Bekijk volle/desktop versie : Reageer!!!chicks Die Na 1k Sex Beweren Dat Ze Zwanger Zijn!!!!



Pagina's : [1] 2

24-08-2005, 12:29
Hoe Kan Dat, Waarom Doen Ze Dat? Als Je Alleen Maar Zegt: Schatje Ik Kan Je Even Beter Niet Meer Zien, Het Word Te Sirieus, De Bedoeling Was Geweest Om Je Eignlijk Alleen Maar Te Ballen, Meer Niet.maar Dat Begrijpt Ze Niet, Vooraf Zeggen Ze Altijd, Ja Sex Maak Niet Uit, Doe Het Toch Al, Maar Achteraf, Hoor Je:schatje Je Kan Me Niet Verlatn Want Ik Ben Zwanger Van Je????????????shit He Wat Doe Jij Dan????

24-08-2005, 12:42


Hou me niet echt bezig met dat soort onzin.

24-08-2005, 13:01
zou je het niet een keer veilig gaan doen dan.
dat een meid zwanger kan worden van 1 keer seks is toch logisch.
als je steeds met verschillende partners gemeenschap hebt zal ik er als ik jou was, toch eens over na denken condooms te gebruiken.
anders heb je straks of een ziekte of echt een ongewild kind!!

24-08-2005, 13:15
sorry justice maar waar ik vandaan kom vrijen 95%van de boy's zonder condoom, waarom? a: het is lekkerder B: dame gaat er altijd mee akkoord, c: je denkt daar niet aan op dat moment

24-08-2005, 13:19


1e plaat, S HET HELEMAAL NIET EENS TOEGESTAAN, VOOR MEISJES EN VOOOR JONGENS SEX VOOR DE HUWLIJK, MAAR ....ZE DOEN HET TOCH..EIGE SCHULD DIKKE BULT

24-08-2005, 13:27
LALLA HANANE we leven in 2005 dat was vroeger eerlijk gezegd wel zo, tenminste de meeste dames waren wat zuiniger op hun lichaam, maarja ervaring dat hadden ze niet.

24-08-2005, 13:39

Citaat door issy_charlixxxx:
sorry justice maar waar ik vandaan kom vrijen 95%van de boy's zonder condoom, waarom? a: het is lekkerder B: dame gaat er altijd mee akkoord, c: je denkt daar niet aan op dat moment
IEUW.

Ps: hiv/aids/soa is de enige cure voor 't schuim der aarde..

24-08-2005, 13:48

Citaat door issy_charlixxxx:
LALLA HANANE we leven in 2005 dat was vroeger eerlijk gezegd wel zo, tenminste de meeste dames waren wat zuiniger op hun lichaam, maarja ervaring dat hadden ze niet.
ook in 2005 bestaat de Koran en God nog, ga je deze smoes ook tegen Allah gebruiken

maargoed... ieder zijn eigen leven, ik heb mijn plicht vervuld om jou te waarschuwen...

24-08-2005, 14:02

Citaat door issy_charlixxxx:
Hoe Kan Dat, Waarom Doen Ze Dat? Als Je Alleen Maar Zegt: Schatje Ik Kan Je Even Beter Niet Meer Zien, Het Word Te Sirieus, De Bedoeling Was Geweest Om Je Eignlijk Alleen Maar Te Ballen, Meer Niet.maar Dat Begrijpt Ze Niet, Vooraf Zeggen Ze Altijd, Ja Sex Maak Niet Uit, Doe Het Toch Al, Maar Achteraf, Hoor Je:schatje Je Kan Me Niet Verlatn Want Ik Ben Zwanger Van Je????????????shit He Wat Doe Jij Dan????
Of je het gelooft of niet ik ben een tijdje geleden ook beschuldigd van
dat ik een meisje zwanger had gemaakt, en ik was er zo ziek van wist niet
meer hoe ik die situatie moest recht zetten, gelukkig kwam ik erachter dat het allemaal film was en toen ben ik ook een film gaan maken..
heb haar gebeld toen had haar al een tijdje niet meer gezien logisch ook
ze was zogenaamd zwanger (niet dus) en ik zei haar dat ik voor het kind wou zorgenomdat ik met mijn zus had gepraat ik had haar alles beloofd hele kinderkamer compleet plus nog wat lieve woordjes en ja hoor toen kwam ze los ik was schijnbaar zo lief tegen haar en het feit dat ik voor alle kosten van het zogenaamde kind wou opdraaien werd haar toen te veel en begon later te vertellen dat ze me moest terug pakken ofzoiets van haar vriendinnen die ik geeneens kon en ze waren marokaanse die van haar hadden gehoord dat ik nooit met een marokaanse naar bed ben geweest, maar toch mij psychisch maken
ik weet dat ik niet meer maagd ben maar ik weet ook dat ik nooit met een zuster geslapen heb.. en met een nederlandse vriendin is het toch heel wat anders
dus je weet het gewoon de film erin gooien werkt altijd,..
en het mooie is dat je gelijk geen marokaanse meid meer wilt en dat is maar beter ook...

F.

24-08-2005, 14:14
Eens wandelde ik door de stad en het was best druk. Toen liep ik langs een tegemoedkomende meid en stootte per ongeluk tegen haar aan met m'n schouder. Ze draaide zich om en stak boos haar middelvinger op.

Je denkt misschien wat the fuk heeft dat met het onderwerp te maken, maar wacht..

Ik zag haar na dit incident (zeker een maand ofzo) nog een keer. Ze rende schreeuwend en tierend op me af en riep: "Qlautzak, je hebt me zwanger gemaakt!!"

Dus.

24-08-2005, 14:19

Citaat door A_K_A:
Eens wandelde ik door de stad en het was best druk. Toen liep ik langs een tegemoedkomende meid en stootte per ongeluk tegen haar aan met m'n schouder. Ze draaide zich om en stak boos haar middelvinger op.

Je denkt misschien wat the fuk heeft dat met het onderwerp te maken, maar wacht..

Ik zag haar na dit incident (zeker een maand ofzo) nog een keer. Ze rende schreeuwend en tierend op me af en riep: "Qlautzak, je hebt me zwanger gemaakt!!"

Dus.
huh?!?!? door die duwtje?

24-08-2005, 14:23

Citaat door issy_charlixxxx:
LALLA HANANE we leven in 2005 dat was vroeger eerlijk gezegd wel zo, tenminste de meeste dames waren wat zuiniger op hun lichaam, maarja ervaring dat hadden ze niet.
zeg dat tegen je zus(sen) nichtjes en dergelijke meer. Wat een man beweert over "alle" chicks, moet hij beweren over zijn eigen zussen,..

24-08-2005, 14:32



Citaat door MissUgly:
zeg dat tegen je zus(sen) nichtjes en dergelijke meer. Wat een man beweert over "alle" chicks, moet hij beweren over zijn eigen zussen,..
als iedereen zijn zusje broertje, zoon dochter weerhield van zulke grote zondes, waren er inderdaad geen problemen

24-08-2005, 14:39
ALTIJD wanneer er over sex of onzin word gepraat worden er zusjes en broertjes bij betrokken, WRONG.......het zijn die chicks zelf die het doen, ook al hou je ze 24uur in de gaten...

24-08-2005, 14:42

Citaat door A_K_A:
Eens wandelde ik door de stad en het was best druk. Toen liep ik langs een tegemoedkomende meid en stootte per ongeluk tegen haar aan met m'n schouder. Ze draaide zich om en stak boos haar middelvinger op.

Je denkt misschien wat the fuk heeft dat met het onderwerp te maken, maar wacht..

Ik zag haar na dit incident (zeker een maand ofzo) nog een keer. Ze rende schreeuwend en tierend op me af en riep: "Qlautzak, je hebt me zwanger gemaakt!!"

Dus.

Pagina's : [1] 2