Bekijk volle/desktop versie : iedereen loop te janken over affelay



28-08-2005, 21:55
Maar hij heeft vandaag het middenveld van Roda jc geklaard

Als hij zo doorgaat wordt hij beter dan die van bommel en dan over 2 jaartjes kiezen voor marokko dan is er eindelijk een lichtpuntje in het marokkaanse drama voetbal van tegenwoordig

28-08-2005, 22:02



Citaat door Schaap_112:
Maar hij heeft vandaag het middenveld van Roda jc geklaard

Als hij zo doorgaat wordt hij beter dan die van bommel en dan over 2 jaartjes kiezen voor marokko dan is er eindelijk een lichtpuntje in het marokkaanse drama voetbal van tegenwoordig
Ik hoop dat hij blijft groeien en later bij een topclub als Real of Man-united terecht komt, en of hij voor Marokko kiest of NL dat blijft zijn eigen keus.

28-08-2005, 22:04

Citaat door tawfik30plus:
Ik hoop dat hij blijft groeien en later bij een topclub als Real of Man-united terecht komt, en of hij voor Marokko kiest of NL dat blijft zijn eigen keus.
Hij zou geschikt zijn denk ik voor het spaanse voetbal. In engeland leeft niet lang met al die geschifte verdedigers :maf3: net als in italié.
Ik hoop dat ie voor zijn hart later kiest : marokko

28-08-2005, 22:24
hij heeft een goede spel, maar kan beter vind ik. we zien het dit seizoen.

28-08-2005, 22:39



Citaat door rowdowded:
hij heeft een goede spel, maar kan beter vind ik. we zien het dit seizoen.
hij is jong en speelt als de beste ....neemt team een beetje op sleeptouw soms.Hijleert veel van cocu

29-08-2005, 00:06
HIj ws inderdaad heel sterk en aanwezig, en strooide met mooie pasjes

29-08-2005, 01:25
ja super voetballer om naar te kijken laten we hopen dat dat de eerste marokaan word die voor een echte topclub gaat voetballen

29-08-2005, 01:54

Citaat door Schaap_112:
Maar hij heeft vandaag het middenveld van Roda jc geklaard

Als hij zo doorgaat wordt hij beter dan die van bommel en dan over 2 jaartjes kiezen voor marokko dan is er eindelijk een lichtpuntje in het marokkaanse drama voetbal van tegenwoordig
daarom moet die kut zaki hem nu alvast selecteren voordat ned interesse in hem gaat toonen