Bekijk volle/desktop versie : Galgblaasstenen



01-09-2005, 12:04

Citaat door sobiha20:
ik zit met een probleem, ik heb te horen gekregen dat ik galgblaasstenen heb en dat dat ik geopereerd wordt. Ze halen heel mijn galgblaas weg. Wie heeft dit ook meegemaakt en hoelang duurt het voordat je wordt geopereerd daarbij bedoel ik moet je soms wekenvoor wachten. Ik heb nu al 2 afspraken gehad en 13 sept heb ik weer een afspraak voor een controle, ik word er gek van van de pijn enzo. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Groetjes
.

01-09-2005, 13:24


mijn moeder heeft het ook gehad in febrauri is ze met spoed opgenomen maar ze had een onsteking waardoor ze niet geopeerd kon worden en eind maart is haar galblaas verwijderd het gaat weer goed alhamdoulilah het was wel schrikken

01-09-2005, 13:32
Ik heb het meegemaakt, in 2001 heb ik een kijkoperatie gehad. het was voor mijn leeftijd en gewicht onverklaarbaar waarom ik galstenen had.

maar de operatie duur niets zo lang en je voelt er niets van. na drie dagen macht ik naar huis. ik was heel misselijk de eerste dagen en na een week was het over.

groetjes Seffie

01-09-2005, 13:49
de vader van mijn vriendin en een oom hadden het wel... maar komt toch vaak bij oudere voor. hoe komt het eigelijk:?