Bekijk volle/desktop versie : bejaarde lesbo's getrouwd



Pagina's : [1] 2 3 4

03-09-2005, 09:59
Bejaarde Groningsen geven elkaar jawoord
GRONINGEN - Een lesbisch paar van bij elkaar 147 jaar oud is vrijdag in Groningen in de echt verbonden. Burgemeester Jacques Wallage persoonlijk voltrok het huwelijk tussen Groningse lesbiennes Joke Koppenol (67) en Tity Bentum (80).


Dat gebeurde ten overstaan van tientallen vrienden en familieleden. De Groningse burgervader sprak van een "prachtige bekroning van hun jarenlange strijd voor de erkenning van hun lesbische gevoelens".

De twee vrouwen hebben al 35 jaar een relatie met elkaar. Ze hadden elkaar toegezegd te trouwen wanneer de oudste van hen tachtig jaar werd.

Stralend knikten de geliefden bij bijna elke zin die Wallage sprak. "Op momenten als deze ben ik enorm trots dat ik erbij was toen het homohuwelijk in Nederland wettelijk werd bezegeld", glunderde de PvdA-politicus. " Niemand heeft het recht twee partners die van elkaar houden te ontzeggen dat zij elkaar voor eeuwig de liefde verklaren."

De twee vrouwen leerden elkaar in de jaren zestig kennen, toen ze samen op de barricade stonden voor gelijke rechten tussen mannen en vrouwen. " Het leven wordt nog steeds elke dag mooier sinds wij een relatie hebben" , zei Bentum na de ceremonie. "We zijn absoluut geen mannenhaatsters, maar dagelijks samenleven met een vrouw is simpelweg geweldig", voegde haar kersverse echtgenote daar aan toe.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24942011/Bejaarde_Groningsen_geven_elkaar_jawoord.html

03-09-2005, 10:18


Feesteeeeh.....[/size][size=5].........

03-09-2005, 10:21
Eerste huwlijksnacht.....pffff....wat zal ie zwaar zijn.

Halverwege de trap moeten ze aan de zuurstoffles.

03-09-2005, 10:34

Citaat door an3sdej:
Bejaarde Groningsen geven elkaar jawoord
GRONINGEN - Een lesbisch paar van bij elkaar 147 jaar oud is vrijdag in Groningen in de echt verbonden. Burgemeester Jacques Wallage persoonlijk voltrok het huwelijk tussen Groningse lesbiennes Joke Koppenol (67) en Tity Bentum (80).


Dat gebeurde ten overstaan van tientallen vrienden en familieleden. De Groningse burgervader sprak van een "prachtige bekroning van hun jarenlange strijd voor de erkenning van hun lesbische gevoelens".

De twee vrouwen hebben al 35 jaar een relatie met elkaar. Ze hadden elkaar toegezegd te trouwen wanneer de oudste van hen tachtig jaar werd.

Stralend knikten de geliefden bij bijna elke zin die Wallage sprak. "Op momenten als deze ben ik enorm trots dat ik erbij was toen het homohuwelijk in Nederland wettelijk werd bezegeld", glunderde de PvdA-politicus. " Niemand heeft het recht twee partners die van elkaar houden te ontzeggen dat zij elkaar voor eeuwig de liefde verklaren."

De twee vrouwen leerden elkaar in de jaren zestig kennen, toen ze samen op de barricade stonden voor gelijke rechten tussen mannen en vrouwen. " Het leven wordt nog steeds elke dag mooier sinds wij een relatie hebben" , zei Bentum na de ceremonie. "We zijn absoluut geen mannenhaatsters, maar dagelijks samenleven met een vrouw is simpelweg geweldig", voegde haar kersverse echtgenote daar aan toe.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24942011/Bejaarde_Groningsen_geven_elkaar_jawoord.html
Prachtig vind ik dat
Dat zoiets kan hier.
En dan op die leeftijd.. ..

03-09-2005, 10:38



Citaat door FAITHLESS128:
Eerste huwlijksnacht.....pffff....wat zal ie zwaar zijn.

Halverwege de trap moeten ze aan de zuurstoffles.
Zij doen niet aan zoiets als 'eerste huwelijksnacht' denk ik, dat is achterhaald cultuurverschijnsel. Tevens is liefde, genegenheid meer dan seks als je daarop doelde.

Ik vind dit ook prachtig, machtig mooi dat dit hier kan

03-09-2005, 10:47

Citaat door an3sdej:
Zij doen niet aan zoiets als 'eerste huwelijksnacht' denk ik, dat is achterhaald cultuurverschijnsel. Tevens is liefde, genegenheid meer dan seks als je daarop doelde.

Ik vind dit ook prachtig, machtig mooi dat dit hier kan
Ik weet niet of ze het niet doen, ik was er niet bij ...wil het eigenlijk ook niet weten hoor.

03-09-2005, 11:42

Citaat door x-jena-x::
Liefde.. tis zo mooi..
Zeker weten

03-09-2005, 12:19
Je moet er niet aan denken dat die 2 ook sex met elkaar gaan hebben... ieeeeuwwww...


03-09-2005, 12:26
Yakkessssss niet alleen omwille van hun lesbie zijn dat stoort me niet zo maar eerder om hun leeftijd KAN HET ME ECHT NIET VOORSTELLEN.

Gatver..

03-09-2005, 13:02

Citaat door an3sdej:
Bejaarde Groningsen geven elkaar jawoord
GRONINGEN - Een lesbisch paar van bij elkaar 147 jaar oud is vrijdag in Groningen in de echt verbonden. Burgemeester Jacques Wallage persoonlijk voltrok het huwelijk tussen Groningse lesbiennes Joke Koppenol (67) en Tity Bentum (80).


Dat gebeurde ten overstaan van tientallen vrienden en familieleden. De Groningse burgervader sprak van een "prachtige bekroning van hun jarenlange strijd voor de erkenning van hun lesbische gevoelens".

De twee vrouwen hebben al 35 jaar een relatie met elkaar. Ze hadden elkaar toegezegd te trouwen wanneer de oudste van hen tachtig jaar werd.

Stralend knikten de geliefden bij bijna elke zin die Wallage sprak. "Op momenten als deze ben ik enorm trots dat ik erbij was toen het homohuwelijk in Nederland wettelijk werd bezegeld", glunderde de PvdA-politicus. " Niemand heeft het recht twee partners die van elkaar houden te ontzeggen dat zij elkaar voor eeuwig de liefde verklaren."

De twee vrouwen leerden elkaar in de jaren zestig kennen, toen ze samen op de barricade stonden voor gelijke rechten tussen mannen en vrouwen. " Het leven wordt nog steeds elke dag mooier sinds wij een relatie hebben" , zei Bentum na de ceremonie. "We zijn absoluut geen mannenhaatsters, maar dagelijks samenleven met een vrouw is simpelweg geweldig", voegde haar kersverse echtgenote daar aan toe.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24942011/Bejaarde_Groningsen_geven_elkaar_jawoord.html
Gatveredamme wat een gore opoes

03-09-2005, 13:04

Citaat door Da_Borg:
Je moet er niet aan denken dat die 2 ook sex met elkaar gaan hebben... ieeeeuwwww...

te Ziek voor woorden

03-09-2005, 18:48
Als dat ze gelukkig maakt.....

03-09-2005, 22:41



Citaat door najibsri:
Dit schetst perfect hoe pervers de westerse samenleving is, bravo!
So be it.
Als die twee vrouwen daar vrede mee hebben vind ik het best.
Ze doen er niemand kwaad mee en niemand heeft er last van.

Behalve mensen zoals jij...Maar ja.
Die hebben al last van een koolmees als die een scheet laat.

Jouw woorden"de westerse samenleving is pervers"

Sodemieter dan lekker op terug naar je zandbak mongool
Niemand heeft gevraagt of je hier wilt blijven.

doeiiiiii ben je nog niet weg?

03-09-2005, 22:57

Citaat door kruipkuiken2:
So be it.
Als die twee vrouwen daar vrede mee hebben vind ik het best.
Ze doen er niemand kwaad mee en niemand heeft er last van.

Behalve mensen zoals jij...Maar ja.
Die hebben al last van een koolmees als die een scheet laat.

Jouw woorden"de westerse samenleving is pervers"

Sodemieter dan lekker op terug naar je zandbak mongool
Niemand heeft gevraagt of je hier wilt blijven.

doeiiiiii ben je nog niet weg?
Nou nou...n beetje kort door de bocht met je advies, vind je niet?
Zonder kritiek, geen vooruitgang, geen reflectie. Altijd goed voor de verlichting, (zelf) analyse en meer van dat soort dingen. Bovendien hoeft niet iedereen laaiend enthousiast op dit soort berichten te reageren..

03-09-2005, 23:16

Citaat door lemster:
Nou nou...n beetje kort door de bocht met je advies, vind je niet?
Zonder kritiek, geen vooruitgang, geen reflectie. Altijd goed voor de verlichting, (zelf) analyse en meer van dat soort dingen. Bovendien hoeft niet iedereen laaiend enthousiast op dit soort berichten te reageren..
Reflectie is altijd een zaak. Echter juist door reflectie in de zestiger jaren hebben "wij" kunnen komen tot securalisatie in Nederland. De kerk kreeg minder te zeggen, en theologische dogma's kregen (gelukkig) minder invloed in "onze" Nederlandse samenleving.

Nu probeer ik mezelf een virtuele spiegel voor te houden om te ontdekken of ik er verkeerd aan doe met blij te zijn voor deze twee oude vrouwen die kennelijk heel veel om elkaar geven.
Maar steeds kom ik tot de slotsom dat er niets fout aan is, en dat perversiteit er niets mee te maken heeft.
Alleen mensen met een monotheïstische orthodoxe religie bestempelen homoseksualiteit tot perversie. En op de totale wereldbevolking zijn die in de minderheid.

Wie is dan degene die mensen op juiste waarde schat, de gelovige of ik als ongelovige humanist?

Pagina's : [1] 2 3 4