Bekijk volle/desktop versie : wat zou je doen als je verloofde vast komt te zitten???



20-08-2005, 18:11

Citaat door anoniempje85:
wat zou je doen als je verloofde ....vast komt te zitten.
en hij is ook nog eens niet van plan om te veranderen.

maar je houdt ziels veel van hem

wat zou jij doen ????
.

20-08-2005, 18:21


Als hij niet wilt veranderen dan kan je blijven mepperen dat hij moet veranderen maar heeft geen nut. Hij zegt toch tegen jouw dat hij niet wilt veranderen?
Dan zou ik de verloving stop zetten. Tenzij jij met zo iemand verder kan leven. Makkelijk gezegd dan gedaan maar ja als hij echt van je houdt dan begrijjpt hij jouw


Ik bedoel is het tegenwoorig normaal om vast te zitten, maar ik weet ook niet echt de reden dus kan ook niet zoveel zeggen .

20-08-2005, 18:30

Citaat door anoniempje85:
het is niet voor mij.....maar voor een goeie vriendin van me
het is heel erg moeilijk voor haar en ze weet niet wat ze moet doen
in ieder geval: hem niet in de steek laten....hij heeft haar nu juist nodig???

20-08-2005, 18:41
als hij niet wilt veranderen? dus hij gaat door met zijn crimi activiteiten NOU IK ZOU HEM WEL VERLATEN!! ben ik straks getrouwd met zo'n persoon zit ik een half jaar alleen thuis omdat hij vast zit en dan komt ie weer ev en dan moet ie weer zitten. Nee dank je dan maar liever niet trouwen

20-08-2005, 18:50


dat kon je ook eerder bedenken he eens een dief altijd een dief vooral als het iemand is die geen diploma heeft geen school aferond gekapt met schoo, is het vaak erg moeilijk voor ze om ergens hard te werken voor weinig geld ik kan ze heel goed begrijpen hoor zulke gasten maar zo is het leven nou eenmaal erg hard.
kortom inchallah komt het goed met hem sabri gair inchallah

20-08-2005, 18:55
Ik zou hem dumpen!


Gegroet, JETLI

20-08-2005, 18:56

Citaat door Binladina_1987:
in ieder geval: hem niet in de steek laten....hij heeft haar nu juist nodig???
Hij heeft je nodig wanneer hij wilt veranderen maar hij zegt toch dat hij niet wilt veranderen!

Dus laten gaan meid

20-08-2005, 19:01
Echt liefde overwint alles...ook als je verloofde vast zit. Juist als je ziet dat hij in de problemen zit of wat dan ook, hoor jij hem te helpen! Maar wat doen de meeste meisjes? die denken alleen maar aan zich zelf en laten de rest stikken!

20-08-2005, 19:01
oeps... ik had niet gelezen dat hij niet wilt veranderen.... nou als hij dat niet eens voor je over heeft.... om een normaal leven te kunnen leiden... opshoute met die handel...

20-08-2005, 19:03
echte liefde overwint niet van een CRIMINEEL geloof me zijn liefde voor stoute dingen zal groter zijn dan zijn liefde voor jouw. Hij weet nou eenmaal niet beter

20-08-2005, 19:39
pff je moet een persoon nemen hoe hij is dus als hij zonodig crimineel wil zijn en jij zoekt niet dat soort dan dumpen he

20-08-2005, 19:43
Dumpen enzo

21-08-2005, 20:56


als het de eerste keer is...dan ishet anders...als die er spijt van heeft., wie ben jij dan om hem die tweede kans niet te gunnen, maar als het gewoon in hem zit en hij blijft leven zoals hij dat doet...waarom zou je daar dan op wachten? zo wil je toch niet leven...dat is toch niet het beeld dat je over wilt geven aan je kinderen? nee...ik zou hem laten gaan en hem de kans geven iemand te zoeken van zijn eigen soort..

21-08-2005, 20:57

Citaat door anoniempje85:
wat zou je doen als je verloofde ....vast komt te zitten.
en hij is ook nog eens niet van plan om te veranderen.

maar je houdt ziels veel van hem

wat zou jij doen ????


hem keihard uitlachen!!!

wat anders hey!

21-08-2005, 21:07
Een man die vastzat, en die niet wil veranderen, dan zou ik echt geen toekomst mee willen, wat geef je je kinderen dan voor een voorbeeld. Hij zegt hij kan niet anders dat is echt onzin, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, je kan kiezen tussen het goede en het slechte, hij is volwassen en hij heeft gekozen.