Bekijk volle/desktop versie : Hirsi Ali in Zweden: intolerantie niet tolereren



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

29-08-2005, 20:49
Hirsi Ali in Zweden: intolerantie niet tolereren
STOCKHOLM - Veel Europese politici durven het moslimextremisme niet te bekritiseren omdat ze bang zijn te worden gebrandmerkt als racist. Die angst heeft ervoor gezorgd dat de problemen die ontstonden toen steeds meer immigranten met afwijkende normen en waarden naar Europa trokken, uit de hand zijn gelopen. Dat heeft VVD-parlementariër en uitgesproken criticaster van het moslimextremisme Ayaan Hirsi Ali maandag gezegd tijdens een paneldiscussie in Stockholm, georganiseerd door de Zweedse Liberale Partij.

"Ik wil liberale partijen stimuleren om anders te denken en om uit te komen voor waarin ze geloven, en dat is het niet tolereren van intolerantie" , zei Hirsi Ali. "We moeten ons afvragen wat de plek is van religie in de openbare ruimte en hoelang een verzorgingsstaat een verzorgingsstaat kan blijven terwijl deze zoveel immigranten opneemt, en hoe de burgerrechten kunnen worden beschermd en tegelijkertijd de veiligheid kan worden gegarandeerd."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24731831/Hirsi_Ali_in_Zweden:_intolerantie_niet_tolereren.h tml

29-08-2005, 20:49



Citaat:
"Ik wil liberale partijen stimuleren om anders te denken en om uit te komen voor waarin ze geloven, en dat is het niet tolereren van intolerantie"
Zouden mijn woorden kunnen zijn.

29-08-2005, 20:58
Groot gelijk heeft ze.
Net als in paars twee. weet je nog?
Toen mocht je ook niet over problemen praten of het woordje allochtoon in de mond nemen,en werd je gelijk als rascist gemarkeerd.

Je kan niet meer te tollerant zijn tegenwoordig wand er word op grote schaal misbruik van gemaakt.

29-08-2005, 21:09

Citaat door blingblong:
Groot gelijk heeft ze.
Net als in paars twee. weet je nog?
Toen mocht je ook niet over problemen praten of het woordje allochtoon in de mond nemen,en werd je gelijk als rascist gemarkeerd.

Je kan niet meer te tollerant zijn tegenwoordig wand er word op grote schaal misbruik van gemaakt.
En gelijk heeft ze

29-08-2005, 23:45


Hirsi gaat ook komend seizoen weer 'vlammen'. Leve haar gepassioneerde inzet.

29-08-2005, 23:52
kan iemand,me helpen hoe ik ook een nikker kan kopen

29-08-2005, 23:54

Citaat door an3sdej:


Ali. "We moeten ons afvragen wat de plek is van religie in de openbare ruimte en hoelang een verzorgingsstaat een verzorgingsstaat kan blijven terwijl deze zoveel immigranten opneemt, en hoe de burgerrechten kunnen worden beschermd en tegelijkertijd de veiligheid kan worden gegarandeerd."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24731831/Hirsi_Ali_in_Zweden:_intolerantie_niet_tolereren.h tml
Dit kan best wezen, maar ik vraag me altijd af bij mensen als haar en Ellian: Zouden ze ook zulke taal uitspreken......voordat ze het zo ver schopten? Nu zijn ze zelf binnen, hebben van alle kansen (mis)gebuik gemaakt (want haar offciele vluchtverhaal was een toegegeven leugen) en verdienen aardig. Ellian heeft zelfs een aardig bolle gezicht van de volle borden die hij hier heeft opgegeten. Bij A.H. Ali wil het niet lukken, maar die Solamlis nemen niet veel vet op.

Zouden ze ook zulke taal waarderen terwijl ze in het wachthokje van de IND zaten, met zweet in de handjes of ze wel of niet mochten blijven? Zouden ze toen zelf zulke taal hebben uitgeslagen? Ik denk het niet.

Dat is dus het grappige.

Niet dat ik zeg dat immigratie mara zonder grenzen moet zijn, maar degenen die het zegt.............dat is echt niet de juiste persoon om zo een opmerking te maken.


29-08-2005, 23:56

Citaat door toronto:
kan iemand,me helpen hoe ik ook een nikker kan kopen
Wil je een slaafje in je harem?

Racistische übermoslims krijgen echt niet zo'n sterk wijf als Hirsi als slaaf binnen. Zij is een zwarte, en geen nikker .

30-08-2005, 00:03

Citaat door Deniro:
Dit kan best wezen, maar ik vraag me altijd af bij mensen als haar en Ellian: Zouden ze ook zulke taal uitspreken......voordat ze het zo ver schopten? Nu zijn ze zelf binnen, hebben van alle kansen (mis)gebuik gemaakt (want haar offciele vluchtverhaal was een toegegeven leugen) en verdienen aardig. Ellian heeft zelfs een aardig bolle gezicht van de volle borden die hij hier heeft opgegeten. Bij A.H. Ali wil het niet lukken, maar die Solamlis nemen niet veel vet op.

Zouden ze ook zulke taal waarderen terwijl ze in het wachthokje van de IND zaten, met zweet in de handjes of ze wel of niet mochten blijven? Zouden ze toen zelf zulke taal hebben uitgeslagen? Ik denk het niet.

Dat is dus het grappige.

Niet dat ik zeg dat immigratie mara zonder grenzen moet zijn, maar degenen die het zegt.............dat is echt niet de juiste persoon om zo een opmerking te maken.

Zij hebben dat vluchtverhaal bekent, en het is vergeven, zij hebben hard geknokt om met hun intelligentie hier wat op te bouwen, knap van hen toch?

30-08-2005, 00:19

Citaat door an3sdej:
Zij hebben dat vluchtverhaal bekent, en het is vergeven, zij hebben hard geknokt om met hun intelligentie hier wat op te bouwen, knap van hen toch?
Alles is hen gegund.........das logisch. Ik vond het alleen maar maf dat een persoon met een leugen-vlucht-verhaal, die hier op kosten van de overheid is opgevangen en de kans heeft gekregen om zich te ontplooien........ zich nu keert tegen immigratie. Sterker nog, ze maakt deel uit van een partij wiens minister een huidige Hirshi Ali.......die vandaag met eenzelfde leugen-verhaal binnenkomt meteen zou terug sturen.

Sommigen vinden dat normala, ik niet, moet er soms wel om lachen. Een "Bounty" noemen wij (buitenlanders) zo een persoon. Niet racistisch bedoeld, ook andere negers noemen haar zo, van Antilliaan tot Somali.

Ellian gaat weer een stuk verder en beledigt zelfs zijn voormalige (linkse) beschermers, zonder wie hij nu ergens in een tentenkamp zou hebben gezeten in Afghanisatn, net over de Iraanse grens.

30-08-2005, 00:28
Hirshi Ali is zelf intolerant jegens Moslims en de Islam. Hirshi Ali is dus een Hypocriete Azielzoekster.

30-08-2005, 00:36

Citaat door Deniro:
Alles is hen gegund.........das logisch. Ik vond het alleen maar maf dat een persoon met een leugen-vlucht-verhaal, die hier op kosten van de overheid is opgevangen en de kans heeft gekregen om zich te ontplooien........ zich nu keert tegen immigratie. Sterker nog, ze maakt deel uit van een partij wiens minister een huidige Hirshi Ali.......die vandaag met eenzelfde leugen-verhaal binnenkomt meteen zou terug sturen.

Sommigen vinden dat normala, ik niet, moet er soms wel om lachen. Een "Bounty" noemen wij (buitenlanders) zo een persoon. Niet racistisch bedoeld, ook andere negers noemen haar zo, van Antilliaan tot Somali.

Ellian gaat weer een stuk verder en beledigt zelfs zijn voormalige (linkse) beschermers, zonder wie hij nu ergens in een tentenkamp zou hebben gezeten in Afghanisatn, net over de Iraanse grens.
Zulke mensen moeten gelijk een enkeltje terug naar eigen land krijgen Hypokriete stronthopen. Jammer dat mevrouw Verdonk toendertijd niet minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie was..................


Als er een soort mens is dat ik haat dan zijn het wel de Hypokrieten en ondankbaren

30-08-2005, 00:38



Citaat door an3sdej:
Hirsi gaat ook komend seizoen weer 'vlammen'. Leve haar gepassioneerde inzet.
Jij gelooft vaak in de nonsense van die verwarrend spreekbuis{Ayaan} van sommige racisten en islam-haters van NL en Europa in het algemeen.
Ga weg met je 'vlammen'! Lafbek

30-08-2005, 00:41

Citaat door toronto:
kan iemand,me helpen hoe ik ook een nikker kan kopen
ontzettend stomme grap van een ontzettend stomme mafketel die zichzelf in de verkoop gooit.

30-08-2005, 00:44

Citaat door toronto:
kan iemand,me helpen hoe ik ook een nikker kan kopen
Wat een domheid zeg
Ga kennis kopen niet een 'nikker'!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12