Bekijk volle/desktop versie : negaffa chaima



Pagina's : [1] 2 3

21-08-2005, 17:53
wie weet er toevallig hoe negaffa chaima is en of haar jurken en accesoires mooi zijn.Mijn vriendin gaat inscha allah binnekort trouwen en die wilt haar inhuren.En als iemand mischien foto's heeft zou ook leuk zijn om ze te zien.alvast bedankt zusters

21-08-2005, 19:12


oja mag ik ook weten waarom

21-08-2005, 19:15
Uit Zeist?


Zo ja.. Doen! Ze is geweldig!

21-08-2005, 19:20

Citaat door onschuldige22:
oja mag ik ook weten waarom
Ze komt te laat/ze houdt zich niet aan de afspraken
Ze komt nooit zelf, maar stuurt 1 van haar hulpjes..die er overigens nix van bakken!

21-08-2005, 19:34


kijk dit soort dingen die jij zegt is net een broodje aap verhaal de 1 zegt het tegen de ander het is mischien 1 keer gebeurt en zo is het steeds verder uitgelekt.mijn vriendin heeft haar ook genomen en ik zeg je het was een princes en het gewoon toppie.

21-08-2005, 19:53
mn schoonzus had haar in gehuurd, ze was volgens haar erg goed en stelde haar op der gemak, ze had mooie jurken en lichte make up. heel erg mooi

21-08-2005, 20:19
slaam mohleikom

mensen me tante heeft der dit jaar nog genome pas nog niet eens 2 maande gelede en me tante segt se was erg goeddd aleen se had een auto ongeluk doessss kwam se ff wat later maar se kwam precies op tijd volgens mij half uurtje ofsowwwwww ma ja se kon der nixx aan doen ja over die hulpjess ja se neemde altijd iemand mee maar die deed nixx aleen helpe met aanklede verder niixxx de rest deed chaima alles wollah als je haar neemt se is egt goed en se heeft mooie kleding+acesouriss se heeft dit jaar pas weer nieuwe gehaald en in een woord meid se sijn egt pragtiggggggggggggggggggggg
wil je nog meer info pm me dannnnnnn

24-08-2005, 22:16
wat is haar num, ?????????? al vast bedank meiden!

24-08-2005, 22:30

Citaat door onschuldige22:
kijk dit soort dingen die jij zegt is net een broodje aap verhaal de 1 zegt het tegen de ander het is mischien 1 keer gebeurt en zo is het steeds verder uitgelekt.mijn vriendin heeft haar ook genomen en ik zeg je het was een princes en het gewoon toppie.
Ik vat het effe niet. Je opent deze topic om te vragen hoe Neggafa Chaimae is en of haar jurken en accesoires mooi zijn, want je vriendin gaat binnenkort trouwen.
En nu zeg je weer dat je vriendin haar heeft genomen en dat ze een prinses was en het gewoon toppie was

25-08-2005, 00:08
doen ze is

25-08-2005, 00:22

Citaat door Amiraatje:
Ik vat het effe niet. Je opent deze topic om te vragen hoe Neggafa Chaimae is en of haar jurken en accesoires mooi zijn, want je vriendin gaat binnenkort trouwen.
En nu zeg je weer dat je vriendin haar heeft genomen en dat ze een prinses was en het gewoon toppie was
Ik zie het nu pas...
Hmm vast weer een promotiestunt ofzo...

25-08-2005, 03:04
heb ook wel mooie dingen over haar gehoord en gezien maar niet zelf persoonlijk meegemaakt

25-08-2005, 10:15


Nou smaken verschillen..

Ik vind haar make-up persoonlijk heeeeel slecht.. ze werkt het niet bij.. als mascare uitgelopen is werkt ze het niet bij.. Ze stuurt indd altijd iemand anders..

De jurken vind ik zelf wel mooi… maar past make-up er niet op aan!.

Soms neemt ze zelfs verkeerde jurken mee.. ohja en belangrijkste ALTIJD TE LAAT.

25-08-2005, 12:38

Citaat door Amiraatje:
Ik vat het effe niet. Je opent deze topic om te vragen hoe Neggafa Chaimae is en of haar jurken en accesoires mooi zijn, want je vriendin gaat binnenkort trouwen.
En nu zeg je weer dat je vriendin haar heeft genomen en dat ze een prinses was en het gewoon toppie was
hahaha dat dacht ik net ook letterlijk en figuurlijk ----->belangenverstrengeling

25-08-2005, 13:31

Citaat door Anissa29:
hahaha dat dacht ik net ook letterlijk en figuurlijk ----->belangenverstrengeling

Pagina's : [1] 2 3