Bekijk volle/desktop versie : otmaagd!!!!!!!!wat nu?????????



Pagina's : [1] 2 3 4

29-03-2003, 19:31
zouden jullie jongens ooit met een ontmaagd meisje trouwen?? en wat zou je doen als ze ontmaagd was en het je NOOIT heeft vertelt totdat jij op die ene dag (huwelijksdag) erachter komt?????????
dus??? wat is beter voor een meisje om te doen om het eerlijk tgeen haar vriend (toekomstige man) te zeggen(en het risico lopen dat hij zegt opdonderen xxxx!!)of het gewoon op de huwelijksdag vertellen(en het risico lopen dat je gaat scheiden)en als je geluk hebt dat hij het accepteert...
alleen serieuze reacties AUB!!!

29-03-2003, 19:41



Citaat:
Origineel gepost door maria_198022
zouden jullie jongens ooit met een ontmaagd meisje trouwen?? en wat zou je doen als ze ontmaagd was en het je NOOIT heeft vertelt totdat jij op die ene dag (huwelijksdag) erachter komt?????????
dus??? wat is beter voor een meisje om te doen om het eerlijk tgeen haar vriend (toekomstige man) te zeggen(en het risico lopen dat hij zegt opdonderen xxxx!!)of het gewoon op de huwelijksdag vertellen(en het risico lopen dat je gaat scheiden)en als je geluk hebt dat hij het accepteert...
alleen serieuze reacties AUB!!!
ok ik weet dat dit de zoveelste keer is dat hier een topic over geopend wordt maar ok, ik verveel me dus reageer

hmm...hangt ervan af hoe ze ontmaagd is. en hoe vaak ze het nog erna gedaan heeft...en of ik daar nog last van kan krijgen (ex-en enzo die ik uit de weg moet ruimen ...begin ik niet aan dus) en ja....

Als ze het op het laatste moment zegt mag ze meteen wegwezen. Dat voelt zij natuurlijk zelf ook wel aan of niet...jij toch ook? Alleen en nerd zou haar dan nog accepteren. Net zoiets als zwanger raken en pas als de baby er is tegen mij zeggen: o ja...ik was zwanger en je hebt nu een kind. Accepteer je em?

next...

29-03-2003, 20:24
ik hoef ook geen ontmaagde man




eerst erop los xxxxxxx en dan naar mij toe komen ?


i don't think so

29-03-2003, 20:26
Zoals Yahya al heeft gezegd, maagd blijven geldt voor beide sexen!!!

Het ligt er inderdaad aan met wie en hoe vaak ze al met iemand naar bed is geweest. En het moment van vertellen is inderdaad ook belangrijk. Als ze het pas op de huwelijksnacht zegt dan kick ik er diezelfde avond nog me huis uit.

Er zullen een hoop jongens die nu zullen zeggen dat ze nooit een ontmaagd meisje zullen nemen, maar dit zijn meestal de jongens die alles n..... wat vast en los zit.

En tegenwoordig kan je ook weer maagd laten 'maken' dus op die manier wordt je toch weer bedonderd.

Dus kortom, ze moet het gewoon eerlijk tegen me zeggen en aan de hand van die informatie zal ik beslissen of ik nog verder met haar wil. Uiteraard kan zij dit ook van mij eisen.


29-03-2003, 20:30


ok dit is allemaal theoretisch a mensen maar als het erop aan komt zullen velen anders handelen dan dat ze zouden willen of zoals ze zeggen

29-03-2003, 20:32

Citaat:
Origineel gepost door ArabLady
Waarom ?!

29-03-2003, 23:12

Citaat:
Origineel gepost door AceChilla Q
Ik zou het accepteren, omdat ik geen waarde hecht aan domme tradities die 1600 jaar geleden misschien zin hadden maar niet meer van deze tijd zijn.

Wazzup
van jou wisten we al dat je geen vent was..

29-03-2003, 23:13
en het is geeen traditie..
je moet eerst denken voordat je iets schrijft

30-03-2003, 20:45
bedankt allemaal voor het reageren.......... en natruurlijk weet ik dat het ZEKER geen traditie is om maagd te blijven voor he huwelijk het is gewoon GELOOF!
toch?
maar stel dat meisje toont ehct berouw en heeft spijt voor haar begaande zondes!

30-03-2003, 20:53
dan zit ik weer met allemaal vraagtekens???????????????????????????????????????/waarom niet dan???? ben jij zelf dan ook nog maagd?????ZOJA!! machAllah want dat zie je niet meer onder de jongens! ZONEE!! jij verdient zoals dat ontmaagde meisje geen maagd meisje! en niet zo als de jongens tegenwoordig doen hun mogen met iedereen gaan maar zodraa een meisje dat doet is ze xxxx!!
waarom????
zeg eens waarom jij er zo over denkt

30-03-2003, 20:56
hoe bedoel je??????jij wel bij haar?

30-03-2003, 21:01
oqhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/JHAHHAHAHAHAHHAH ik ben een beetje traag van begrip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HAHHAAHHAHHAHA ja natuurlijk!!hij zeker wel bij haar!!!! al te graaaaag zelfs!!!!

30-03-2003, 21:03


wajjjooooooooooow HLA topic!!!!!

maar ja als eerste ik hoef haar echt niet.

en voor de vraag waarom. de eisen die ik aan mn vrouw stel, stel ik ook aan mezelf. en dat is nog steeds zo.

en ook je doet t voor je geloof hè ik denk dat dta t belangrijkste is.

30-03-2003, 21:05
hahahhha die was wel goed joh!!!klopt ook echt!!toch!!bij haar wil ie er wel LEKKER in! maar zij!!HOOOOOO MAAAAAAR!

30-03-2003, 21:09
bla bla bla bla ............. . wordt er moe van, jongens niet zo arrogant, iedereen moet zich verantwoorden voor Allah subhana wa taala, dat is de enige, iedereen zowel jongen als meisje moeten maagd zijn.


salaam aleikum Dua

Pagina's : [1] 2 3 4