Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie belangrijk wat een man of en vrouw moet hebben



Pagina's : [1] 2 3 4 5

25-08-2005, 14:41
Voor de heren wat vinden jullie belangrijk wat een vrouw moet hebben en aan welke eisen moet zij voldoen ?

Voor de dames wat vinden jullie belangrijk wat een man moet hebben en aan welke eisen moet hij voldoen ?

25-08-2005, 14:49



Citaat door meneeryounes:
Voor de heren wat vinden jullie belangrijk wat een vrouw moet hebben en aan welke eisen moet zij voldoen ?

Voor de dames wat vinden jullie belangrijk wat een man moet hebben en aan welke eisen moet hij voldoen ?
Een man moet lief zijn..eerlijk en trouw..hij moet werk hebben, en hij moet wel goed met geld kunnen omgaan(ik haat mannen die te veel geld uitgeven)..hij moet niet te druk zijn..maar moet wel humor hebben..zodat ik af en toe kan lachen!!!
Uiterlijk moet hij gewoon normaal zijn.. hoeft echt niet heel knap te zijn ofzo..als hij maar niet dik is..anders word ik verpletterd

Ohja hij moet ook een beetje hulpvaardig zijn..af en toe helpen met het huishouden enzo.. en hij moet lekker kunnen koken..voor als ik even geen tijd of zin heb.

zijn geen hoge eisen toch

25-08-2005, 14:50

Citaat door meneeryounes:
Voor de heren wat vinden jullie belangrijk wat een vrouw moet hebben en aan welke eisen moet zij voldoen ?

Voor de dames wat vinden jullie belangrijk wat een man moet hebben en aan welke eisen moet hij voldoen ?
Vanuit een dame's perspectief (=en ik spreek alleen voor mijn zelf):

xGelovig (=dus moslim; bidden etc, niet meteen denken aan een baardemans ofzo)
x Betrouwbaar (= dus niet van twee tot tien walletjes eten)
x Humor (= niet het soort dat hij alleen grappig vindt)
x Vrouwvriendelijk (= dit alleen als hij punt 1 niet volledig beheerst)

Kortom: Dream on Zagoras, je kunt liever een palmboom planten op de Zuidpool, meer kans van slagen.......

25-08-2005, 14:58
ok........ dat waren de vrouwen waar blijven de mannen met hun verlanglijstje

25-08-2005, 14:58


Ze moet speciaal zijn dus niet zoals de standaard meiden

en tjah je kunt nu wel eisen gaan stellen maar liefde overkomt je gewoon ....

25-08-2005, 15:02

Citaat door meneeryounes:
Voor de heren wat vinden jullie belangrijk wat een vrouw moet hebben en aan welke eisen moet zij voldoen ?

Voor de dames wat vinden jullie belangrijk wat een man moet hebben en aan welke eisen moet hij voldoen ?
Naast het feit dat ik op zoek ben naar een iemand die streeft naar perfectie, wil ook iemand die gelovig is.

Iemand die niet saai, iemand die praat, luistert en mij doe lachen.
En het belangrijkste dat ik er iets aan heb wanneer het nodig is, niet wanneer het niet nodig is.
Dat is de probleem van mannen, ze geven bijvoorbeeld een knuffel als ik goed gezind bent, maar als ik down ben of bokkig omdat ik een slechte dag heb gehad op twerk dan trekken ze ineens ook een bek omdat ik ze niet kan animeren, opdat moment heb ik niet meer nodig dan een knuffel. hebben jullie dat ook niet soms al voorgehad?

25-08-2005, 15:04

Citaat door meneeryounes:
Voor de heren wat vinden jullie belangrijk wat een vrouw moet hebben en aan welke eisen moet zij voldoen ?
- Vrees voor Allah
- Karakter

Spipo7

25-08-2005, 15:07

Citaat door alhoceima_boyy:
Ze moet speciaal zijn dus niet zoals de standaard meiden

en tjah je kunt nu wel eisen gaan stellen maar liefde overkomt je gewoon ....
heel mooi gezegd en so treu!!!

25-08-2005, 15:09
Liefde overkomt wel gewoon , maar dat overkomt alleen als je niet aan diegene irriteert dus m.a.w. aan je eisen voldoet dan kan wat moois opbloeien

25-08-2005, 15:12

Citaat door meneeryounes:
Liefde overkomt wel gewoon , maar dat overkomt alleen als je niet aan diegene irriteert dus m.a.w. aan je eisen voldoet dan kan wat moois opbloeien
nee hoor liefde maakt blind!!!!

25-08-2005, 15:16
het maakt sommige mensen zo blind dat ze niet weten waaraan ze beginnen !!!!!!!!

25-08-2005, 15:18

Citaat door alhoceima_boyy:
Ze moet speciaal zijn dus niet zoals de standaard meiden

en tjah je kunt nu wel eisen gaan stellen maar liefde overkomt je gewoon ....
Nu vraag ik mij al meisje wat jullie jongens verstaan onder het "standaard-meisje" ?
Is dat wij (en ik spreek weer voor mezelf)verstaan onder de "standaard-jongens" :

xOnbetrouwbaar
xLegerkapsel
xGladje
xOnbetrouwbaar........eh.......geen huwelijksmateriaal

Of:

xGladje
xStrakke waggie
x5 mobieltjes
xVaak maanden niet te bereiken

Hey........als ik beide vergelijk lijken ze wel wat op elkaar.......hmmm,.........

25-08-2005, 15:20


Gelovig, verzorgt, betrouwbaar, een luisterend oor hebben. goed met mama om kunnen gaan, bezorgt zijn voor bepaalde dingen in het leven enz enz

toch niet te veel gevraagt...

25-08-2005, 15:24

Citaat door meneeryounes:
Liefde overkomt wel gewoon , maar dat overkomt alleen als je niet aan diegene irriteert dus m.a.w. aan je eisen voldoet dan kan wat moois opbloeien
PS: men moet natuurlijk geen eisen stellen als ze er zelf niet aan voldoen

Je moet bijv. niet iemand met humor willen als jezelf zo droog bent als de Sahara
Je moet niet claimen dat hij alleen oog voor jou moet hebben als jij je zo zwaar opmaakt om door de rest ook nog gezien te worden.
ETC ETC ETC........
Dus eerst alle eisen eerst op jezelf loslaten, voldoe je er allemaal, dan pas uitprinten en uitdelen als flyers bij de dichtbijzijnde supermarkten........

25-08-2005, 15:27

Citaat door Zagoras:
PS: men moet natuurlijk geen eisen stellen als ze er zelf niet aan voldoen

Je moet bijv. niet iemand met humor willen als jezelf zo droog bent als de Sahara
Je moet niet claimen dat hij alleen oog voor jou moet hebben als jij je zo zwaar opmaakt om door de rest ook nog gezien te worden.
ETC ETC ETC........
Dus eerst alle eisen eerst op jezelf loslaten, voldoe je er allemaal, dan pas uitprinten en uitdelen als flyers bij de dichtbijzijnde supermarkten........
JALLA STAANDE OVATIE!!!!!!!!!!!
Deze DAME heeft volkomen gelijk !!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5