Bekijk volle/desktop versie : Dromen over slangen..yarab..wat is dit?



30-08-2005, 23:38
Salaam oe aleikoem,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen..ik heb afgelopen nacht gedroomd over heel veel slangen..ik ben de laatste die bijgelovig is enzovoort.Ik hecht er totaal geen waarde aan, maar subhannallah ..na deze droom voelde ik me vandaag hele dag wel raar en toen de avond begon had ik het niet meer.

Ik kreeg zo een raar gevoel over me heen, alsof ik bang ben om te slapen weer om te dromen, alsof mijn afgelopen droom mij iets wil zeggen..subhannallah please help mij, ging net om half elf naar bed maar kon niet..tranen en nog eens tranen en het gevoel dat ik stik!!Ben nu weer mijn bed uit en kan helaas geen gebed doen omdat ik ongesteld ben.Heb gehuild en zelfs mijn vriendin heb het 10.000 keer gevraagd vandaag wat er met me is maar kon haar niet antwoorden hierop.

Inchallah kan iemand mij helpen..Want ik wil vannacht gewoon lekker kunnen slapen en dat dit gevoel weggaat.

31-08-2005, 00:00


ik heb altijd gehoord dat slangen in je dromen je vijanden voorstellen.dus dat er mensen zijn die jaloers op je zijn.ik hoop dat ik je geholpen heb.pas goed op jezelf,probeer te slapen.groetjes.

31-08-2005, 00:09
Dank je wel voor je reactie,zal inchallah uitkijken,kan echt niet tegen dit gevoel.

Vreselijk.

31-08-2005, 10:23
Dromen over slangen is meestal omdat je niet bid.

Slangen is gevaar, en ze willen je duidelijk maken dat je moet bidden.

WIl niet zeggen dat jij niet bid, maar meestal de droom over slagen is dat het..