Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk help te lage bloeddruk



Pagina's : [1] 2

22-08-2005, 13:13
sellem aleikom,

sinds ik in marokko ben heb ik last van duizeligheid en een te lage bloeddruk ik ben bij de arts geweest helaas zonder resultaat het is nog steeds hetzelfde wie heeft tips en kan me helpen inshallah.....

alvast bedankttttttt

22-08-2005, 14:25


Neem wat meer zout, en kijk of dat helpt.
Zout haalt de bloeddruk omhoog.
Chips/zoute drop enz

22-08-2005, 14:38

Citaat door safia_magrabia:
sellem aleikom,

sinds ik in marokko ben heb ik last van duizeligheid en een te lage bloeddruk ik ben bij de arts geweest helaas zonder resultaat het is nog steeds hetzelfde wie heeft tips en kan me helpen inshallah.....

alvast bedankttttttt
bloedarmoede
pheiffer

22-08-2005, 15:43

Citaat door Braezy:
Neem wat meer zout, en kijk of dat helpt.
Zout haalt de bloeddruk omhoog.
Chips/zoute drop enz
hartstikke bedankt , ik ga dat inshallah doen

22-08-2005, 15:43



Citaat door sakina22:
bloedarmoede
pheiffer
ik heb daar testen gedaan en heb niks in me bloed,

in iedere bedankt

22-08-2005, 15:48

Citaat door safia_magrabia:
ik heb daar testen gedaan en heb niks in me bloed,

in iedere bedankt
alstu..

22-08-2005, 16:26
mijn moeder had dat heel erg in marokko...ze is daar toen naar de apotheek geweest en die heeft haar als tip gegeven:

elke morgen dadels te eten of honing...

meer zoetigheid te eten en idd ook meer zout...

22-08-2005, 17:49
Meid een lage bloeddruk daar valt mee te leven. Ik heb sinds een jaar ook ontdekt dat ik het heb. Ook ik had vaak last van duizeligheid, op sommige momenten zag ik even heel slecht, vaak hoofdpijn. Het enige wat je kunt doen is wat vaker zout eten. Drop daar zit gelatine in, dus dat kun je beter laten staan.