Bekijk volle/desktop versie : waa ik word nog depressief door hun



Pagina's : [1] 2 3 4

23-08-2005, 18:21
ik heb echt elke dag nu hoofdpijn door mijn kids.Die kleine is nu ook vervelend geworden,eerst was het alleen mijn zoon en nu zij ook

Echt de hele dag door alleen maar : kuik uit, niet doen,mag niet, laat dat, en zelfs schreeuwen totdat de beuren mij horen

wellah ik ben het meer dan zat, vooral mijn zoontje is echt een drama.Ik dweil elke dag, elke dag doe ik wat ik gister nog deed aan schoonmaak, maar het boeit hun niet.

Ik heb nu echt hoofdpijn en ben blij wanneer ze in bed liggen.De hele dag chago door hun.En dit is nog niks.

Als ik bijvoorbeeld in de keuken bezig ben, dan zit mijn dochter in haar loopstoel en hij ze3ma aan het spelen.Dan pakt hij alles speelgoed van haar af, graait in alle laadjes, gaat naar de douche en doet de wasmachine aan en uit en ook met de tv,dvd (die nu kapot is) enz enz enz



Graag tips aub, voordat ik ze gratis weggeef

23-08-2005, 18:22


Waarom breng je de oudste niet naar de peuterspeelzaal? daar mag hij toch bijna heen.

23-08-2005, 18:23

Citaat door OemAbdoellah:
Waarom breng je de oudste niet naar de peuterspeelzaal? daar mag hij toch bijna heen.
bijna ja....tegen die tijd heb ik blauwe haren ipv grijs

en trouwens, het is 2 halve dagen...dat is niks

23-08-2005, 18:32

Citaat door tangia21:
ik heb echt elke dag nu hoofdpijn door mijn kids.Die kleine is nu ook vervelend geworden,eerst was het alleen mijn zoon en nu zij ook

Echt de hele dag door alleen maar : kuik uit, niet doen,mag niet, laat dat, en zelfs schreeuwen totdat de beuren mij horen

wellah ik ben het meer dan zat, vooral mijn zoontje is echt een drama.Ik dweil elke dag, elke dag doe ik wat ik gister nog deed aan schoonmaak, maar het boeit hun niet.

Ik heb nu echt hoofdpijn en ben blij wanneer ze in bed liggen.De hele dag chago door hun.En dit is nog niks.

Als ik bijvoorbeeld in de keuken bezig ben, dan zit mijn dochter in haar loopstoel en hij ze3ma aan het spelen.Dan pakt hij alles speelgoed van haar af, graait in alle laadjes, gaat naar de douche en doet de wasmachine aan en uit en ook met de tv,dvd (die nu kapot is) enz enz enz



Graag tips aub, voordat ik ze gratis weggeef
HAHA niet gratis weggeven meid, het is de leeftijd als ze wat groter worden dan worden ze wat gehoorzamer.
Tenminste dat is mijn ervaring het is natuurlijk bij iedereen anders.
En geef altijd je grens aan want kinderen proberen hoe ver ze kunnen gaan.

23-08-2005, 18:33



Citaat door tangia21:
bijna ja....tegen die tijd heb ik blauwe haren ipv grijs

en trouwens, het is 2 halve dagen...dat is niks
Waaah Beter iets dan niets
Waarom ga je niet met hun naar buiten, waar ze zich mogen uitleven..
En dingen aanpast in huis.. qua tijden e.d

Als je ze bijv straf geeft niet naar hun kamer sturen. want ze moeten met plezier gaan slapen e.d, maar bijv een strafhoek ergens in huis.
uuuh AHUM. ik ben maar mama van een baby van 9 maanden

23-08-2005, 18:35
Praktijk wijst uit dat schreeuwen en slaan niet helpt....Je hebt er alleen jezelf mee en je kinderen raken er imuun voor.... Je kan al heel vroeg beginnen met straffen bij kinderen... Een time out in de hoek (niet in de eigen kamer) kan ook helpen...Hoe ouder de kinderen hoe langer de straf mag duren .. Aangezien jou kinderen nog jong zijn zijn 2 minuutjes genoeg, wel meteen erbij zeggen waarom ze straf hebben.....
Vooral altijd concequent blijven, dus nee is nee en ja is ja...laat je niet opjagen door gehuil...kinderen proberen je uit en daarom is het belangrijk om vooral duidelijk te blijven en je niet laten kennen....
Soms kan je er beter voor kiezen om ongewenst gedrag te negeren en doe vooral positief gedrag benadrukken...zo leert het kind wat wel en niet kan...en het kind zal zich daardoor ook veiliger voelen....

K hoop dat je hier wat aan hebt...

23-08-2005, 18:37

Citaat door tangia21:
ik heb echt elke dag nu hoofdpijn door mijn kids.Die kleine is nu ook vervelend geworden,eerst was het alleen mijn zoon en nu zij ook

Echt de hele dag door alleen maar : kuik uit, niet doen,mag niet, laat dat, en zelfs schreeuwen totdat de beuren mij horen

wellah ik ben het meer dan zat, vooral mijn zoontje is echt een drama.Ik dweil elke dag, elke dag doe ik wat ik gister nog deed aan schoonmaak, maar het boeit hun niet.

Ik heb nu echt hoofdpijn en ben blij wanneer ze in bed liggen.De hele dag chago door hun.En dit is nog niks.

Als ik bijvoorbeeld in de keuken bezig ben, dan zit mijn dochter in haar loopstoel en hij ze3ma aan het spelen.Dan pakt hij alles speelgoed van haar af, graait in alle laadjes, gaat naar de douche en doet de wasmachine aan en uit en ook met de tv,dvd (die nu kapot is) enz enz enz



Graag tips aub, voordat ik ze gratis weggeef
ik dacht dat ik de enige ben met depressie/hoofdpijn door kinderen nou meid dit heb ik ook elke dag en soms denk ik van ja doei bekijken jullie het maar dan ga ik weg en sluit me op in de toilet en laat ze alleen en dan staan ze voor de deur te wachten en stil zijn ze en wanneer mijn zoontje naar de psz gaat dan is die dag rustig en ook wanneer hij thuiskomt (op de dagen wanneer hij niet gaat dan is het ohlalala) en mijn dochtertje is dan ook erg rustig maar dan als ze samen zijn helaas chaos... en ook bij mij is het ook een drama met schoonmaken. ruim ik de woonkamer op dan ga ik naar de keuken en ja hoor en de woonkamer is een rommel en ruim ik daar op en gaan ze naar de keuken en daar doen ze hetzelfde liedje als bij de woonkamer.

en de vloer altijd elke 5 minuten vies, mijn dochter kiept haar bekertje met melk altijd om vind ze leuk ze3ma, en mijn zoon doet zijn lepeltje met eten erop doet ie net of hij het eet en laat hij het vallen en zeggen van oh mama dat deed ik niet expres dat deed amal of lepeltje deed dat. aaaarrrggghhh, en wanneer ze slapen dan zie ik pas hoe mijn huis eruit ziet een bende... maar gelukkig dat mijn zoon over 2 maanden naar school gaat en dat is minder tv aan en minder gehuil en geschreeuw...

en afgelopen zaterdag ging hij zwemmen voor het eerst in zo'n openbare zwembad en wanneer hij thuis kwam en ik vroeg hem en hoe was het, en wat zei hij voor het eerst tegen mij: Mama, ik ben moe ... en ik voor niks enthousiast reageren om te weten of hij het leuk had, maar hij had het gelukkig leuk gehad en hij kan niet wachten tot hij weer kan zwemmen... kon hij dat maar elke dag doen

23-08-2005, 18:37

Citaat door OemAbdoellah:
Waaah Beter iets dan niets
Waarom ga je niet met hun naar buiten, waar ze zich mogen uitleven..
En dingen aanpast in huis.. qua tijden e.d

Als je ze bijv straf geeft niet naar hun kamer sturen. want ze moeten met plezier gaan slapen e.d, maar bijv een strafhoek ergens in huis.
uuuh AHUM. ik ben maar mama van een baby van 9 maanden
naar buiten doe ik heel vaak (soms ook met hun pa ) naar de speeltuin of parkje, maar het lijkt alof ze juist daardoor meer energie krijgen (vooral mijn zoontje)

wat betreft qua tijden...nou ze slapen s'middags altijd dezelfde tijd,s'avond ook, ze eten dzelfde tijd en spelen ook wat moet ik nog meer doen??????????

23-08-2005, 18:39

Citaat door Tara29:
tangia de tovertrap zal ideaal voor hem werken!

JE geeft hem eerst een waarschuwing als hij iets fout doet, pas je stem aan en
verlaag je tot zijn hoogte pak hem vast en dwing hem je aan te kijken dan zeg je
met een serieuze kalme stem Ilyas Nee, dit vind mama niet goed als je dit nog een keer doet ga je op de tovertrap. Gaat hij door met kattekwaad dan zet je hem op de trap en
verlaag je je weer naar zijn hoogte/lengte en zeg je kalm maar serieus dat je boos bent
dus niet schreeuwen!! en dat hij op de tovertrap moet blijven totdat hij sorry zegt.
Kinderen testen je continue uit. De tovertrap werkt bij mij uitstekend....en het geeft kinderen de tijd om na te denken over hun fouten!
ik heb geen trap...is de lift ook goed??

nee sirieus, ik doe dat ook wat jij verteld van zijn lengte/hoogte...maar dan gaat hij keihard schreeuwen of huilen

23-08-2005, 18:43

Citaat door petunia:
ik dacht dat ik de enige ben met depressie/hoofdpijn door kinderen nou meid dit heb ik ook elke dag en soms denk ik van ja doei bekijken jullie het maar dan ga ik weg en sluit me op in de toilet en laat ze alleen en dan staan ze voor de deur te wachten en stil zijn ze en wanneer mijn zoontje naar de psz gaat dan is die dag rustig en ook wanneer hij thuiskomt (op de dagen wanneer hij niet gaat dan is het ohlalala) en mijn dochtertje is dan ook erg rustig maar dan als ze samen zijn helaas chaos... en ook bij mij is het ook een drama met schoonmaken. ruim ik de woonkamer op dan ga ik naar de keuken en ja hoor en de woonkamer is een rommel en ruim ik daar op en gaan ze naar de keuken en daar doen ze hetzelfde liedje als bij de woonkamer.

en de vloer altijd elke 5 minuten vies, mijn dochter kiept haar bekertje met melk altijd om vind ze leuk ze3ma, en mijn zoon doet zijn lepeltje met eten erop doet ie net of hij het eet en laat hij het vallen en zeggen van oh mama dat deed ik niet expres dat deed amal of lepeltje deed dat. aaaarrrggghhh, en wanneer ze slapen dan zie ik pas hoe mijn huis eruit ziet een bende... maar gelukkig dat mijn zoon over 2 maanden naar school gaat en dat is minder tv aan en minder gehuil en geschreeuw...

en afgelopen zaterdag ging hij zwemmen voor het eerst in zo'n openbare zwembad en wanneer hij thuis kwam en ik vroeg hem en hoe was het, en wat zei hij voor het eerst tegen mij: Mama, ik ben moe ... en ik voor niks enthousiast reageren om te weten of hij het leuk had, maar hij had het gelukkig leuk gehad en hij kan niet wachten tot hij weer kan zwemmen... kon hij dat maar elke dag doen
hahah jij ookal Amal heet toevallig je zoontje geen Ilyas???Want dan kunne we samen ervoor zorgen dat we opgenomen worden

want sirireus, soms probeer ik een leuke gesprek te maken met mijn man tijdens het eten enz, nou we moeten echt schreeuwend praten dan pas horen we elkaar.En het is nog niet voorgekomen dat ik 5 minuten achter elkaaar op mijn stoel bleef zitten...want elke keer moet ik springen naar 1 van hen

23-08-2005, 18:44
wellah als zou die supernanny hier op bezoek komen, dan wordt ze opgenomen of neemt ze ontslag!!!

23-08-2005, 18:46

Citaat door Tara29:
Dan zet je hem op de toverstoel ( gebruik je fantasie!!!)

Die zet je neer in de hoek van de kamer
Je moet hem dwingen daarop te zitten ook al gaat hij schreeuwen...dit is een teken dat hij je probeerd te testen en kijk hoever hij kan gaan!
Blijf desnoods bij hem staan zodat hij niet weg kan en zet hem elke keer terug op de stoel ( niet schreeuwen ) kalm blijven.

Geloof tangia je moet dit trainen!
Die van mij kwam van de trap af., maar ik heb volgehouden...de aanhouder wint
( the winner takes it all )..nu die meiden van mij dat ze hun excuses moeten aanbieden en mij vertellen wat ze fout hebben gedaan zodat ze hun fout onder ogen zien!
Dat doe je goed!

23-08-2005, 18:47



Citaat door Tara29:
Dan zet je hem op de toverstoel ( gebruik je fantasie!!!)

Die zet je neer in de hoek van de kamer
Je moet hem dwingen daarop te zitten ook al gaat hij schreeuwen...dit is een teken dat hij je probeerd te testen en kijk hoever hij kan gaan!
Blijf desnoods bij hem staan zodat hij niet weg kan en zet hem elke keer terug op de stoel ( niet schreeuwen ) kalm blijven.

Geloof tangia je moet dit trainen!
Die van mij kwam van de trap af., maar ik heb volgehouden...de aanhouder wint
( the winner takes it all )..nu die meiden van mij dat ze hun excuses moeten aanbieden en mij vertellen wat ze fout hebben gedaan zodat ze hun fout onder ogen zien!
hoeveel verschillen jouw kinderen?Die van mij 11 maanden en 3 weken

23-08-2005, 18:55

Citaat door Tara29:
tangia de tovertrap zal ideaal voor hem werken!

JE geeft hem eerst een waarschuwing als hij iets fout doet, pas je stem aan en
verlaag je tot zijn hoogte pak hem vast en dwing hem je aan te kijken dan zeg je
met een serieuze kalme stem Ilyas Nee, dit vind mama niet goed als je dit nog een keer doet ga je op de tovertrap. Gaat hij door met kattekwaad dan zet je hem op de trap en
verlaag je je weer naar zijn hoogte/lengte en zeg je kalm maar serieus dat je boos bent
dus niet schreeuwen!! en dat hij op de tovertrap moet blijven totdat hij sorry zegt.
Kinderen testen je continue uit. De tovertrap werkt bij mij uitstekend....en het geeft kinderen de tijd om na te denken over hun fouten!
heb je ook een tover-schop-onder-de-kont ? en een toverzweep ?

23-08-2005, 18:56

Citaat door Tara29:
ze schelen 15 maanden
ook niet veel dus.Maar ik las ergens dat je oudste 7 jaar is....jij bent er vanaf Ik ga een feest vieren wanneer ze naar school gaan

Pagina's : [1] 2 3 4