Bekijk volle/desktop versie : Zelfrespect, eigenwaarde, trots, eer...



Pagina's : [1] 2

28-08-2005, 22:29
Assalamoe alaykoem,

Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat een jongen je dit kan afpakken! Hoe is het mogelijk dat je jezelf (in)direct laat vernederen en beledigen. Ik begrijp dat gewoonweg niet.
De reden dat ik met deze vraagstelling kom is omdat ik verhalen hoor en dan vraag ik me af; "Hoe kun je jezelf zo laten behandelen". En dit zogenaamd onder het mom van "Ik hou van hem". Alsjeblieft....ik kan me gewoon niet voorstellen dat men zo diep kan zinken dat je dit slikt.
Mijn eer en trots zal niemand me kunnen afpakken inchAllah!

Zien jullie dit ook steeds vaker?

Wassalamoe alaykoem

28-08-2005, 22:33


Je hebt helemaal gelijk meid, en jammer genoeg vinden dat soort meisjes zich altijd t slimst en weten ze altijd wat ze doen en moeten doen.......K vind t alleen maar triest, Triest en nog eens TRIest!!

28-08-2005, 22:42
zulk soort meisjes zijn naief en onzeker.
vandaar dat ze vast blijven zitten aan ''ik hou van hem''.



Biatch.!

28-08-2005, 22:43

Citaat door miss_mendes:
Je hebt helemaal gelijk meid, en jammer genoeg vinden dat soort meisjes zich altijd t slimst en weten ze altijd wat ze doen en moeten doen.......K vind t alleen maar triest, Triest en nog eens TRIest!!
Assalamoe alaykoem,

Nou dat wil ik niet zeggen maar ik kan me niet voorstellen dat je echt zo'n grote bord voor je hoofd hebt dat je dat op den duur niet inziet?

Je kunt toch niet keer op keer dezelfde fout blijven maken?

28-08-2005, 22:45


Zijn domme balharen zonder hersencellen

28-08-2005, 22:48
ja ik begrijp watr je daarmee bedoelt ze zijn gwoon eenmaal zwak en weten gwoon soms niet wat ze moeten doen. ze gaan altijd op hun gevoel omdat ze gevoelens voor hun hebben en denken ze dat het goed komt.

28-08-2005, 23:24
ze heeft gelijk, men heeft geen respect meer voor de vrouw van jong tot oud, waar gaat dit heen?

hun kennis van islam neemt ook af, daardoor zie je dit soort abnormaal gedrag.

28-08-2005, 23:40
er zijn meisjes die liefde nodig hebben en die ze thuis niet echt vinden en daarom op zoek gaan naar eenders welke man die hun "liefde" kan geven en altijd maar ja-knikken en zich laten vernederen om toch maar een man naast hun te hebben....schrik om verlaten te worden

28-08-2005, 23:45

Citaat door zayna:
er zijn meisjes die liefde nodig hebben en die ze thuis niet echt vinden en daarom op zoek gaan naar eenders welke man die hun "liefde" kan geven en altijd maar ja-knikken en zich laten vernederen om toch maar een man naast hun te hebben....schrik om verlaten te worden
klopt

28-08-2005, 23:50

Citaat door nmmh:
klopt
..........

28-08-2005, 23:58
hahaha hey hey niet teveel kapsones:P

29-08-2005, 00:08
sorry


























ik kon het niet laten

29-08-2005, 00:09


hahahhah mag wel hoor

Je verdient het

29-08-2005, 00:24

Citaat door Mektab:
Assalamoe alaykoem,

Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat een jongen je dit kan afpakken! Hoe is het mogelijk dat je jezelf (in)direct laat vernederen en beledigen. Ik begrijp dat gewoonweg niet.
De reden dat ik met deze vraagstelling kom is omdat ik verhalen hoor en dan vraag ik me af; "Hoe kun je jezelf zo laten behandelen". En dit zogenaamd onder het mom van "Ik hou van hem". Alsjeblieft....ik kan me gewoon niet voorstellen dat men zo diep kan zinken dat je dit slikt.
Mijn eer en trots zal niemand me kunnen afpakken inchAllah!

Zien jullie dit ook steeds vaker?

Wassalamoe alaykoem
Alaikoem salaam,

Dat zijn de vrouwen die een haramrelatie aangaan. Het overgrote deel van de Marokkaanse vrouwen dus.

29-08-2005, 00:38

Citaat door Najib26:
Alaikoem salaam,

Dat zijn de vrouwen die een haramrelatie aangaan. Het overgrote deel van de Marokkaanse vrouwen dus.

Pagina's : [1] 2