Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik word gek van me krullen...



Pagina's : [1] 2

23-08-2005, 01:11
Hoe meer ik het knip hoe meer krullen er terug komen!

Wie heeft dit ook?

Groetjes powerpuffgirl


23-08-2005, 01:17



Citaat door Krullenboll:
Hoe meer ik het knip hoe meer krullen er terug komen!

Wie heeft dit ook?

Groetjes powerpuffgirl


is tog normaal, hoe langer jij je haren hebt hoe zwaarder het word en dan gaan je krullen hangen maar hoe korter je het laat knippen hoe meer krullen je krijgt. ik vind het prachtig een bos krullen en gelukkig heb ik dat zelf ook

23-08-2005, 01:20

Citaat door DKNY_Girl:

is tog normaal, hoe langer jij je haren hebt hoe zwaarder het word en dan gaan je krullen hangen maar hoe korter je het laat knippen hoe meer krullen je krijgt. ik vind het prachtig een bos krullen en gelukkig heb ik dat zelf ook
Is wel leuk om te zien die bos krullen, maar word er gek van! (Zoveel krullen bij elkaar)

Ps: Welke kleur haar heb je?

Groetjes powerpuffgirl


23-08-2005, 01:25

Citaat door Krullenboll:
Is wel leuk om te zien die bos krullen, maar word er gek van! (Zoveel krullen bij elkaar)

Ps: Welke kleur haar heb je?

Groetjes powerpuffgirl

klopt ik had ze tot me kont, een bos krullen tot je kont nou daar word je dus egt gek van, ik stond altijd 2 uur onder de douche om alles goed te kamme en het was ook niet meer mooi het hing en ik vind het dus niet meer mooi en heb laten knippen (ong. 1 maand terug) tot boven me schouders en heb nog steeds geen spijt, heb nu lekker dikke bos krullen, je krijgt gelijk een andere gezicht. ik heb zwart haar en jij?

23-08-2005, 01:27



Citaat door DKNY_Girl:
klopt ik had ze tot me kont, een bos krullen tot je kont nou daar word je dus egt gek van, ik stond altijd 2 uur onder de douche om alles goed te kamme en het was ook niet meer mooi het hing en ik vind het dus niet meer mooi en heb laten knippen (ong. 1 maand terug) tot boven me schouders en heb nog steeds geen spijt, heb nu lekker dikke bos krullen, je krijgt gelijk een andere gezicht. ik heb zwart haar en jij?
Tbarkallah tot je kont! (Mooi hoor!)
Spijt krijg je altijd achteraf!

Ik heb zwart haar met blonde plukjes er door heen!

Groetjes powerpuffgirl


23-08-2005, 01:30

Citaat door Krullenboll:
Tbarkallah tot je kont! (Mooi hoor!)
Spijt krijg je altijd achteraf!

Ik heb zwart haar met blonde plukjes er door heen!

Groetjes powerpuffgirl

ja in begin is het leuk maar daarna niet meer want je hebt geen volume ofzoiets meer in je haar, je krul is zowat weg en alles hangt dus was egt ugly vandaar laten knippen en wallah het is zon maand geleden en ben nog steeds heel erg blij dat ik het heb laten knippen. maar is goed sgat ik ga slapen, heb morgen vroeg rijles

23-08-2005, 01:31
Slaap lekker en rij morgen voorzichtig!



Groetjes powerpuffgirl


23-08-2005, 16:14
Mooi hoor!! wees er trots 0p!


XxX

23-08-2005, 16:42

Citaat door Krullenboll:
Hoe meer ik het knip hoe meer krullen er terug komen!

Wie heeft dit ook?

Groetjes powerpuffgirl

ja klopt... ik had altijd mijn haar tot schouderlengte en had veel krullen..nu is mijn haar best lang tot het midden van mijn rug en zijn de krullen meer golven geworden... maar als je lange haar in laagjes laat knippen dan komen de krullen ook wel weer terug..

Ik heb heel dik en zwaar haar..nu is het bij de bovenkant een beetje stijl geworden..en aan de onderkant krullen.. als ik me haar een beetje in laagjes laat knippen dan word het minder zwaar en heb ik aan de bovenkant ook krullen

23-08-2005, 18:40

Citaat door lalla_hoceima:
Mooi hoor!! wees er trots 0p!


XxX
Is irritant hoor lalla_hoceima!

Groetjes powerpuffgirl


23-08-2005, 18:42

Citaat door wipneusje:
ja klopt... ik had altijd mijn haar tot schouderlengte en had veel krullen..nu is mijn haar best lang tot het midden van mijn rug en zijn de krullen meer golven geworden... maar als je lange haar in laagjes laat knippen dan komen de krullen ook wel weer terug..

Ik heb heel dik en zwaar haar..nu is het bij de bovenkant een beetje stijl geworden..en aan de onderkant krullen.. als ik me haar een beetje in laagjes laat knippen dan word het minder zwaar en heb ik aan de bovenkant ook krullen
Inderdaad...

Ps: Je moet je haar in laagjes knippen! (Zou je wel leuk staan met al die krulletjes!)

Groetjes powerpuffgirl


23-08-2005, 20:23
Bij mij ook , spijt dat ik het heb geknipt .. maar ja het groeit toch weer insha allah

23-08-2005, 20:31


HAD IK OOK MAAR KRULLEN SNIK SNIK..

Groetjes maryem

23-08-2005, 21:55

Citaat door afghangirl007:
HAD IK OOK MAAR KRULLEN SNIK SNIK..

Groetjes maryem
Jah tog!! Ik heb altijd al gedroomd van zo'n bos krulletjes!!!

23-08-2005, 23:04

Citaat door tatouzient_lady:
Bij mij ook , spijt dat ik het heb geknipt .. maar ja het groeit toch weer insha allah
Ja dat is wel zo!

Insha-allah!

Groetjes powerpuffgirl


Pagina's : [1] 2