Bekijk volle/desktop versie : PvdA eist actie tegen homo-executie Iran



25-08-2005, 15:54
do 25 aug 2005, 13:05
PvdA eist actie tegen homo-executie Iran
BRUSSEL - Europarlementslid Emine Bozkurt (PvdA) wil dat de Europese Unie snel actie onderneemt tegen de executie in Iran van twee jongens wegens homoseks. De executie vindt vrijdag of zaterdag plaats, volgens meerdere mensenrechtenorganisaties.



Het is de tweede executie binnen een maand. "Er lijkt een patroon in te zitten", zegt Bozkurt donderdag. Ze wil dat Iran alle executies opschort. Als Iran daar niet naar luistert dan moet Europa sancties instellen, vindt de PvdA'ster.

Bozkurt neemt vrijdagavond in Amsterdam deel aan een wake die het COC organiseert bij het Homomonument.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24585501/PvdA_eist_actie_tegen_homo-executie_Iran.html

25-08-2005, 15:55


Leyla was forced into prostitution by her mother when she was eight years old, according to the 28 November report, and was raped repeatedly thereafter. She gave birth to her first child when she was nine, and was sentenced to 100 lashes for prostitution at around the same time. At the age of 12, her family sold her to an Afghan man to become his “temporary wife”.

His mother became her new xxxx, “selling her body without her consent”. At the age of 14 she became pregnant again, and received a further 100 lashes, after which she was moved to a maternity ward to give birth to twins. After this "temporary marriage", her family sold her again, to a 55-year-old man, married with two children, who had Leyla’s customers come to his house.

Amnesty International UK Media Director Mike Blakemore said:

"This is an urgent case. Hejieh could be killed in the next five days if we do not act quickly. Our members here in the UK are writing to the Iranian authorities, imploring them to stop this brutal execution. Campaigners in Iran are also taking action. But we need more people to stand up and be counted, to tell the Iranian authorities that this is not acceptable.

http://www.iran-press-service.com/ips/articles-2004/december/iran_executions_191204.shtml

25-08-2005, 16:11
Ik ben bang dat het een druppel op een gloeiende plaat zal zijn.
Des al niet temin vind ik dat die geitenneuqers daar veel te ver gaan met hun mensenrechten.
Door de jaren heen word iedereen die maar even anders is dan het vaste islamitische patroon ,vervolgt of vermoord.


Ik moet ook even zeggen dat de pvda leden ook behoorlijk hypocriet zijn in hun uitingen.
Ik meen mij nog te herrinneren dat zij tegen een optreden in irak waren destijds.

wouter bos toen: Ik ben wel tegen een invasie in irak maar als we er nu toch zijn kunnen we beter doorzetten.


kots kots!!!!


Het sneue van een land als iran is,dat de mensen er gevangen zitten en als de mullas maar vermoeden dat ze het land uit willen,worden ze opgepakt op vermoord.

Ik vind het ook dubbel tripel kotsen,dat het meerendeel van de forumgangers hier zo een land verdedigen in hun kwazie mening.

25-08-2005, 16:37

Citaat door blingblong:
Ik ben bang dat het een druppel op een gloeiende plaat zal zijn.
Des al niet temin vind ik dat die geitenneuqers daar veel te ver gaan met hun mensenrechten.
Door de jaren heen word iedereen die maar even anders is dan het vaste islamitische patroon ,vervolgt of vermoord.


Ik moet ook even zeggen dat de pvda leden ook behoorlijk hypocriet zijn in hun uitingen.
Ik meen mij nog te herrinneren dat zij tegen een optreden in irak waren destijds.

wouter bos toen: Ik ben wel tegen een invasie in irak maar als we er nu toch zijn kunnen we beter doorzetten.


kots kots!!!!


Het sneue van een land als iran is,dat de mensen er gevangen zitten en als de mullas maar vermoeden dat ze het land uit willen,worden ze opgepakt op vermoord.

Ik vind het ook dubbel tripel kotsen,dat het meerendeel van de forumgangers hier zo een land verdedigen in hun kwazie mening.
U moet weten dat de Iran-aanhangers dubbel quattro-kotsen van uw soort landrovers en stiekem hopen dat de Mullahs eens een kernbom op jullie stelende martelende reten werpt............leuke mening hé

Sword

25-08-2005, 16:48


Die executie verbieden kon nog wel eens moeilijker worden dan het verbieden van een toneelstuk...

25-08-2005, 17:13

Citaat door an3sdej:
do 25 aug 2005, 13:05
PvdA eist actie tegen homo-executie Iran
BRUSSEL - Europarlementslid Emine Bozkurt (PvdA) wil dat de Europese Unie snel actie onderneemt tegen de executie in Iran van twee jongens wegens homoseks. De executie vindt vrijdag of zaterdag plaats, volgens meerdere mensenrechtenorganisaties.



Het is de tweede executie binnen een maand. "Er lijkt een patroon in te zitten", zegt Bozkurt donderdag. Ze wil dat Iran alle executies opschort. Als Iran daar niet naar luistert dan moet Europa sancties instellen, vindt de PvdA'ster.

Bozkurt neemt vrijdagavond in Amsterdam deel aan een wake die het COC organiseert bij het Homomonument.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24585501/PvdA_eist_actie_tegen_homo-executie_Iran.html
Net of hun dat wat intresseert het gaat hun alleen om de stemmen die ze ermee krijgen!!!!!

25-08-2005, 17:15

Citaat door blingblong:
Ik ben bang dat het een druppel op een gloeiende plaat zal zijn.
Des al niet temin vind ik dat die geitenneuqers daar veel te ver gaan met hun mensenrechten.
Door de jaren heen word iedereen die maar even anders is dan het vaste islamitische patroon ,vervolgt of vermoord.


Ik moet ook even zeggen dat de pvda leden ook behoorlijk hypocriet zijn in hun uitingen.
Ik meen mij nog te herrinneren dat zij tegen een optreden in irak waren destijds.

wouter bos toen: Ik ben wel tegen een invasie in irak maar als we er nu toch zijn kunnen we beter doorzetten.


kots kots!!!!


Het sneue van een land als iran is,dat de mensen er gevangen zitten en als de mullas maar vermoeden dat ze het land uit willen,worden ze opgepakt op vermoord.

Ik vind het ook dubbel tripel kotsen,dat het meerendeel van de forumgangers hier zo een land verdedigen in hun kwazie mening.
Waarom beledig jij mensen??????

25-08-2005, 17:26

Citaat door ray$$$:
Waarom beledig jij mensen??????
Wie beledig ik hier?...jouw?

25-08-2005, 17:27

Citaat door blingblong:
Ik ben bang dat het een druppel op een gloeiende plaat zal zijn.
Des al niet temin vind ik dat die geitenneuqers daar veel te ver gaan met hun mensenrechten.
Door de jaren heen word iedereen die maar even anders is dan het vaste islamitische patroon ,vervolgt of vermoord.


Ik moet ook even zeggen dat de pvda leden ook behoorlijk hypocriet zijn in hun uitingen.
Ik meen mij nog te herrinneren dat zij tegen een optreden in irak waren destijds.

wouter bos toen: Ik ben wel tegen een invasie in irak maar als we er nu toch zijn kunnen we beter doorzetten.


kots kots!!!!


Het sneue van een land als iran is,dat de mensen er gevangen zitten en als de mullas maar vermoeden dat ze het land uit willen,worden ze opgepakt op vermoord.

Ik vind het ook dubbel tripel kotsen,dat het meerendeel van de forumgangers hier zo een land verdedigen in hun kwazie mening.
Wat actie!!

Wat te denken van de VS die ook de mensenrechten schendt in Qbay

25-08-2005, 17:33

Citaat door Mister_riffi:
Wat actie!!

Wat te denken van de VS die ook de mensenrechten schendt in Qbay
Een homosexueel is iemand die een andere sexuele geaardheid heeft.

Een terrorist is iemand die gevangen zit voor moord.


Dit heeft voor de rest geen uitleg nodig.

25-08-2005, 17:38
PvdA kan zich beter met de problemen in NL bemoeien... wat ze al niet kunnen

25-08-2005, 17:41

Citaat door blingblong:
Een homosexueel is iemand die een andere sexuele geaardheid heeft.

Een terrorist is iemand die gevangen zit voor moord.


Dit heeft voor de rest geen uitleg nodig.
Het zijn geen terroristen maar onschuldige mensen

daar denkt de pvda niet aan, daar is zeker geen actie voor nodig

25-08-2005, 17:57



Citaat door Redis:
PvdA kan zich beter met de problemen in NL bemoeien... wat ze al niet kunnen
Het gaat om PvdAers in het Europees parlement

25-08-2005, 18:15
"Er lijkt een patroon in te zitten", zegt Bozkurt.

Wat vreemd zeg, een patroon in het Iraans wetboek van strafrecht, hoe komen ze erop!!

Laat mevrouw Boskurt eerst maar eens kritiek hebben op wat haar vaderland de koerden flikt..

"Ik vind het ook dubbel tripel kotsen,dat het meerendeel van de forumgangers hier zo een land verdedigen in hun kwazie mening." zegt iemand met een aanstekende misseleijkheid.
Mijn quasi-mening is dat Iran evenveel recht heeft op een wetgeving, hoe verwerpelijk dat ook in jou ogen is. een mening is subjectief en het feit dat jij dat als "quasi" bestempeld zegt genoeg over jou mening over vrijheid van meninguiting.

25-08-2005, 18:18

Citaat door Moslimprotector:
Mensen zoals jij met zulke uitspraken zullen samen met je vlag ten onder gaan InshAllah!!!!!

Je tong zal getuigen voor je, elke woord dat je hier uitgebracht hebt. Al het slechts wat je maar te zeggen hebt over de Moslims...
Inderdaad.
Inchallah!....wat betekend "als god het wil".


Mijn tong zal getuigen zijn van elk woord wat ik hier zeg en mijn broekzak ook.
Tevens zullen de veters in mijn schoenen ook getuigen zijn en inchallah.zuillen die mij ook vertellen dat ik ..euh.,..wel...,,,grzz zzzzzzzzzzzzzzzz

En toen viel ik in slaap.