Bekijk volle/desktop versie : Alleen voor de marokkaanse dames



01-09-2005, 23:24
Heey ladiess,

Ik wilde weten aan welke sport jullie doen? ben heel erg benieuwd...Het lijkt net of deze topic alleen voor de jongens bestemd is...wat raar


Ik zelf doe aan atletiek sinds kort en ik vind het heel erg leuk en voel me er beter door
Laat jullie horen......

01-09-2005, 23:27


Salaaam,

ehm ik heb een tijdje aan squash gedaan en daarnaa aerobics en toen ben ik gaan joggen (in een van de vakanties waar ik niet op vakantie ben geweest.) jah en nu doe ik ffe nix ( behalve naar bushalte rennen)

01-09-2005, 23:29
hahaha deed ik eerst ook altijd naar bushalte rennen. Je verbrand er wel veel calorieen mee

02-09-2005, 11:36
ik doe helemaal niet aan sport..
ik fiets weleens ergens naartoe en that's it..
wat me ook leuk lijkt is zwemmen 1x in de week waar alleen dames komen ..
maar ik zie wel of ik dat ga doen ...

02-09-2005, 11:43


Ik heb eerst 2 jaar gevolleybald, daarna 8 jaar gevoetbald en nu doe ik 3 jaar aan fitness. Ik doe niet aan die aparaten enzo want dat vind ik saai. Ik hou van actieve trainingen dus doe ik in de sportschool conditietraining en bodysteps. Ik kan echt niet zonder sporten!

02-09-2005, 11:44
ik wil graag wat meer sporten maar weet gewoon niet waar en wat. ik draag hoofddoek dus dat maakt het wel een beetje moeilijker om een geschikte sport te vinden. fitness interesseert me niet. zwemmen, dat deed ik vroeger al wel eens maar dat zwembad is vies plus het is nu toe voor restoratie. wat schiet er dan nog over???

02-09-2005, 11:51
Ik Zelf Doe Aan Tennis Vindt Het Een Erg Leuke Sport En Ben Nu 17 Jaar Oud En Doe Het Al Sinds Ik 12 Ben Vindt Het Nog Steeds Leuk En Het Gezond !!!

02-09-2005, 12:09
Wel ik heb enkele jaartjes vroeger in de turnkring gezeten, achteraf ging ik naar een buurthuis die allerlei activiteiten organiseerden en heb ongeveer vanaf mijn 17tot mijn 21ste gefitnest en bbb gedaan (billen, buik, borsten) het was leuk en fijn om te doen tot ik een ongeval kreeg met de auto dan ben ik ermee gestopt deed veel pijn heb erna ff gefitnest maar ja ik wilde niet meer gaan vanwege mijn drukke agenda ik combineer namelijk part time studeren met full time werken.

Dat is genoeg voor mij.