Bekijk volle/desktop versie : recept ijzeren koekjestang????



22-08-2005, 21:33
salam wie kan mij hiermee helpen!

een tijd terug had soumicha een recept van een ijzeren tang die je in het deeg steekt en daarna in de olie vasthoudt.
Nu heb ik eindelijk de tang uit marokko laten halen maar ben het RECEPT kwijt .
HELP wie oh wie weet wat ik er mee bedoel.
De vorm ziet eruit als een gewoon uitsteek vorm in de vorm van een bloem en er zit een lange staaf aan waaraan je vast moet houden.
Wordt vooral in tetouan gebruikt.
Dus dames uit tetouan help me hiermee.

23-08-2005, 16:43


kom op dames helemaaaaaaal niemand!!!!1

14-09-2005, 19:24
he meid
ik zat ook met het zelfde probleem ik heb het uiteindelijk gevonden het was gewoon in de koekjesboek van mijn zus geschreven ik had zelf ook deze oproep gezet op deze site maar helaas nog steeds geen antwoordt stuur mij een pm en dan schrijf ik voor jou het recept morgen op
trouwens dit moet je hebben van een berberse meisje uit nador en niet alleen de tetouan meiden kunnen het
groooetjes

15-09-2005, 10:46

Citaat door rachida28:
he meid
ik zat ook met het zelfde probleem ik heb het uiteindelijk gevonden het was gewoon in de koekjesboek van mijn zus geschreven ik had zelf ook deze oproep gezet op deze site maar helaas nog steeds geen antwoordt stuur mij een pm en dan schrijf ik voor jou het recept morgen op
trouwens dit moet je hebben van een berberse meisje uit nador en niet alleen de tetouan meiden kunnen het
groooetjes
Hallo meid,

is het ook mogelijk om het recept hier op de site te zetten?

alvast bedankt

15-09-2005, 13:26


Salaam alaikoem
Ik zou ookindd graag het recept willen. Mijn moeder heeft die tang in Marokko gehaald dit jaar maar stupid me heb het recept van choumischa nooit opgeschreven. Dus, djazzaki allah hier vermelden.

Wa salaam

19-09-2005, 08:57

Citaat door boesboes:
Hallo meid,

is het ook mogelijk om het recept hier op de site te zetten?

alvast bedankt
hallo rachida

heb je het recept van die ijzeren tang?

ik hoor graag van je

groetjes

19-09-2005, 09:11
sturen jullie mij maar een pm en je hoort van me
groetjes

19-09-2005, 10:00
De Recept Van Die Tang Ijzeris Heel Simpel,
Voor Elk Ei Moet Je Een Lepel Bloem En Half Lepel Maizina Doen En Dat Is Het,
Ewa Succes,
Samira.