Bekijk volle/desktop versie : ' Handtasdief Speelt kat-en Muisspelletje met Politie '



Pagina's : [1] 2 3 4

23-08-2005, 15:21
De politie heeft gisteravond alles uit de kast moeten halen om een 24-jarige Marokkaan te arresteren. De man had een dame van 79 van haar handtas beroofd in de inkomhal van haar appartementsgebouw aan de Rubenslei in Antwerpen. Toen hij wilde wegvluchten, bleek de beveiligde buitendeur op slot te zitten. Hij zocht een uitweg via het dak, waar zich een gevaarlijk kat- en muisspelletje met de politie ontspon.

De oude dame stapte rond 19 uur de gemeenschappelijke inkomhal binnen van het appartementsgebouw waar ze woont. De verdachte was haar op de voet gevolgd. Eenmaal binnen, rukte hij haar handtas af en gaf hij de vrouw een vuistslag in het gezicht.
De man wilde vervolgens wegvluchten, maar kwam tot de ontnuchterende vaststelling dat de beveiligde buitendeur in het slot was gevallen. Hij zat dus als een rat in de val. De verdachte besloot dan maar om in het appartementsgebouw zelf naar een uitweg te zoeken. Hij smeet een bloempot tegen de glazen binnendeur die naar de traphal leidde. Toen die niet meteen aan diggelen ging, hij trapte ze in. Via de trap vluchtte hij naar boven.

Het geluid van brekend glas had de conciërge gealarmeerd en die verwittigde meteen de hulpdiensten en de politie. De agenten volgden het bloedspoor van de verdachte naar het dakappartement op de negende verdieping. Hij was de woning binnengedrongen en had in de slaapkamer en de badkamer naar een uitweg gezocht. De eigenares had hem tevergeefs proberen tegen te houden. Via een brandladder op het terras was hij naar het dak gevlucht.

De verdachte kon opnieuw geen kant meer op en haalde allerlei halsbrekende toeren uit om aan zijn achtervolgers te ontkomen. Hij sprong over de balustrade en belandde zo op het dakterras van het naburige appartement. De agenten volgden zijn voorbeeld en konden hem daar bij de kraag vatten. Net op tijd, want de man wilde vervolgens naar een terras springen dat vier verdiepingen lager lag. De verdachte wordt in de loop van de dag voor de onderzoeksrechter geleid. Het parket heeft om zijn aanhouding gevraagd wegens ’diefstal met geweld’ en ’bedreiging’. De oude dame kreeg haar handtas terug.

Bron

23-08-2005, 15:51


Waarom zo'n loser de pers nog haalt is al lang geen raadsel meer hoor

Sword

23-08-2005, 16:01
Een sprong van 4 verdiepingen ? Jammer dat ze hem niet zijn gang hebben laten gaan.

23-08-2005, 16:41
Waarom?

Stel dat hy dat gedaan heeft & het fataal afliep met hem zou je dan juichen?

Zou je dan vinden dat hy dat verdiende?

Ik denk dat hy zo reageerde uit paniek.


Citaat door @bracadaver:
Een sprong van 4 verdiepingen ? Jammer dat ze hem niet zijn gang hebben laten gaan.

23-08-2005, 16:41



Citaat door sword:
Waarom zo'n loser de pers nog haalt is al lang geen raadsel meer hoor

Sword
Eerst een oud vrouwtje beroven en dan een vuistslag uitdelen. Een wilde achtervolgingsjacht nadat het flatgebouw je heeft ingesloten? Dat is niet alledaags hoor.

Een paar jaar geleden konden oude vrouwtje nog gewoon over straat.

23-08-2005, 16:54
We kunnen hem geen goeie jongen noemen als we hem niet kennen - de media kan hem ook geen slechte jongen noemen als ze hem niet kennen.

Conclusies trek je niet van 1 fout die je begaat.

Conclusies trek je als je zekerheid hebt.


Citaat door dot_nl:
Dat hebben we al eens met die tasjes dief [ik ken geeneens zijn naam] meegemaakt. Als die vrouw van bijna 80 hem met een bloempot had gegooit was ze waarschijnlijk een moordenaar geweest en was het zo erg want het was een goede jongen en lag aan blabla

23-08-2005, 20:41
mensen trekken anders wel conclussies als iemand met positieve aandacht in de media belicht wordt, dan moeten we diegene opeens als voorbeeld gaan nemen.
en ga me niet vertellen dat dat niet zo is............
ik vindt het gwoon een van de zoveelste kxt marokkaantjes die ipv werken stelen, bedriegen en moordpogingen hebben. ondertussen noemen ze zichzelf moslim en denken ze dat hun zondes worden vergeven door zichzelf vol bommen te behangen en zich tussen onschuldige burgers opblazen.

23-08-2005, 21:26

Citaat door 20idee_fixe50:
mensen trekken anders wel conclussies als iemand met positieve aandacht in de media belicht wordt, dan moeten we diegene opeens als voorbeeld gaan nemen.
en ga me niet vertellen dat dat niet zo is............
ik vindt het gwoon een van de zoveelste kxt marokkaantjes die ipv werken stelen, bedriegen en moordpogingen hebben. ondertussen noemen ze zichzelf moslim en denken ze dat hun zondes worden vergeven door zichzelf vol bommen te behangen en zich tussen onschuldige burgers opblazen.
Bla bla bla, m.a.w. het zijn alleen marokkanen dan wel moslims die stelen... Kinderachtige praatjes . Er zijn geen antillianen die stelen, en ook geen surinamers, en al helemaal geen nederlanders.

23-08-2005, 21:28
Exemplarisch voor dappere Marokkanen?

23-08-2005, 21:52

Citaat door 20idee_fixe50:
mensen trekken anders wel conclussies als iemand met positieve aandacht in de media belicht wordt, dan moeten we diegene opeens als voorbeeld gaan nemen.
en ga me niet vertellen dat dat niet zo is............
ik vindt het gwoon een van de zoveelste kxt marokkaantjes die ipv werken stelen, bedriegen en moordpogingen hebben. ondertussen noemen ze zichzelf moslim en denken ze dat hun zondes worden vergeven door zichzelf vol bommen te behangen en zich tussen onschuldige burgers opblazen.
Vind je zelf niet dat dit wel erg veel negatieve eigenschappen zijn, en dan toegeschreven aan een grote groep?

Een crimineel hoeft van mij geen verdediging van zijn daad te verwachten, maar gaarne wel eerlijk blijven.

23-08-2005, 22:00

Citaat door Naughty:
We kunnen hem geen goeie jongen noemen als we hem niet kennen - de media kan hem ook geen slechte jongen noemen als ze hem niet kennen.
Conclusies trek je niet van 1 fout die je begaat.
Conclusies trek je als je zekerheid hebt.
Een oude vrouw van haar handtas beroven is geen fout, dat is een aantoonbaar gebrek aan hersens. Zonder hersens ben je geen mens, dus mag je geslacht worden. Voor mijn part op zijn islamitisch, als het maar gebeurd.

23-08-2005, 22:12

Citaat:
Een oude vrouw van haar handtas beroven is geen fout


Is geen fout???

Dat is wel een fout ben je gek geworden ofzo?


Citaat:
Zonder hersens ben je geen mens, dus mag je geslacht worden.


Dat ben je wel (anders zouden alle mensen die hersendood zyn moeten sterven)

& hersenen hebben we allemaal maar niet by iedereen functioneerd ie zoals het moet.


Citaat:
Voor mijn part op zijn islamitisch, als het maar gebeurd


Dan ben je zelf 10.000x erger dan de crimineel zelf


Citaat door Marrakick:
Een oude vrouw van haar handtas beroven is geen fout, dat is een aantoonbaar gebrek aan hersens. Zonder hersens ben je geen mens, dus mag je geslacht worden. Voor mijn part op zijn islamitisch, als het maar gebeurd.

23-08-2005, 22:14


Ja natuurlyk hy is marokkaan hé beetje respect éh voor onze heilige


Citaat door mismuis:
marokkaanse tassen-dieven zijn natuurlijk

heilig

23-08-2005, 22:27

Citaat door Naughty:
Ja natuurlyk hy is marokkaan hé beetje respect éh voor onze heilige
Triest!!!

zo'n marokkaan zou ik personelijk kapot slaan

Wanneer stoppen ze met stelen

23-08-2005, 22:28
Da was dus sarcastisch bedoelt


Citaat door Mister_riffi:
Triest!!!

zo'n marokkaan zou ik personelijk kapot slaan

Wanneer stoppen ze met stelen

Pagina's : [1] 2 3 4