Bekijk volle/desktop versie : ' Ze Laat Me Niet Trouwen '



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

31-08-2005, 12:08
Ik ben zo boos op myn moeder - ik begryp niet waarom ouders altyd zo moeilyk moeten doen & vooral als het aankomt op trouwen.

Ze wil me niet laten trouwen & mn vader vind me te jong om te trouwen ik ben verdorie 18 jaar.

Zelfs toen ik hen uitlegde dat de profeet de jongeren aanraadde om te trouwen willen ze niet. Wallah dat doet zo pyn & zo kwetsbaar - ze willen me niet loslaten & ik weet niet hoe hen te overtuigen


Wie heeft enige goede tips ofzo ik ben radeloos

31-08-2005, 12:09



Citaat door Naughty:
Ik ben zo boos op myn moeder - ik begryp niet waarom ouders altyd zo moeilyk moeten doen & vooral als het aankomt op trouwen.

Ze wil me niet laten trouwen & mn vader vind me te jong om te trouwen ik ben verdorie 18 jaar.

Zelfs toen ik hen uitlegde dat de profeet de jongeren aanraadde om te trouwen willen ze niet. Wallah dat doet zo pyn & zo kwetsbaar - ze willen me niet loslaten & ik weet niet hoe hen te overtuigen


Wie heeft enige goede tips ofzo ik ben radeloos
ik begrijp je ma erg goed..ik vindt 18 jr te jong...
ben je al klaar met je opleidingen etc?

31-08-2005, 12:09
Heb je de ware jacob al gevonden dan?

31-08-2005, 12:12
Nee nog een jaar inshallah.

Dat is toch niet te jong?

Ik wil niet bejaard gaan trouwen hoor!


Citaat door sakina22:
ik begrijp je ma erg goed..ik vindt 18 jr te jong...
ben je al klaar met je opleidingen etc?

31-08-2005, 12:14



Citaat door Naughty:
Ik ben zo boos op myn moeder - ik begryp niet waarom ouders altyd zo moeilyk moeten doen & vooral als het aankomt op trouwen.

Ze wil me niet laten trouwen & mn vader vind me te jong om te trouwen ik ben verdorie 18 jaar.

Zelfs toen ik hen uitlegde dat de profeet de jongeren aanraadde om te trouwen willen ze niet. Wallah dat doet zo pyn & zo kwetsbaar - ze willen me niet loslaten & ik weet niet hoe hen te overtuigen


Wie heeft enige goede tips ofzo ik ben radeloos
Ik weet er alles van meid, is idd moeilijk!! De keuze van je ouders zijn heel belangrijk en maken een deel uit van je leven. 't zijn je ouders, en wat moet je doen? NIKS, niks anders dan hun gehoorzamen hoe pijnlijk et ook is, kies voor je ouders!



31-08-2005, 12:14

Citaat door Naughty:
Nee nog een jaar inshallah.

Dat is toch niet te jong?

Ik wil niet bejaard gaan trouwen hoor!
ik persoonlijk vindt het echt teeeee jong...ik zie mn zusje van 18 al trouwen
wat is bejaard?

31-08-2005, 12:15
Ja

Maar ook dervoor was het dezelfde miserie steeds als iemand mn hand komt vragen willen ze niet.

Dat maakt me zo boos & verdrietig. Zy zyn al getrouwd ik wil ook een eigen leven enzo & zy altyd van je bent te jong BAHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Citaat door Zinagirl21:
Heb je de ware jacob al gevonden dan?

31-08-2005, 12:16
Allah heeft een reden dat HIJ je nu nog niet laat trouwen.
Daarom weigeren je ouders..
Alles gebeurt op deze wereld met een rede lieve meid..
Wees niet boos op je moeder. Maar wees haar dankbaar voor alles wat ze voor je heeft gedaan en wat ze nu nog steeds elke dag doet..

Groetjes

31-08-2005, 12:16

Citaat door Naughty:
Ja

Maar ook dervoor was het dezelfde miserie steeds als iemand mn hand komt vragen willen ze niet.

Dat maakt me zo boos & verdrietig. Zy zyn al getrouwd ik wil ook een eigen leven enzo & zy altyd van je bent te jong BAHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
meid, waarom wil je perse trouwen om je eigen leven te leiden, dat kan tog ook bij je ouders thuis?

31-08-2005, 12:20
Oke,

Hoe wil je 't huis en alles daaromheen gaan betalen..?? Je hebt je opleiding nog niet afgerond dus ook niet een redelijk maandsalaris..wie gaat de bruiloft en alles daaromheen betalen..? Wil je dit allemaal door je man laten doen..??

Ik begrijp je ouders wel, ze willen alleen het beste voor je..Maar ik begrijp jou ook..Probeer rustig met je moeder erover te praten..of je wacht totdat je klaar bent met je opleiding, dan ben je 19..misschien dat ze het dan goed vinden?

31-08-2005, 12:20
Ik kan niet leven met pyn


Citaat door 01LaHbIbAh09:
Ik weet er alles van meid, is idd moeilijk!! De keuze van je ouders zijn heel belangrijk en maken een deel uit van je leven. 't zijn je ouders, en wat moet je doen? NIKS, niks anders dan hun gehoorzamen hoe pijnlijk et ook is, kies voor je ouders!



31-08-2005, 12:22
Dankbaar omdat ze mn weg blokkeert


Citaat door Sweet Baby:
Allah heeft een reden dat HIJ je nu nog niet laat trouwen.
Daarom weigeren je ouders..
Alles gebeurt op deze wereld met een rede lieve meid..
Wees niet boos op je moeder. Maar wees haar dankbaar voor alles wat ze voor je heeft gedaan en wat ze nu nog steeds elke dag doet..

Groetjes

31-08-2005, 12:24


Neen ik wil niet afhankelyk zyn van hen. Ze doen teveel voor my & ik ben dat kots kots beu.

Ik wil op mn eigen benen staan - ik wil verantwoordelykheid dragen.




Citaat door sakina22:
meid, waarom wil je perse trouwen om je eigen leven te leiden, dat kan tog ook bij je ouders thuis?

31-08-2005, 12:24

Citaat door Naughty:
Ik kan niet leven met pyn
Pijn geneest al gauw meid, maar de pijn van je ouders vergaat nooit, nooit zal je et vergeten!!

Wallah lieverd ik meen et, je moet et maar accepteren wat jou moeder zei hoe moeilijk et ook is.

31-08-2005, 12:25

Citaat door Naughty:
Ja

Maar ook dervoor was het dezelfde miserie steeds als iemand mn hand komt vragen willen ze niet.

Dat maakt me zo boos & verdrietig. Zy zyn al getrouwd ik wil ook een eigen leven enzo & zy altyd van je bent te jong BAHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh ok, heb gewoon effe geduld je ouders weten het beste en willen ook het beste voor je stress niet om je leeftijd want je bent nog hardstikke jong alles is mekteb

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7