Bekijk volle/desktop versie : ' Moeder vermoord voor ogen van kinderen '



Pagina's : [1] 2

20-08-2005, 20:15
Ezzine, een Noord-Afrikaan van 40 jaar, heeft donderdagavond zijn vrouw vermoord voor de ogen van hun twee kinderen. De man is werkloos en zwaar depressief. Rond 19 uur kreeg hij ruzie met zijn vrouw Amel (39). Die ruzie eindigde met twaalf messteken. Voor Amel kon geen hulp meer baten. De dader vertelde de politie dat zijn vrouw naar de keuken was gelopen om een mes te halen en dat hij haar wilde overmeesteren en dat ze toen per ongeluk werd geraakt. Hun kinderen, een meisje van zes en een zoon van drie, vertellen een ander verhaal en duiden hun vader als de dader aan. De kinderen worden opgevangen door de dienst slachtofferhulp van de politie.


Bron

20-08-2005, 20:39


soooo man heel erg man niet normaal gewoon heb er geen woorden voor !!!

20-08-2005, 20:42
Ik begryp nie waarom ze weer 'Noord Afrikaan' erby moeten zetten

Als het een autochtoon is vermelden ze dat nooit erby maar de media profiteerd van zulke triestige situaties om de Noord Afrikanen in een slecht daglicht te zetten.

Jammer. Ook al kun je dat nooit geoed praten wat die man hoogst waarschynlyk heeft gedaan.

20-08-2005, 20:54

Citaat door Naughty:
Ezzine, een Noord-Afrikaan van 40 jaar, heeft donderdagavond zijn vrouw vermoord voor de ogen van hun twee kinderen. De man is werkloos en zwaar depressief. Rond 19 uur kreeg hij ruzie met zijn vrouw Amel (39). Die ruzie eindigde met twaalf messteken. Voor Amel kon geen hulp meer baten. De dader vertelde de politie dat zijn vrouw naar de keuken was gelopen om een mes te halen en dat hij haar wilde overmeesteren en dat ze toen per ongeluk werd geraakt. Hun kinderen, een meisje van zes en een zoon van drie, vertellen een ander verhaal en duiden hun vader als de dader aan. De kinderen worden opgevangen door de dienst slachtofferhulp van de politie.


Bron
dit is echt erg man

allah ister

20-08-2005, 20:59


Zoals ze het hebben over een Turk Marokkaan Tunesier of wat dan ook zo mogen ze ook best vermelden dat het om een Nederlander ofzo gaat.

Aja nee die conclusie moeten we zelf trekken of nee het gaat om een 'gewoon' gezin. Ik ga hier niet over 'janken' zoals jij da zegt als het my niet is opgevallen. De media weet waarmee ze bezig is & waarom zeggen ze niet de naam van et land - waarom Noord Afrikaan?

Een nederlands man die zn gezin uitmoord in Dronten word daar toch ook niet gesproken over een Europeaan?

Ma goed ik zal maar doen alsof het me niet is opgevallen want schynheiligheid is hier wel een straf punt.


Citaat door LanterFanter:
Als een man uit bv Dronten zn gezin uitmoordt en er wordt verder niets bij gezegd over zijn afkomst, moge het toch wel duidelijk zijn dat het in dat geval om een Nederlander gaat en niet om een zulu ?

Wat een gejank weer zeg

20-08-2005, 21:01
Moesten we allemaal zo beginnen na een ruzie dan zouden er een stuk minder mensen rondlopen op aarde.


Citaat door arbia_hijabia:
dit is echt erg man

allah ister

20-08-2005, 21:24
[QUOTE=Naughty]Ik begryp nie waarom ze weer 'Noord Afrikaan' erby moeten zetten

Als het een autochtoon is vermelden ze dat nooit erby maar de media profiteerd van zulke triestige situaties om de Noord Afrikanen in een slecht daglicht te zetten.

Jammer. Ook al kun je dat nooit geoed praten wat die man hoogst waarschynlyk heeft gedaan.[/QUOTE

Voel je je weer slachtoffer

20-08-2005, 21:30

Citaat door Naughty:
Zoals ze het hebben over een Turk Marokkaan Tunesier of wat dan ook zo mogen ze ook best vermelden dat het om een Nederlander ofzo gaat.

Aja nee die conclusie moeten we zelf trekken of nee het gaat om een 'gewoon' gezin. Ik ga hier niet over 'janken' zoals jij da zegt als het my niet is opgevallen. De media weet waarmee ze bezig is & waarom zeggen ze niet de naam van et land - waarom Noord Afrikaan?

Een nederlands man die zn gezin uitmoord in Dronten word daar toch ook niet gesproken over een Europeaan?

Ma goed ik zal maar doen alsof het me niet is opgevallen want schynheiligheid is hier wel een straf punt.
Nee, een Marokkaan met een Nederlands paspoort is officieel een Nederlander...

Bovendien heeft het volk het recht op informatie...Ik zou graag willen weten wie het was, waar het had plaatsgevonden en waarom...

20-08-2005, 21:40
Zo, kei erg man

20-08-2005, 21:41
Da is helemaal niet te vergelyken met het voetbal.



Citaat door LanterFanter:
Waarom zou je in Dronten over een Europeaan gaan zwammen als het een Nederlander in Nederland betrefd?

Oh, ik snappum, als Ajax supporters ergens de boel vernaggelen, moeten ze over voetballiefhebbers praten

20-08-2005, 21:43
Juist.


Citaat door Borteccin:
stigmatisering... en heel erg bewust

20-08-2005, 21:44
Slachtoffer van wat?


Citaat door stafford:


Voel je je weer slachtoffer

20-08-2005, 21:47


Ja jij bekykt het zo maar zou je het ook irritant vinden als ze het NOOIT over Nederlanders hebben??

& denk je dat het hen wat kan schelen of hy een nederlands pas heeft ofzo?
Dan hebben ze het over een Noord AFRIKAAN met een Nederlandse pas.

Ze weten dat zy een groot groep van de mensen kunnen bereiken via het nieuws & zo profiteren ze ervan om een slecht imago te creeeren van de moslims/ Noord Afrikanen.


Citaat door Paladin:
Nee, een Marokkaan met een Nederlands paspoort is officieel een Nederlander...

Bovendien heeft het volk het recht op informatie...Ik zou graag willen weten wie het was, waar het had plaatsgevonden en waarom...

20-08-2005, 22:41

Citaat door Naughty:
Moesten we allemaal zo beginnen na een ruzie dan zouden er een stuk minder mensen rondlopen op aarde.
wallahila je hebt gelijk maar ja is echt erg voor woorden.

rabi jester ik vind het echt erg msekien en al helemaal voor haar kinderen

insallah staat god met ze

20-08-2005, 22:46
Mwa, het is idd erg. Mijn medeleven aan de twee kinderen. En die vent...ach die krijgt zijn vet nog wel.

Dat Noord-Afrikaan, tja het is dit keer een Belgische nieuwsbron en geen Nederlandse, het is dus schijnbaar een normaal iets, en niet een nationaal iets.

Pagina's : [1] 2