voorstaat welk team doet dat niet
en het is wel eerlijk om marokko op een slecht veld te laten spelen waar de ballen uit het stadion vliegen en tunesie op een mooi kunstgrasveld te laten spelen nou dan kan je niet spreken van ''tunesie heeft slim gespeeld''
marokko had op die veld veel meer aanspraak gemaakt op de 3 punten

03-09-2005, 17:28

Citaat door Sara_Girl19:
je zult moeten kiezen tussen ouaddou of naybet. ik denk dat naybt en el karkouri de sterkste duo is. maar mocht naybet niet geselecteerd worden(kans is groot) dan ouaddou natuurlijk. Zairi is al lange tijd buiten vorm en is nog amper terug van de vorm die hij had eerst.
zonder zairi ga je niks kunnen doen tegen clayton !!

03-09-2005, 17:29


het ideale formatie tegen tunesie is nu 4-4-2 geloof mij maar

03-09-2005, 17:29
vanavond zullen we zien wat er gaat gebeuren
chamakh en zairi en boussabon en paar anderen zullen vechten om voor het eerste keer naar de wk 2006

03-09-2005, 17:30
je gaat zien zairi gaat tunesie dansles geven

Pagina's : [1] 2