Bekijk volle/desktop versie : Mijn vrouw is te verwesterd,daarom wil ik van haar scheiden.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

20-08-2005, 17:22
ik heb haar ontmoet toen ik een snelle jongen was.Ik was toen nog jong.Ik heb haar in de stad bij de mac onmoet.Ik was op slag verliefd en ben toen met haar getrouwd.Ze is hier in nederland geboren.Ze draagt geen hoofdoek.Ze is zeer modebwust.
Ze is gewoon super geintegreed.

Het probleem nu is dat ik een fundamele leven wil leiden.Ik wil geen vrouw in een spijkerbroek of een vrouw met krullen.Ik wil een vrouw die een hoofdoek draagt en buiten een jalaba draagt.Ik wil dat ze stopt met werken.Ik wil dat ze meer thuis is.

Ik heb haar eerlijk verveld hoe ik er over denk.Maar zij wil niet veranderen.Ik wil daarom een scheiding aanvragen.

Of is er een andere kueze ?

20-08-2005, 17:24


heb je tegen haar gezegt dat je wilt scheiden?

20-08-2005, 17:26

Citaat door nassira_bb:
heb je tegen haar gezegt dat je wilt scheiden?
nee nog niet,ik hoop nog dat ze wil veranderen.

20-08-2005, 17:30
zeg dat het jou heel veel doet als ze veranderd! en dat ze jou gelukkig maakt

20-08-2005, 17:30



Citaat door Schele:
ik heb haar ontmoet toen ik een snelle jongen was.Ik was toen nog jong.Ik heb haar in de stad bij de mac onmoet.Ik was op slag verliefd en ben toen met haar getrouwd.Ze is hier in nederland geboren.Ze draagt geen hoofdoek.Ze is zeer modebwust.
Ze is gewoon super geintegreed.

Het probleem nu is dat ik een fundamele leven wil leiden.Ik wil geen vrouw in een spijkerbroek of een vrouw met krullen.Ik wil een vrouw die een hoofdoek draagt en buiten een jalaba draagt.Ik wil dat ze stopt met werken.Ik wil dat ze meer thuis is.

Ik heb haar eerlijk verveld hoe ik er over denk.Maar zij wil niet veranderen.Ik wil daarom een scheiding aanvragen.

Of is er een andere kueze ?
jij hebt het recht om van haar te scheiden als zij haar niet aan de regels van de islam houd

20-08-2005, 17:30

Citaat door Schele:
ik heb haar ontmoet toen ik een snelle jongen was.Ik was toen nog jong.Ik heb haar in de stad bij de mac onmoet.Ik was op slag verliefd en ben toen met haar getrouwd.Ze is hier in nederland geboren.Ze draagt geen hoofdoek.Ze is zeer modebwust.
Ze is gewoon super geintegreed.

Het probleem nu is dat ik een fundamele leven wil leiden.Ik wil geen vrouw in een spijkerbroek of een vrouw met krullen.Ik wil een vrouw die een hoofdoek draagt en buiten een jalaba draagt.Ik wil dat ze stopt met werken.Ik wil dat ze meer thuis is.

Ik heb haar eerlijk verveld hoe ik er over denk.Maar zij wil niet veranderen.Ik wil daarom een scheiding aanvragen.

Of is er een andere kueze ?
ACH WAT BEN JIJ TRIEST VENTJE ZEG. je nam haar zoals ze was dan had je van tevoren er over moeten zeuren en niet naderhand..en scheiden is al te makkelijk voor jou want je hertrouwt zo weer maar hoe moet het voor haar zijn dan? beetje domme impulsieve actie heb je genomen dan he om zo snel te trouwen en niet eerst de voorwaarden te bespreken en al...nu moet je maar met de gevolgen leren leven..

20-08-2005, 17:34

Citaat door karima_a:
jij hebt het recht om van haar te scheiden als zij haar niet aan de regels van de islam houd
Ze houdt zich wel aan de regels avn de islam.Ze bid ,ze vast.
Ze is een goede vrouw.Daarom vindt ik het jammer dat ze niet doet wat ik vraag.

20-08-2005, 17:38

Citaat door karima_a:
jij hebt het recht om van haar te scheiden als zij haar niet aan de regels van de islam houd
Ik vindt het niet terecht dat je me dit kwalijk neemt.Ik was toen nog jong.Ik dacht toen anders over het leven dan nu.
Wie zegt dat ik wil hertrouwen.Op dit moment is hertrouwen het laatst waar ik aan denk.

20-08-2005, 17:39

Citaat door Schele:
ik heb haar ontmoet toen ik een snelle jongen was.Ik was toen nog jong.Ik heb haar in de stad bij de mac onmoet.Ik was op slag verliefd en ben toen met haar getrouwd.Ze is hier in nederland geboren.Ze draagt geen hoofdoek.Ze is zeer modebwust.
Ze is gewoon super geintegreed.

Het probleem nu is dat ik een fundamele leven wil leiden.Ik wil geen vrouw in een spijkerbroek of een vrouw met krullen.Ik wil een vrouw die een hoofdoek draagt en buiten een jalaba draagt.Ik wil dat ze stopt met werken.Ik wil dat ze meer thuis is.

Ik heb haar eerlijk verveld hoe ik er over denk.Maar zij wil niet veranderen.Ik wil daarom een scheiding aanvragen.

Of is er een andere kueze ?


bij de mac

20-08-2005, 17:43

Citaat door Schele:
ik heb haar ontmoet toen ik een snelle jongen was.Ik was toen nog jong.Ik heb haar in de stad bij de mac onmoet.Ik was op slag verliefd en ben toen met haar getrouwd.Ze is hier in nederland geboren.Ze draagt geen hoofdoek.Ze is zeer modebwust.
Ze is gewoon super geintegreed.

Het probleem nu is dat ik een fundamele leven wil leiden.Ik wil geen vrouw in een spijkerbroek of een vrouw met krullen.Ik wil een vrouw die een hoofdoek draagt en buiten een jalaba draagt.Ik wil dat ze stopt met werken.Ik wil dat ze meer thuis is.

Ik heb haar eerlijk verveld hoe ik er over denk.Maar zij wil niet veranderen.Ik wil daarom een scheiding aanvragen.

Of is er een andere kueze ?

je kan scheiden maar ben jij nog de man waar zij van houdt?

20-08-2005, 17:47

Citaat door karima_a:
jij hebt het recht om van haar te scheiden als zij haar niet aan de regels van de islam houd

lekker hypocriet zeg. eerst jezelf helemaal suf xxxxxx en doen en laten wat door god verboden is en als je het zat bent van anderen gaan eisen dat ze moeten leven zoals jij wil. tazzz 3la nass.

20-08-2005, 17:48

Citaat door Grover:
lekker hypocriet zeg. eerst jezelf helemaal suf xxxxxx en doen en laten wat door god verboden is en als je het zat bent van anderen gaan eisen dat ze moeten leven zoals jij wil. tazzz 3la nass.
Of niet dan????? zo denk ik er net zo over...

20-08-2005, 17:49



Citaat door Grover:
je kan scheiden maar ben jij nog de man waar zij van houdt?
ja nog steeds,ik ben nog steeds de man die haar hart doet beven.Met de liefde tussen ons zit het goed.Ik hou nog steeds met al mijn ziel en hart van haar en dat zal ik mijn hele leven blijven doen.

20-08-2005, 17:50

Citaat door Schele:
Ik vindt het niet terecht dat je me dit kwalijk neemt.Ik was toen nog jong.Ik dacht toen anders over het leven dan nu.
Wie zegt dat ik wil hertrouwen.Op dit moment is hertrouwen het laatst waar ik aan denk.
Ik neem het je zeker wel kwalijk en je citeerde de verkeerde trouwens..!! maar je nam haar zoals ze was..en je wist met wat voor vrouw je wou samenleven daarom besloot je ok te trouwen...dus je kan haar nix kwalijk nemen k had ook niet naar je geluisterd....

20-08-2005, 17:51

Citaat door Schele:
ja nog steeds,ik ben nog steeds de man die haar hart doet beven.Met de liefde tussen ons zit het goed.Ik hou nog steeds met al mijn ziel en hart van haar en dat zal ik mijn hele leven blijven doen.
Misschien moet je dan maar eens gaan accepteren dat ze dan niet zal veranderen want als je echt van haar houdt hou je van haar hoe ze is en niet hoe ze zich kleedt..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18