Bekijk volle/desktop versie : rachid en karima



Pagina's : [1] 2 3

02-09-2005, 16:09
salaam allemaal ik wil een nieuw verhaal beginnen.
Het heet rachid en karima . Ehmm ik vertel waar het verhaal over gaat en dan moeten jullie zeggen of ik moet beginnen.
karima s zus gaat trouwen trouwen met de broer van karima s ex
karima"s zus(najma) wist dat ze een relatie met rachid had maar liefde is sterk, en najma negeerde het feit dat rachid de ex van haar zus was in die tijd had karima heel veel problemen met rachid gehad rachid was niet zomaar een rachid ze ontdekte dat rachid een loverboy was en is net op tijd van rachid afgekomen karima smeekte najma haar vriend/ aanstaande man (youssef) met rust moest laten najma huilde dat ze het niet kon sindsdien heef karima ruzie met najma



nou moet ik beginnen/verdergaan ? zo gaat het niet in het egte verhaal hoor het verhaal dat gaat beginnen wordt nauwkeurig geschreven met alles details dit is gewoon een stukkie van hoe het gaat


kiss moi

02-09-2005, 16:51


ja ja beginnn

02-09-2005, 21:56
oke hier is tie


Ik werd wakker door dat irritante piepgeluid van de wekker ik gooide dat ding op de grond waardoor het geluid stopte. ik sliep verder toen ik wakker werd zag ik dat ik een uur verder had geslapen. shit shit shit riep ik. mijn zus kwam de kamer binnen .
najma:wat is er schat?
karima hh ik kom te laat ik begin over een kwartier!
najma: ik moet ook weg doe snel je kleren aan ik wacht beneden op jeh
karima ke
ik keek naar buiten en zag dat het rotweer was ik pakte een spijker broek een witte coltrui en een spijkerjack ik liep naar de badkamer deed me kleren aan e deed wat vet in me haar poetste me tanden en waste mijn gezicht,me haar liet ik los ik hele bruine mooie krullen ik
pakte me tas en snelde naar beneden mijn moeder vader zaten te slapen en de rest was weg.najat !!!! riep ik geen antw najat!!!!! nixx shit dat word te laatkomen ik ging naar buiten en zag najat in de auto yes dacht k. ik ging snel de auto binnen en kletste wat met najat .aangekomen op school zag ik niemand op het plein ik gaf najat een kus en liep snel naar mijn lokaal mijn boeken had ik al bij me.ik klopte op de deur ja kom snel binnen karima je bent10 minuten te laten .sorry meneer.
ik liep naar me plek en pakte me boeken rachid vroeg waarom ik te laat was (rachid was een jongen waarmee ik veel optrekte in die tijd.) ik hoorde hem niet en vroeg een klein beetje te hard wat hij zei. De leleraar keek me boos aan . Karima!. je bent te laat wat al fout is en dan klets je ook nog eens door mijn les !. ja hallo ik verstond hem niet ! nu geef je hem ook al de schuld karima!. nou deruit!!!!! agghh rot tog op eikel !!!! jij neemt nu je woorden terug! wollah niet riep ik. de klass gierde van het lachen. ik liep naar de kantine en zag samira me beste vriendin ik groete haar met de 4 kussen en kletste wat met haar. de bel ging dat betekende dat ik naar de volgende les moest .
samira: en schat wanneer ben je uit kunnen we wat leuks doen?
karima: wat mij betreft nu
samira: hahah ff serieus
karima: nee wollah ik meld me ziek en dan gaan we
samira: weet je t zeker
karima:en jij dan, wanneer ben je uit ?
samira: wat mij betreft nu zei ze.
zo gezegd zo gedaan we meldde ons ziek en gingen de stad in
aangekomen in de stad gingen we ff de h&m in, standaard tog
mohim ik zag toen jaouad me broer met een meid .ik keek ze aan totdat jaouad het merkte
hey karima!! hey jaouad
jaouad:moest je niet naar school?
karima: nee heb de laatste uren vrij loog ik
jaouad :soso
karima:moet je me niet voorstellen aan iemand
jaouad:sorry dit is amel ,aangenaamd ik ben karima ingelijks zei ze samira deed hetzelfde
mijn tele ging af op het beeldscherm zag ik...................

iwa speciaal voor jullie 2

kiss moi

03-09-2005, 00:23
GA verder dan,,,, je slaapt nu dnek ik,,,, morge verder

03-09-2005, 16:37


hey malika gek ik ga zo verder ja

03-09-2005, 17:40
mijn tele ging af op mijn beeldscherm zag i.......................rachid staan ik drukte hem weg en zei tegen jaouad dat ik verder ga ik nam afscheid van amel en ging naar de damesafdeling.ik zocht wat voor het school feest wat volgende week zou gaande
samira:hey karima kom s ff
karima:ja kom deraan
samira liet me een prachtig jurkje zien hemdloze mouwen en hij was tot de knieen hij was zwart met glitterdingetjes
karima: hahahahah samira ik ga niet naar een gala ofzo voor schoolfeest a debio
samira:schoolfeest ahmara? mag je gaan dan ?
karima:weet ik veel
samira:iwa wat zoek je dan
karima:samira had vast gelijk het zou een vet probleem worden als mijn broer me naar het schoolfeest zag gaan
samira:hahahah was je echt van plan om te gaan?
karima:hahah ben je gek ofzo
samira:ik heb honger man!
karima:ja man kom gaan we naar de mac ik heb eigelijk geen zin om te shoppen .
samira:yallah zid
we liepen naar de uitgang toen ik amel zag bij de kassa ze stond nog steeds met jaouad
ik zag een hele leuke broek bij haar.ik liep naar der toe
amel:hey karima waar ga je naar toe?
karima:hoiihoiii ik wou ff vragen waar je die broek vandaan had
amel:hahah oh deze weet ik niet jaouad heeft hem voor me gepakt
karima:hahah ik wist niet dat jouad een mooie smaak had
amel: hahahha dan weet je het nu
jaouad:ah karima kijk daar die vrouw met dat roze daar achter staan die broeken er sttaaat ook een bijpassende trui bij maar er was geen maat van amel dus kijk maar of de jouwe daar is
karima:thanxx bro!
amel:hahah
karima :schat ik ga zoeken ik hoop dat ik je nog eens zie ik gaf haar6 kussen samira gaf der 4 en ik nam nog afscheid van jaouad
amel:inshallah schat ik zie jou nog wel hoop ik
amel:doegggg
karima:beslama!!
ik liep naar de broeken en pakte hemin het zwart ik pakte een bruin zwart truitje wat er bij stond ,deze zou jaouad vast bedoeld hebben. samira vond ze ook leuk maar zij kocht ze in het legergroen/zwart .
we rekenden af en gingen naar de mac.ik bestelde een macchickenmenu en een macflury
samira een bicmacmenu en een sundayijsje
na het eten gingen we naar huis samira ging met me mee naar huis . ik zag rachid voor me deur!!! wooww mijn vader deed de deur open

03-09-2005, 17:48
hey meid ga snel verder
leuk leuk spannenddddd

ziediiiiiiii

03-09-2005, 18:29
Niieuwe fan0s derbij..
upp er de upper...gurl!

03-09-2005, 19:01
bedankt meiden! lieverds hier is nog een stukje hier zijn jullie even zoet mee hahahah

Ik verstopte me want ik kon moeilijk naar rachid toe lopen .
rachid:salaam a hadj tahiri(verzonnen)
pa:salaam a weldi
rachid:keyna karima fe dar ? (is karima thuis)
pa:waarom?
rachid:karima zit met mij op school in de klas en ik was er vandaag niet ik wil weten of we huiswerk hebben
pa:wagga maar karima is er niet
rachid:a wagga shokran
pa:beslama
rachid:beslama
waarom komt hij langs weet hij dan niet dat het gevaarlijk is vroeg samira
ja weet ik veel dat is misgien normaal bij hen
toen ik rachid mijn kant zag komen kwam ik ze3ma aanlopen
ik:heeey rachid
rach:hoi schat waar was je nou?
ik: ooh had geen zin in les man
rach: oh oke maar meneer uytewaal (conrector) heeft om jou gevraagd hij gaat waarschijnlijk je ouders bellen
ikoh shit!! (als de conrector je ging bellen was er iets goed mis)
rah:ik ben naar je huis gegaan en je pa deed open
ik:nee rach dat meen je tog niet?
rach:sorry schat ik wist niet dat t zo erg was
ik;wat denk je rach dat het normaal is om dat te doen
rach:sorry sorrry sorry!
ik:t is goed
rach:ik zie je morgen want moet naar training hij gaf me een kus op me wang
doeg sammie zei hij
doeg rach antwoordde ze
we liepen verder ik deed de deur open en liep naar boven samira volgde me
pa: wacht maar als ze thuiskomt !!!!!!!!!!hoorde ik hem hard schreeuwen
ik keek sammie verdrietig aan en sleurde haar naar me kamer
sammiehh t is heel erg he
najma kwam thuis en groette iedereen mijn vader keek haar boos aan
najma:wat is er a beba
pa: ga zitten en dan hoor je wat er is!!


hier is ie kisss moi

03-09-2005, 21:11
thanxxxxxxx meid
en wejouwwwww die vader man!!
ik vraag me af wat er gaat gebeuren man!!!

kusjesss

03-09-2005, 21:47
hey schat ja ff afwachten of ik meer lezers krijg hahahah dikke kuss van mij


ps zoubida ik heb ook een ander verhaal in petto zie pech in het leven ook nieuw mohim zoubida fijn dat je mijn verhaal leuk vind en ik ga gauw verder xxx mij

04-09-2005, 13:45

Citaat door mocrosally:
hey schat ja ff afwachten of ik meer lezers krijg hahahah dikke kuss van mij


ps zoubida ik heb ook een ander verhaal in petto zie pech in het leven ook nieuw mohim zoubida fijn dat je mijn verhaal leuk vind en ik ga gauw verder xxx mij
die lees ik ook

04-09-2005, 16:14


bedankt voor de reacties meiden

hier is tie

nejma;
in de ochtend bracht ik me zusje naar school ik moest werken vandaag .ik had van me vriendin gehoord dat er een nieuwe jongen bij ons komt werken en een marokaanse ook nog!!!
iwa mohim ik ging naar me werk en zag latifa ik groette haar en vroeg hoe het met haar ging
latifa:gaat goed alhamdulilah en met jou?
nejma:iwa selek tog
latifa:kijk kijk ! kijk m daar
nejma:wie wat waar wanneer hoe?
latifa;hahaha a gekkie kijk de nieuwe daar
nejma:latifa was altijd al een jongensgek ik integendeel,ik werd niet zo snel verliefd
de jongenman kwam onze kant aanlopen
jongenman:sorry dames maar kan ik jullie wat vragen
latifa:tuurlijk zei ze
jongenman:weet een van jullie waar het kantoor van, hij keek op zijn brief ehhhh vlietstra is?
ik en latifa tegerlijk de hoek om en rechtdoorr!!
jongenman:hahahah een voorr een
we lachte ff samen en toen vertrok hij

ik moe wegggg
sorry klein stukkie maar ik schrijf nog!!!!!!!!
kusjes van mij

04-09-2005, 18:05
thanxxxxxxx meid
inscha allah komt dan een biga vervolg!!!!!!

04-09-2005, 18:11
begin ik denk dat het spannend is

Pagina's : [1] 2 3