Bekijk volle/desktop versie : weet niet wat ik moet doen



31-08-2005, 16:56
moet ik nou met me buurjongen vanuit marokko gaan trouwen hij woont dan wel in frankrijk en ik in nederland als ik daaraan denk dan denk ik dat ik voor lucht naar school ga hierzo....maar ik hou wel van hem nog nooiit een haram-relatie et hem gehad hij wilt met mij gaan trouwe heeft ie aan ze ma gezegdt en zijn ma aan mijn ma en die weer aan mij weet niet hoe die is weet alleen hij helpt telkens ze ma en hij bidt....hij breed langer dan mij getint bruin,, weet niet wat ik moet doen moet ik met hem gaan trouwe of gwn iemand vanuit nederland

31-08-2005, 17:25


leer hem kennen,,,kijk wat je gevoel verstand en hart zegt,,

je kan uiteindelijk ook in frankrijk wonen het taal leren en daar naar school....

31-08-2005, 19:10
inderdaad, liefde kent gene grensen en helemaal niet als hij een goede moslimman is, doe salaat istighaar zuster en allah weet het beste

31-08-2005, 20:06
k ben het met hun 2 eens

31-08-2005, 22:03



Citaat door 0u@ss!e_RiFfi@:
moet ik nou met me buurjongen vanuit marokko gaan trouwen hij woont dan wel in frankrijk en ik in nederland als ik daaraan denk dan denk ik dat ik voor lucht naar school ga hierzo....maar ik hou wel van hem nog nooiit een haram-relatie et hem gehad hij wilt met mij gaan trouwe heeft ie aan ze ma gezegdt en zijn ma aan mijn ma en die weer aan mij weet niet hoe die is weet alleen hij helpt telkens ze ma en hij bidt....hij breed langer dan mij getint bruin,, weet niet wat ik moet doen moet ik met hem gaan trouwe of gwn iemand vanuit nederland
waarom moet jij jezelf gaan opofferen,
als hij van jou houdt waarom kan hij dan niet in Nederland gaan wonen.
denk aan je eigen opleiding en toekomst!

31-08-2005, 22:26
Ik wil niet de spelbreker zijn..maar denk er ajb goed overna. Mannen kunnen echt erg zijn...zeker als ze zien dat je verder niemand hebt (behalve Allah dan).
Leer hem eerst beter kennen (via de halal manier...dus met mahram) voordat je overweegt weg te gaan. Verricht salaat el istigarah en inshaAllah zal Allah je leiden naar wat het beste voor je is.

Succes!

01-09-2005, 11:22
Leer hem kennen, maar ja, langs de andere kant ken je iemand pas als je onder 1 dak leeft.
Dus ga af op je gevoel en neem de juiste beslissing. Of het gaat lukken of niet Allah oe 3laam, dat kan niemand weten.
Mirrie