Bekijk volle/desktop versie : Bijwonen Marokkaanse bruiloft



03-09-2005, 16:50

Citaat door help_mijn_film:
Beste Mensen,

Ik ben Rolf van Eijk, filmregisseur en scenarioschrijver.

Voor mijn nieuwe productie wil ik een fictie-film realiseren over een marokkaanse puber jongen die worstelt met zijn identiteit, geloof en geweten.
Gekeken vanuit de ogen van de dramatisch neergezette jonge marokkaan wil ik de nederlandse maatschappij bekijken om zo de hollander van zelfreflectie te verzorgen om vervolgens de marokkanen en nederlanders dichter bij elkaar te brengen.

In mijn film komt ook een marokkaanse bruiloft voor. Voor het zo realistisch mogelijk neerzetten van de bruiloft wil ik zelf een marokkaanse bruiloft ervaren. Is er iemand die gaat trouwen en mij toelaat voor het ervaren van de bruiloft?
Of ken je iemand die gaat trouwen en wellicht openstaat voor dit idee?

Ook zou ik graag een paar dagen in een marokkaan gezin willen doorbrengen om meer te leren over de marokkaanse cultuur...

Verder ben ik op zoek naar acteurs en actrices uit alles leeftijdscategorien....

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

groetjes, Rolf

rolfvaneijk@hotmail.com
.

03-09-2005, 18:01


Eej lijkt me een leuk idee zon een film
Marmelade

05-09-2005, 21:59
Geen gemakkelijke opgave, maar succes!

05-09-2005, 22:01
lijkt me hastikke leuk zeg suc6

05-09-2005, 22:25


Jah lijkt me ook wel leuk veel succes

05-09-2005, 23:54
Lijkt me leuk!

06-09-2005, 23:33
zo te zien lijkt het jullie allemaal leuk maar wat die man wil is een bruiloft bijwonen en bij iemand thuis een paar dagen verblijven dus dus??

06-09-2005, 23:41

Citaat door alleen:
zo te zien lijkt het jullie allemaal leuk maar wat die man wil is een bruiloft bijwonen en bij iemand thuis een paar dagen verblijven dus dus??
hahaha is zo.


voor wat wordt die film gemaakt. bioscoop? afstudeerproject? ??????????