Bekijk volle/desktop versie : schoonfamilie?¿?¿? :S:(



Pagina's : [1] 2 3

29-08-2005, 22:40
mensen ik vraag me af hoe ken ik de hand vragen aan de ouders van mijn marokaanse vriendin, ik ben zelf nederlands
ik heb er alles voor over om met mijn wijffie te trouwen en ik ben ook niet van plan om haar te laten vallen...ik hou te veel van haar ze is me alles...
please help me.....
bislehma

29-08-2005, 22:42


dit moet een grapje zijn .....

29-08-2005, 22:42
ik smeek Allah om ons te helpen want ik weet het zelf niet meer.....
als ik niet met haar ken trouwen dan ga ik liever dood....

29-08-2005, 22:44

Citaat door the_rose:
dit moet een grapje zijn .....
nee het is geen grapje zie ik eruit of ik een grapje maak
ik voel me zo kxt en dan kom jij aan met je grapje........
pfffffffffffff bedankt heh

29-08-2005, 22:44


ben je ten eerste moslim?

29-08-2005, 22:45

Citaat door lonelykaaskop:
nee het is geen grapje zie ik eruit of ik een grapje maak
ik voel me zo kxt en dan kom jij aan met je grapje........
pfffffffffffff bedankt heh
zo bedoelde ik het niet maar ik twijfel ff bij je naam
een ned gaat zich zelf geen kaaskop noemen

29-08-2005, 22:51
Forget it

29-08-2005, 22:53

Citaat door the_rose:
zo bedoelde ik het niet maar ik twijfel ff bij je naam
een ned gaat zich zelf geen kaaskop noemen
jawel ik ga er niet om liegen ik ben een KAASKOP maar dat maakt niet uit wat ik ben ik hou van me meissie en het enige wat ik wil is samen met haar oud worden

29-08-2005, 22:55

Citaat door Biatch.!:
ben je ten eerste moslim?
ik ben bezig alles over de islam te weten te komen ik ben nog geen moslim maar ik wil het zo graag.......alleen hoe???????? ik wet nog niks van de islam

29-08-2005, 23:03
Lonley kaaskop voor wie wil jij moslim worden.

Wil jij om wille van Allah swt moslim worden of omdat je vriendin er eentje is?

29-08-2005, 23:07
Ach laat die jongen toch. Hij zal er wel vanzelf achterkomen dat Moslim zijn niet alleen betekent dat je onder de noemer Moslim valt. De Islam is een godsdienst die heel concreet zijn weerslag heeft op je leven. Als hij de moeite neemt om zich erin te verdiepen dan is dat op zich goed. Dat de aanleiding de liefde is moet nog niet uitmaken. Heeft hij de overtuiging niet dan zal hij zichzelf heus tegenkomen. Bovendien moeten we die meid niet vergeten. Als het klopt dan zal zij alleen met een Moslim man trouwen.

Dusss...ga naar een Imam. Die zal afspraken met je maken om je te onderwijzen in de beginselen van de Islam. Daarna komt pas jullie intentie om te trouwen aan de orde. Geduld is een schone zaak; Meteen je eerste kennismaking met een goede eigenschap van een Moslim.

Succes!

29-08-2005, 23:13

Citaat door lonelykaaskop:
mensen ik vraag me af hoe ken ik de hand vragen aan de ouders van mijn marokaanse vriendin, ik ben zelf nederlands
ik heb er alles voor over om met mijn wijffie te trouwen en ik ben ook niet van plan om haar te laten vallen...ik hou te veel van haar ze is me alles...
please help me.....
bislehma

29-08-2005, 23:16


ik wil van Allah weten waarom ik op deze wereld ben gezet en wat mijn doel is...
en met wie dat is.....dus daarom

29-08-2005, 23:20

Citaat door lonelykaaskop:
ik wil van Allah weten waarom ik op deze wereld ben gezet en wat mijn doel is...
en met wie dat is.....dus daarom
Hee..we krijgen geen van allen details. Anders had iedereen wel geloofd in Allah.

29-08-2005, 23:26

Citaat door lemster:
Hee..we krijgen geen van allen details. Anders had iedereen wel geloofd in Allah.
ja ik weet wat je bedoelt maar ik hoop dat Allah me de antwoorden op me vragen ken geven ik raak altijd iedereen kwijt waar ik van hou.......
een half jaar geleden is me broertje doodgegaan bij een steekpartij nu raak ik me liefste ook nog kwijt...........WAAROM IKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Pagina's : [1] 2 3