Bekijk volle/desktop versie : eerste ruzie ??



Pagina's : [1] 2 3

23-08-2005, 16:20
Hallo dames,

Ik vroeg me af wanneer jullie voor de eerste keer ruzie hebben gemaakt met je man?? Was dat de eerste maand al , heeft het langer geduurd...en hoe evolueert dat??

Ik ben nog maar pas getrouwd en ben eigenlijk wel bang voor die eerste keer ruzie...... alhamdullilah gaat alles nog goed....het is een schat.....!

Wat zijn jullie ervaringen??

23-08-2005, 16:25


geen enkele reactie?? ZEg nu niet dat je nog nooit ruzie gemaakt hebt als je al een aantal jaren getrouwd bent.....komop meiden!!

23-08-2005, 16:26
Ehmm...eerste ruzies al gehad voordat we trouwden!

Ruzies zijn heel normaal, zolang alles binnen de proporties blijft en je het natuurlijk ook snel goedmaakt.

Mijn advies; meet jouw relatie niet aan die van anderen, iedereen leeft onder andere omstandigheden dus vergelijk jezelf niet met anderen, zo ga je jezelf alleen maar gek maken.

23-08-2005, 16:27
Wie is hier aant vergelijken??????????????????????????????????????? ?,

23-08-2005, 16:28


Ook voordat ik ging trouwen. Zelf op de henna dag hadden we een beetje ruzie.

23-08-2005, 16:32
meningsverschillen hadden wij al voordat we de akte had ondertekend maar hoort erbij.

23-08-2005, 16:32
We hebben nu soms ruzie maar alhamdoulilah nooit erg en altijd heel snel bijgelegd

23-08-2005, 16:36

Citaat door dolfijntje1978:
Wie is hier aant vergelijken??????????????????????????????????????? ?,
Ik heb niet gezegd dat iemand aan het vergelijken is, ik geef gewoon mijn mening op het gevraagde.

23-08-2005, 18:54

Citaat door dolfijntje1978:
Hallo dames,

Ik vroeg me af wanneer jullie voor de eerste keer ruzie hebben gemaakt met je man?? Was dat de eerste maand al , heeft het langer geduurd...en hoe evolueert dat??

Ik ben nog maar pas getrouwd en ben eigenlijk wel bang voor die eerste keer ruzie...... alhamdullilah gaat alles nog goed....het is een schat.....!

Wat zijn jullie ervaringen??
Ehm ben niet getrouwd. Maar heb wel een vriend en we hebben regelmatig ruzie. En soms echt knallende ruzie, waarbij we weleens zeggen van ik maak het uit etc. 2/3 dagen later komt het altijd goed hij kan niet zonder mij en ik niet zonder hem.

Ruzie maken is normaal hoort erbij. Gewoon relativeren.

23-08-2005, 19:01
wij hebben nu minder vaak ruzie dan toen we nog niet getrouwd waren. Logisch eigenlijk als ik daar nu aan terugdenk. We kenden elkaar toen nog niet zo goed. Je weet niet zo goed hoe de ander reageert als je iets doet of zegt. Nu weet ik precies wat ik wel en niet moet doen en zeggen en hij ook. We hebben nu nog steeds wel eens ruzie maar kleintjes, niet van die knallende van tijdens de verlovingsperiode.

23-08-2005, 19:36

Citaat door Zina-Sabrina:
is het stom als ik eerlijk zeg dat wij na bijna 4 jaar getrouwd te zijn,nooit echt ruzie hebben gehad.We hebben weleens meningsverschillen dat we het niet eens zijn met elkaar maar ruzie? negeren? sorry kennen wij tot nu toe niet.
Nee hoor is niet stom..ik heb namelijk hetzelfde als jou..weleens een meningsverschil..maar echte ruzie nog nooit alhamdulilah.

23-08-2005, 19:42

Citaat door Zina-Sabrina:
is het stom als ik eerlijk zeg dat wij na bijna 4 jaar getrouwd te zijn,nooit echt ruzie hebben gehad.We hebben weleens meningsverschillen dat we het niet eens zijn met elkaar maar ruzie? negeren? sorry kennen wij tot nu toe niet.
Ik heb het idd ook... Af en toe kunnen we wel eens even kibbelen om sommige dingetjes, maar echte ruzie is er alhamdoelilaah nooit geweest.

Dus maak je maar geen zorgen. Ik ben nu twee jaar getrouwd en heb (nog) geen ruzie met mijn schat gehad...

23-08-2005, 22:15


oh de bom is bij ons echt weleens gebarsten hoor, daar schaam ik me niet voor. vooral in het begin.
ik denk dat dat kwam omdat ik anders gewend was van huis uit en hij ook.

we hebben nu een tussenweg gevonden en het is al een hele tijd rustig tussen ons hamdoulilah.

onze allereerste ruzie herinner ik me nog als de dag van gisteren.
we waren net getrouwd, 2 weken ofzo.

hij is gewend om met tv in slaap te vallen, ik niet.
als ik wil slapen moet de tv uit en bij hem dus niet.
daar ging onze aller-aller-allereerste ruzie over.
probeer daar maar eens een tussenweg in te vinden.

in elke relatie komt weleens ruzie voor, don't worry.
bij onze allereerste ruzies dacht ik vaak, gaan we nou scheiden?
ik dacht namelijk dat het getrouwde leven alleen maar uit rozegeur en maneschijn bestond.

nu weet ik wel beter.
het is hard werken van beide kanten.

23-08-2005, 23:17

Citaat door NeshWaha:
hey sardientje ben je er weer? Welkom!

Hoe heb je dat opgelost met die t.v ? I have the same problem...
Jaaa ik heb het probleem ook, ik ben nu een paar maanden getrouwd en in het begin kon ik het niet begrijpen, nu heb ik me er bij neergelegd,

24-08-2005, 09:29
Ik en mijn man hebben tot nu toe Alhamdoelilah nog geen ruzie gehad en Insha Allah blijft dat zo. We hebben weleens een meningsverschil gehad maar dat was zo weer over.


.:UcA:.

Pagina's : [1] 2 3