Bekijk volle/desktop versie : Toch trouwde hij met haar!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

30-03-2003, 20:48
Hallo hier even een verhaal van mij ENJOY!!

Het was 14 februari de dag dat we elkaar het eerst kusde!!
Ik zat op de bank te wachten tot Mounimm zou komen we zouden iets leuks gaan doen omdat we vandaag precies 1 jaar samen zijn!
Ik ben zooo verliefd en wil hem nooit kwijt.
Hij kon nooit blijven slapen omdat hij marokkaans is en altijd bij zijn ouders moet slapen.
ik ben nederlandse en wordt niet geaccepteerd door zijn moeder!!

De bel ging ik haaste me naar de deur; hai schatje zei hij lief en hij had een heeleee grote bos rozen voor me mee genomen ik hou van je zegt e zachtjes in me oor!!
Ik kan niet lang blijven liefje zei hij teleurgesteld ikmoet optijd this zijn van Yemma.
Ik baalde altijd moet hij weg omdat ze ouders niet mogen weten dat we samen zijn.
De zomer naderde en Mounimm wilde een huis kopen hij is 22 jaar heeft een goede baan en wil graag op zichzelf.
ik wist niet wat ik hoorde ik was zo blij.

Ik wist alleen niet dat dat het begin was van een hel!!

We gingen samen kijken naar een leuk huisje want ik kwam natuurlijk bij hem wonen en nu konden we eindelijk in elkaars armen liggen.
We hadden een heel mooi huis gezien en binnen drie maanden was alles rond.

Ik hoorde Mounimm met zijn moeder aan de telefoon ; als je met die nederlandse samen woont vervloek ik je en ik kom morgen het huis bekijken en met melk bestrooien, en ze hing op.
Jessy! zei Mounimm ja schatje.
Je kunt morgen niet hier zijn want me moeder komt o oke dat begint al goed dacht ik we wonen in de middel of nowhere en mijn huisje heb ik al op gezegd wat moet ik in de tussen tijd gaan doen dan?
Ga maar naar je zusje en ruim je spullen uit het huis en gooi in de kelder me moeder mag het niet zien.
Zo blind als ik was ruimde ik mijn spullen op en haalde mijn schilderrijtjes van de wand !
Ik lijk wel gek dacht ik maar ik deed het voor hem ik dacht 1 keertje kan geen kwaad.
Nadat ik mijn spullen had opgeruimd in de kelder nam ik afscheid van Mounimm en pakte de trein naar me zusje maar voelde me zwaar rot!

Zal het altijd zo gaan dacht ik en ik dacht maar aan iets leuks het is maar voor 1 dagke en ik stapte de trein in.

30-03-2003, 20:56


Bij me zusje aangekomen deed ik alsof me neus bloedde ik zei dat ik gewoon even langs kwam voor de gezellig heid!!
Het was mooi weer we gingen lekker wandelen langs het strand het einde van de middag naderde ik wilde bijna afscheid nemen van me zusje tot me tel ging.
Hay lieverd ik moet je even wat zeggen wat je blijkbaar niet leuk zult vinden!
Nou zeg het maar , nou me moeder blijft slapen en de rest van mijn familie komt ook!
Oke zei ik nijdig ik zie je morgen ik blijf hier wel slapen doei en ik hing op.
Was dat Mounimm zei me zusje ik zei ja. hey zus is het goed al sik een nachtje blijf het is zo gezellig?
Tuurlijk mag dat zei ze en we gingen een terasje pakken.
De hele nacht en dag niets meer van hem gehoord en ik stond om 7 uur op het station ik belde hem en hij zei ze zijn weg ik kan niet wachten tot ik je zie kom gauw mijn liefje.
Ik was gelijk verkocht maar nog niet vergeten wat er was gebeurd!!
Na anderhalf uur reizen stond hij bij het station ik omhelsde hem o wat voelde het goed om hem te knuffelen .
Dit wordt ons eerste nacht samen in het huisje ons huisje.
toen ik thuis kwam voelde het gelijk niet als mijn plekje ik pakte elle vuilniszakken uit de kelder en begon alles weer uit te pakken ik baalde en maakte ruzie met hem maar dat was ook niet de oplossing en we praatte erover het zal niet meer gebeuren beloofde hij.

30-03-2003, 21:01
GA verde

30-03-2003, 21:01
Je hebt er weer een lezeres bij. Erg leuk begin, ga vooral zo door! Ik benieuwd naar de rest van het verhaal..

Veel liefs, Louwietje

30-03-2003, 21:02


We woonden nu 2 maanden hier en het ging eigenlijk steeds slechter tussen ons hij loog veel en bleef vaak nachten weg en iedere keer praatte hij het goed maar ik vergeet niks dacht ik.

Iedere keer als ze moeder kwam of ze famieli moest ik al mijn spullen inpakken en in de kelder gooien en iedere keer weer met tranen uit pakken ik kon niet meer dacht ik en ik besloot het uit te maken slechter dan dit kan het toch niet worden dacht ik.
Toch kwamen we weer bij elkaar en het ging goed tot de zomer naderde hij wilde naar marokko maar ik kon niet mee want dan zouden zijn ouders mij zien en dat mog absoluut niet gebeuren( schaamde hij zich) dacht ik zo lelijk ben ik niet.
Uiteindelijk stemde ik toe hij mocht naar Marokko zonder mij mits hij me elke dag zou bellen .

Die zomer op een warme zomer avond pakte ik snikkend zijn spullen in met pijn in me hart want achter in me hoofd dwaalde er van alles door me heen!!
Ik legde me geurtje in zijn tas zodat hij me toch een beetje bij zich zou hebben.

30-03-2003, 21:03
Thanx girls ik ga verder xxxies

30-03-2003, 21:07
Go on girl!!!!!

30-03-2003, 21:08
Die ochtend vertrok hij samen met zijn vader in zijn super nieuwe sport wagen die hij had gekregen van zijn pa.

Ik vondt het zo erg maar bleef sterk en pakte die dag de trein naar mijn werk na de hele dag gewerkt te hebben zat ik weer in de trein op weg naar huis met een leeg en raar gevoel waarom gaat hij zonder mij waarom?
En mijn tel ging het was me mannetje hij zat in frankrijk daar zou hij logeren bij zijn familie zachtjes begon ik te huilen en zij dat ik hem nu al miste.
Ik hou van je jessy en neem wat moois voor je mee uit maroc.
Love you en ik hing op ik voelde me stuk en ik had pijn ik misde hem zo.

De dagen kropen voorbij en hij had al 2 dagen niet gebeld!
Hoe zou het zijn met hem en voor ik dat kon denken belde hij ik was boos maar wilde het gesprek niet verpeste door ruzie te maken.
Hij was in marokko aangekomen en het was erg warm hij misde me en hij gaf me een kus door de tel heen ik huilde weer maar zorgde dat hij me niet kon horen zodat hij geen rotgevoel kon krijgen.
Na een kwartiertje hing hij op ik had het niet meer en zocht troost bij me zus ik wa naief en zocht aandacht en liefde die ik miste en dat gevoel maakte me bang.

30-03-2003, 21:10


Ps. gaat dit over jezelf??

30-03-2003, 21:13
Eenmaal aangekomen bij me zus moest ik alleen maar hulen en huilen ze zei kop op meid nog twee weken en hij is terug!!
Laten we lekker ergens wat gaan drinken en dat deed ik misschien dat ik dan even met me gedachten ergens anders kon zijn dan bij hem.
Het was gewoon een rottijd en het ging al wat slecht tussen ond dus ik was super onzeker ik deed alles voor die jongen en hij loog vaak en daar kon ik niet tegen.
Maar dit is zijn kans om te bewijzen dat hij van me houdt.
Die avond was het erg leuk ik dacht voordurend aan he maar hij beld eniet meer dat was erg jammer.
Toen op weg naar huis voelde ik me schuldig ik ben aan het feestvieren terwijl hij daar is kan dat wel?
2 dagen erna belde hij weer een keertje hij klonk raar en afwezig maar wel lief en het gesprek eindigde weer met ik hou van jou en hij hing op.
Ik baalde ervan dat ik een rot gevoel kreeg maar dacht er verder niet bij na.

DE DAG DAT HIJ TERUG KOMT:

30-03-2003, 21:15
go on......

30-03-2003, 21:15
Hihi nee hoor zuig het helemaal uit me duim!!!


xxxxies

Meiden ik ga morgen verder want ik moet nu weg
Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden dikke boessaaaa!!!

30-03-2003, 21:16


oke ga nog even verder

30-03-2003, 21:19
Ik was super zenuwacgtig ik had me helemaal opgetut en was naar de kapper geweest ik had het huis mooi gepoetst en mooie bloemen neergezet.
Hij kwam thus superr bruin o watheb ik hem gemist ik sprong hem op zijn nek en we raakt in een vurige zoenbui en slopen kussend naar boven zachtjes legde hij mij op bed en kuste me overal het gevoel was onbeschrijvelijk!!
Na een heftige vrij partij begon hij t epraten ik had zoveel vragen waar hij allemaal is geweest en wat hij allemaal heeft gedaan!!
En waarom zijn handen vol met Henna zaten~?

30-03-2003, 21:19

Citaat:
Origineel gepost door lady20
oke ga nog even verder
Thanksss!!!!

Je hebt echt schrijftalent!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5