Bekijk volle/desktop versie : heb een vraagje aan de amsterdammers.



24-08-2005, 12:53
hoi,

Wie kan me verwijzen naar marokkaanse winkeltjes of een plek met vele marokkaanse/hindoestaanse winkeltjes in amsterdam?

Ik zou graag ook willen weten welke tram je dan moet nemen vanuit het station en waar de halte is.

Jullie zouden me echt erg helpen als je mij die informatie effe geeft.

Alvast bedankt...

24-08-2005, 15:02


De dapperstraat in oost daar heb je 3 hindoestanen en een marokaanse winkel ,
javastraat naast mekaar eigenlijk heb je nog 2 Neyma en Zimba vanuit centrale bus 22 of tram 9 halte de Dapper

dan heb nog 2 in west

marokaanse winkel eentje Admiraal de ruijterweg halte jan van Galen
de andere is met vakantie

Hindoestane winkel vanuit centrale tram 13 halte Burgemeester van leeuwenlaan en de straat heet ook zo om de hoek daar hebd je ook gelijk een viswinkel naast

nou ik hoop dat je hier wat aan hebt

groetjes

24-08-2005, 15:18

Citaat door teselhijt 22:
De dapperstraat in oost daar heb je 3 hindoestanen en een marokaanse winkel ,
javastraat naast mekaar eigenlijk heb je nog 2 Neyma en Zimba vanuit centrale bus 22 of tram 9 halte de Dapper

dan heb nog 2 in west

marokaanse winkel eentje Admiraal de ruijterweg halte jan van Galen
de andere is met vakantie

Hindoestane winkel vanuit centrale tram 13 halte Burgemeester van leeuwenlaan en de straat heet ook zo om de hoek daar hebd je ook gelijk een viswinkel naast

nou ik hoop dat je hier wat aan hebt

groetjes
hey heel erg bedankt man.

Ik heb er zeker heel wat aan. Thanks dat je effe de tijd voor me nam om mij deze informatie te geven. echt TOp.


Groetjes en koessies

24-08-2005, 15:53
ja! ik wou net zeggen dat je naar de indische buurt in oost moet gaan, daar ga ik ook altijd heen om in marokkaanse winkeltjes te snuffelen. Nejma is inderdaad een leuke winkel, ze hebben er alles, sierraden, schoenen, jelabba's, taksjita's enzow.Nejma is in de javastraat. verder zijn er in de hele javastraat, en dapperstraat (dappermarkt) erg leuke winkeltjes en het is allemaal op loopafstand bij elkaar in de buurt. Je kan vanaf het Amstelstation de bus 15 of 37 pakken naar het muiderpoortstation. Of bij centraal station de trein naar het muiderpoort station nemen.(ook vanaf amstelstation kun je de trein naar Muiderpoort nemen). Ik hoop dat je er wat aan hebt. Kus moi

24-08-2005, 16:09



Citaat door babydoll:
hey heel erg bedankt man.

Ik heb er zeker heel wat aan. Thanks dat je effe de tijd voor me nam om mij deze informatie te geven. echt TOp.


Groetjes en koessies
Geen dank man