Bekijk volle/desktop versie : Mannen en Marokko!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-08-2005, 22:41
Wat is daarmee toch aan de hand, de ene drama na de andere

Als een man zich daar als macho gedraagt, moet een vrouw zich daar very bitchy gedragen, misschien dat hij daar lering uit trekt.

Graag jullie mening hierover

31-08-2005, 22:45



Citaat door OumIshaaq:
Men moet leren van andermans fouten dus wat moeten we doen:

Vliegticket, geld en paspoort altijd bij de hand hebben.
Heb ik!!

1 vuile misstap en ik boek terug, (samen met mijn koters, hmm of juist zonder )

31-08-2005, 22:46

Citaat door saadia29:
Heb ik!!

1 vuile misstap en ik boek terug, (samen met mijn koters, hmm of juist zonder )
Met natuurlijk!

31-08-2005, 22:48
ach mannen blijven mannen

hij kan zich wel macho gedragen, maar hij moet niet vergeten dat hij getrouwdt is en dat hij zijn vrouw moet weten te respecteren

geeft hij geen respect dan krijgt hij geen respect zo simpel zie ik het

31-08-2005, 22:49


Zijn er nog andere alternatieven, behalve gelijk terugboeken?

Ergens in het land een hotel nemen en zelf genieten van je vakantie, dus onafhankelijk van de man, gewoon zelf er wat van maken.

31-08-2005, 22:49
Salaam alikoum

In zo'n geval, zorg gewoon dat je je paspoort niet afgeeft aan hem. Ik zie vaak mannen die op vakantie, de helemaal veranderen, met vrienden ineens uitgaan/ naar zee/ en weet ik nog wat veel. Ik spreek niet over alle mannen! Hou daar rekening mee. En vaak krijg je ook vaak te horen, dat vaders in tirannen veranderen. ( bij sommige is het begrijpelijk )

Inshallah hoeft niemand van jullie zo'n situatie mee te maken ...

Wa salaam alikoum

31-08-2005, 22:52
Zoiezo van te voren afspreken dat strand, op stap met vrienden of familie not done is.

Halllllooooooooooooooo, je reist geen duizenden kilometers om genegeerd of ergens gedumpt te worden, daar geldt dus echt de goudenregel ´samenuit, samen thuis´.

31-08-2005, 22:53

Citaat door saadia29:
Wat is daarmee toch aan de hand, de ene drama na de andere

Als een man zich daar als macho gedraagt, moet een vrouw zich daar very bitchy gedragen, misschien dat hij daar lering uit trekt.

Graag jullie mening hierover
Ik heb er zelf geen last van als me man in marokko is. Mijn man zegt altijd meid hier zijn de mannen de baas ( marokko) en als we terug zijn in nederland ben jij de baas

Als we weg zijn doen we dat saampjes!!

31-08-2005, 22:54

Citaat door Samira_C:
Ik heb er zelf geen last van als me man in marokko is. Mijn man zegt altijd meid hier zijn de mannen de baas ( marokko) en als we terug zijn in nederland ben jij de baas

Als we weg zijn doen we dat saampjes!!
Nee, kamp zelf ook niet met dat probleem, maar bij het lezen van al die verhalen gaat mijn bloed wel koken.

Heb wel mijn irriteer momenten daar gehad. Grootste irritatie was dat ik meestal met ideeen moest komen, hij zal nooit weigeren, integendeel doet het met plezier, maar moet zelf wel iedere keer wat leuks verzinnen.

Als ik weer zat was om iets te verzinnen, liet ik de kinderen bij hem en ging ik met een nicht of zus winkelen. Wat dat betreft laat ik het er gelukkig niet bij zitten.

Hoe dan ook, vind ik dat ik in Marokko toch wel afhankelijk van hem ben, wil er geen auto rijden, kan de weg niet overal etc.

31-08-2005, 22:58

Citaat door saadia29:
Zoiezo van te voren afspreken dat strand, op stap met vrienden of familie not done is.

Halllllooooooooooooooo, je reist geen duizenden kilometers om genegeerd of ergens gedumpt te worden, daar geldt dus echt de goudenregel ´samenuit, samen thuis´.
Of verstaan mannen onder het begrip 'vakantie nemen' dat ze ook ff uit het huwelijk knippen?


31-08-2005, 23:02

Citaat door saadia29:
Nee, kamp zelf ook niet met dat probleem, maar bij het lezen van al die verhalen gaat mijn bloed wel koken.

Heb wel mijn irriteer momenten daar gehad. Grootste irritatie was dat ik meestal met ideeen moest komen, hij zal nooit weigeren, integendeel doet het met plezier, maar moet zelf wel iedere keer wat leuks verzinnen.

Als ik weer zat was om iets te verzinnen, liet ik de kinderen bij hem en ging ik met een nicht of zus winkelen. Wat dat betreft laat ik het er gelukkig niet bij zitten.

Hoe dan ook, vind ik dat ik in Marokko toch wel afhankelijk van hem ben, wil er geen auto rijden, kan de weg niet overal etc.
Ja ik begrijp je standpunt. Soms heeft me man ook geen zin om ergens naar toe te gaan, en ja dan pak ik zelf auto, maar dan rij wel naar de dichtbezijnde winkelcentrum.

31-08-2005, 23:05
Ja sommige mannen zijn wel erg hoor als ze naar marokko reizen. Ze dumpen hun vrouwen en kinderen en gaan hun vakantie vieren met hun vrienden.

31-08-2005, 23:07



Citaat door Samira_C:
Ja sommige mannen zijn wel erg hoor als ze naar marokko reizen. Ze dumpen hun vrouwen en kinderen en gaan hun vakantie vieren met hun vrienden.
Gelukkig zijn niet alle mannen zo. Het bewijs heb ik hier boven gelezen.

31-08-2005, 23:13

Citaat door Nassima_b:
Gelukkig zijn niet alle mannen zo. Het bewijs heb ik hier boven gelezen.
Ja dat klopt. Maar ik vind het altijd zo zielig als mensen dat vertellen in me omgeving dan denk ik bij me zelf jullie hebben daar ook recht op en niet alleen zij.

31-08-2005, 23:36

Citaat door Samira_C:
Ja dat klopt. Maar ik vind het altijd zo zielig als mensen dat vertellen in me omgeving dan denk ik bij me zelf jullie hebben daar ook recht op en niet alleen zij.
Ja, dat is wat minder. Als die mannen hier het leed kwamen lezen van al hun vrouwen, zouden ze denken wat minder stoer zijn tegenover hun vrouwen daar en ook eens beseffen dat hun vrouw ook gewoon lekker op vakantie wil met hem. Niet meer of minder. Maar ghair inshallah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5