Bekijk volle/desktop versie : is ze nou hellemaal gek geworden!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

22-08-2005, 14:14
er zit een meid bij me op school ze is echt hellemaal geflipt me broertje kwam net bij me op school omdat hij de huissleutels niet had dus vroeg hij de mijne, toen hij weg was vroeg ze wie hij was ik zeg me broertje ze vraagt hoe oud hij is ik zeg 14 jaar, toen begon ze van zo hij is echt een mooie jongen ik zeg zo hallo hij is 14 en jij bent 21 en nu blijft ze maar zijn nummer vragen eerst dacht ik dat ze grapte maar ze meent het echt kijk me broertje is lijkt wel ouder maar toch, ik zei tegen haar als je aan hem komt maar toch wil ze niet ophouden, niemand komt aan hem en als ik daar achter komt hak ik haar kop er af wie het ook is

22-08-2005, 14:21


21 wil met iemand van 14 TRIEST IN EN IN TRIEST geen andere woorden voor

22-08-2005, 14:25

Citaat door Deboeman4:
Gun die jongen een pleziertje en geef zijn nummer aan haar, anders gaat er toch weer een abarsan overheen. Of geef mij haar nummer?
ja dag jij bent gek niemand komt aan mijn broertje en anders je ben je je hoofd kwijt

22-08-2005, 14:29

Citaat door karima_a:
er zit een meid bij me op school ze is echt hellemaal geflipt me broertje kwam net bij me op school omdat hij de huissleutels niet had dus vroeg hij de mijne, toen hij weg was vroeg ze wie hij was ik zeg me broertje ze vraagt hoe oud hij is ik zeg 14 jaar, toen begon ze van zo hij is echt een mooie jongen ik zeg zo hallo hij is 14 en jij bent 21 en nu blijft ze maar zijn nummer vragen eerst dacht ik dat ze grapte maar ze meent het echt kijk me broertje is lijkt wel ouder maar toch, ik zei tegen haar als je aan hem komt maar toch wil ze niet ophouden, niemand komt aan hem en als ik daar achter komt hak ik haar kop er af wie het ook is
politie bellen...aangeven die handel..
and she calls herself a friend

22-08-2005, 14:34


kinderlokker!!!

22-08-2005, 14:37
pedofiel

22-08-2005, 14:40
afhakken die kop nee maar serieus, zoals eerder gezegd aangifte doen, die meid spoort echt niet

22-08-2005, 14:59

Citaat door sssalima:
mijn neefje is 15 en zij 24 jaar zij achter de stuur en hij de naast nouw wil je niet weten wat voor gezicht dat is me neefje is wel heel groot maar goed
salaam,... salima


hoe was het op school vandaag?..

F.

22-08-2005, 15:02
21 jr. & nog zulke gedachten .

Wat wil ze met zijn nummer gaan doen? Afspreken om samen naar de speeltuintje te gaan wella?

22-08-2005, 15:13

Citaat door 01LaHbIbAh09:
21 jr. & nog zulke gedachten .

Wat wil ze met zijn nummer gaan doen? Afspreken om samen naar de speeltuintje te gaan wella?
ja dat bechrijp ik dus ook niet

22-08-2005, 15:14

Citaat door karima_a:
er zit een meid bij me op school ze is echt hellemaal geflipt me broertje kwam net bij me op school omdat hij de huissleutels niet had dus vroeg hij de mijne, toen hij weg was vroeg ze wie hij was ik zeg me broertje ze vraagt hoe oud hij is ik zeg 14 jaar, toen begon ze van zo hij is echt een mooie jongen ik zeg zo hallo hij is 14 en jij bent 21 en nu blijft ze maar zijn nummer vragen eerst dacht ik dat ze grapte maar ze meent het echt kijk me broertje is lijkt wel ouder maar toch, ik zei tegen haar als je aan hem komt maar toch wil ze niet ophouden, niemand komt aan hem en als ik daar achter komt hak ik haar kop er af wie het ook is
wat een zielig persoontje is dat zeg..

22-08-2005, 15:15

Citaat door karima_a:
ja dat bechrijp ik dus ook niet
Ik denk ni dat je broertje blij zal zijn met haar .

22-08-2005, 15:21



Citaat door sssalima:
meid die ondertekening ben jij dat?
ja..

22-08-2005, 15:22

Citaat door Samira_Sweety18:
ja..
twarkellah je hebt mooie borsten

( nee ben niet lesbische)


22-08-2005, 15:23

Citaat door Rania20:
twarkellah je hebt mooie borsten

( nee ben niet lesbische)

tnx

Pagina's : [1] 2 3 4