Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk help te lage bloeddruk



Pagina's : [1] 2

22-08-2005, 13:13
sellem aleikom,

sinds ik in marokko ben heb ik last van duizeligheid en een te lage bloeddruk ik ben bij de arts geweest helaas zonder resultaat het is nog steeds hetzelfde wie heeft tips en kan me helpen inshallah.....

alvast bedankttttttt

22-08-2005, 14:25


Neem wat meer zout, en kijk of dat helpt.
Zout haalt de bloeddruk omhoog.
Chips/zoute drop enz

22-08-2005, 14:38

Citaat door safia_magrabia:
sellem aleikom,

sinds ik in marokko ben heb ik last van duizeligheid en een te lage bloeddruk ik ben bij de arts geweest helaas zonder resultaat het is nog steeds hetzelfde wie heeft tips en kan me helpen inshallah.....

alvast bedankttttttt
bloedarmoede
pheiffer

22-08-2005, 15:43

Citaat door Braezy:
Neem wat meer zout, en kijk of dat helpt.
Zout haalt de bloeddruk omhoog.
Chips/zoute drop enz
hartstikke bedankt , ik ga dat inshallah doen

22-08-2005, 15:43



Citaat door sakina22:
bloedarmoede
pheiffer
ik heb daar testen gedaan en heb niks in me bloed,

in iedere bedankt

22-08-2005, 15:48

Citaat door safia_magrabia:
ik heb daar testen gedaan en heb niks in me bloed,

in iedere bedankt
alstu..

22-08-2005, 16:26
mijn moeder had dat heel erg in marokko...ze is daar toen naar de apotheek geweest en die heeft haar als tip gegeven:

elke morgen dadels te eten of honing...

meer zoetigheid te eten en idd ook meer zout...

22-08-2005, 17:49
Meid een lage bloeddruk daar valt mee te leven. Ik heb sinds een jaar ook ontdekt dat ik het heb. Ook ik had vaak last van duizeligheid, op sommige momenten zag ik even heel slecht, vaak hoofdpijn. Het enige wat je kunt doen is wat vaker zout eten. Drop daar zit gelatine in, dus dat kun je beter laten staan.

Zoethoutthee drinken verhoogt je bloeddruk weer langzaam. Je hoeft je niet heel erg zorgen te maken om je bloeddruk maar vanaf nu weet je dat als je duizelig bent e.d. dat je even iets zoutigs naar binnen moet werken. Ga nou niets zoetigs eten zoals sommige hier zeggen want je hebt geen lage suikerspiegel maar een lage bloeddruk!

22-08-2005, 21:17

Citaat door latinalatifa:
mijn moeder had dat heel erg in marokko...ze is daar toen naar de apotheek geweest en die heeft haar als tip gegeven:

elke morgen dadels te eten of honing...

meer zoetigheid te eten en idd ook meer zout...
bedankt voor de tip , ja zeiden bij mij dadels en zbieb (rozijnen)

honing ga ik proberen inshallah en meer zoetigheden en wat extra zout

22-08-2005, 21:25

Citaat door Mariyah:
Meid een lage bloeddruk daar valt mee te leven. Ik heb sinds een jaar ook ontdekt dat ik het heb. Ook ik had vaak last van duizeligheid, op sommige momenten zag ik even heel slecht, vaak hoofdpijn. Het enige wat je kunt doen is wat vaker zout eten. Drop daar zit gelatine in, dus dat kun je beter laten staan.

Zoethoutthee drinken verhoogt je bloeddruk weer langzaam. Je hoeft je niet heel erg zorgen te maken om je bloeddruk maar vanaf nu weet je dat als je duizelig bent e.d. dat je even iets zoutigs naar binnen moet werken. Ga nou niets zoetigs eten zoals sommige hier zeggen want je hebt geen lage suikerspiegel maar een lage bloeddruk!
hartstikke bedankt echt lief van je , ik ga zeker inshallah proberen bedankt voor de tip

24-08-2005, 19:19
een snoepje of bouillon of chips!!

24-08-2005, 20:24

Citaat door Mariyah:
Meid een lage bloeddruk daar valt mee te leven. Ik heb sinds een jaar ook ontdekt dat ik het heb. Ook ik had vaak last van duizeligheid, op sommige momenten zag ik even heel slecht, vaak hoofdpijn. Het enige wat je kunt doen is wat vaker zout eten. Drop daar zit gelatine in, dus dat kun je beter laten staan.

Zoethoutthee drinken verhoogt je bloeddruk weer langzaam. Je hoeft je niet heel erg zorgen te maken om je bloeddruk maar vanaf nu weet je dat als je duizelig bent e.d. dat je even iets zoutigs naar binnen moet werken. Ga nou niets zoetigs eten zoals sommige hier zeggen want je hebt geen lage suikerspiegel maar een lage bloeddruk!
Heyy hier heb ik ook nu heel erg last van; vaak hoofdpijn en heel erg duizelig af en toe..de dokter kon niks vinden...maar mohim bedankt voor je tips! xxx

25-08-2005, 10:25


gedroogde perzik
" " abrikoos
" " vijgen
" " rozijnen
" " dadels

en Cornflakes ik weet niet meer welke precies maar die had mijn moeder toen zij bloedarmoede had als advies gekregen van de dokter. Je moet op die verpakkingen lezen welke de meeste Vezels bevat en dat schijnt goed te werken tegen bloedarmoede.

succes ermee

25-08-2005, 13:22
Juist wel zoetigheid, dat is beter dan zout!

Daardoor gaat je bloedruk ook omhoog, als je dat niet wist!

En hoofdpijn krijg je niet door een lage bloeddruk, geloof me!

Alleen moeheid/slap en duizeligheid (hoeft ook niet perse).

Maar hoofdpijn echt niet, dan is er wat anders!

25-08-2005, 13:39
ik kreeg als tip van huisarts veel zout eten liever zout dan zoet.

Pagina's : [1] 2