Bekijk volle/desktop versie : Stop Arabisering van Marokkaanse Cultuur



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

19-08-2005, 21:22
Een interessante documentaire op de VPRO over Marokkaanse vrijheidsstrijder Abdelkrim el-Khattabi, die in de jaren 20 de Spanjaarden en Fransen uit Marokko kikte.
http://www.vpro.nl/programma/ochtenden/afleveringen/22720151/

Weg met de kolonisatie en uitbuiting van de Berber cultuur, geen Spaanse kolonisten, geen Franse kolonisten, geen Amerikanen en geen Arabieren. Ik heb me altijd verbaasd dat je zo weinig mensen hoort over de Arabische kolonisatie van Afrika, alsof dat iets anders was dan Westerse kolonisatie. Net zoals ik me verbaas dat Afro-Amerikanen in de jaren 60 massaal Islamitisch werden omdat dat hun oorspronkelijke geloof zou zijn, alsof de Arabieren geen zwarte slaven kenden.

Een Berber die Islamiet is, dat is zoiets als een Afro-Amerikaan die in Jezus gelooft.

caprio

19-08-2005, 21:56



Citaat door caprio:
Een interessante documentaire op de VPRO over Marokkaanse vrijheidsstrijder Abdelkrim el-Khattabi, die in de jaren 20 de Spanjaarden en Fransen uit Marokko kikte.
http://www.vpro.nl/programma/ochtenden/afleveringen/22720151/

Weg met de kolonisatie en uitbuiting van de Berber cultuur, geen Spaanse kolonisten, geen Franse kolonisten, geen Amerikanen en geen Arabieren. Ik heb me altijd verbaasd dat je zo weinig mensen hoort over de Arabische kolonisatie van Afrika, alsof dat iets anders was dan Westerse kolonisatie. Net zoals ik me verbaas dat Afro-Amerikanen in de jaren 60 massaal Islamitisch werden omdat dat hun oorspronkelijke geloof zou zijn, alsof de Arabieren geen zwarte slaven kenden.

Een Berber die Islamiet is, dat is zoiets als een Afro-Amerikaan die in Jezus gelooft.

caprio
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


Je bent zo dom, dat ik eerst een heel verhaal typte, maar daar op terug ben
gekomen, wat als gevolg had:

Zie mijn reactie hierboven .

19-08-2005, 23:26
Ik snap het niet, gister stelde ik dat de Riffijnen een hekel hadden aan de Arabieren in Marokko, maar opkomen voor de Arabieren in Israël. Dat werd snoeihard ontkend. En dus weer niet....
Dus komen de Riffijnen op dit forum wél op voor Arabieren in Israël, en hebben ze een hekel aan Arabieren in Marokko. Da's raar, net zoiets als dat Nederlanders de Fransen geweldig zouden vinden, maar niet als ze in Nederland zouden komen.
Ik snap het niet...

Kropotkin

19-08-2005, 23:31
ach ja, er sijpelen zo af en toe berichten door dat in dat fantááástiese marokko ook niet alles koek en ei is.
Zolang ze elkaar niet in de haren vliegen zoals in Afghanistan, pakistan, Irak, algerije, libanon, syrie, en saoudie arabie en hun agressie stiekum richten op hun eigen 'bezette gebieden" (de westelijke sahara), dan vallen ze toch in ieder geval nog positief op!

19-08-2005, 23:43



Citaat door caprio:
Een interessante documentaire op de VPRO over Marokkaanse vrijheidsstrijder Abdelkrim el-Khattabi, die in de jaren 20 de Spanjaarden en Fransen uit Marokko kikte.
http://www.vpro.nl/programma/ochtenden/afleveringen/22720151/

Weg met de kolonisatie en uitbuiting van de Berber cultuur, geen Spaanse kolonisten, geen Franse kolonisten, geen Amerikanen en geen Arabieren. Ik heb me altijd verbaasd dat je zo weinig mensen hoort over de Arabische kolonisatie van Afrika, alsof dat iets anders was dan Westerse kolonisatie. Net zoals ik me verbaas dat Afro-Amerikanen in de jaren 60 massaal Islamitisch werden omdat dat hun oorspronkelijke geloof zou zijn, alsof de Arabieren geen zwarte slaven kenden.

Een Berber die Islamiet is, dat is zoiets als een Afro-Amerikaan die in Jezus gelooft.

caprio
Dus een volk dat zich al meer dan een millenium in een land bevindt en er woont en leeft en zich ook nog zeer vaak hebben vermengd met de Berbers zijn kolonisators????

Rare redenering dat is net zoiets als stellen dat Engeland, Schotland, Wales en Ierland gekoloniseerd wordt door de Germaanse volkeren en de Kelten: de Welshman, Gäelen en Shelta onderdrukt worden

19-08-2005, 23:50

Citaat door SALUKI:
Dus een volk dat zich al meer dan een millenium in een land bevindt en er woont en leeft en zich ook nog zeer vaak hebben vermengd met de Berbers zijn kolonisators????

Rare redenering dat is net zoiets als stellen dat Engeland, Schotland, Wales en Ierland gekoloniseerd wordt door de Germaanse volkeren en de Kelten: de Welshman, Gäelen en Shelta onderdrukt worden
Maar ja goed wij leven in holland en moeten het hier samen doen en dat moet toch lukken SAKUKI.

Mijn wil is er en volgens mij nog meer nensen,dus ik denk dat wij ons eerst op Holland richten moeten en dat het hier weer goed gaat,is ook niet helemaal goed van mij hoor en dat mag je denken. maar toch

19-08-2005, 23:57

Citaat door SALUKI:
Dus een volk dat zich al meer dan een millenium in een land bevindt en er woont en leeft en zich ook nog zeer vaak hebben vermengd met de Berbers zijn kolonisators????

Rare redenering dat is net zoiets als stellen dat Engeland, Schotland, Wales en Ierland gekoloniseerd wordt door de Germaanse volkeren en de Kelten: de Welshman, Gäelen en Shelta onderdrukt worden
Nee leugenaar geen onzin hier vertellen, je moet eerst de TOPIC TITEL goed lezen en begrijpen voor datje bek open doet.


Er staat duidelijk stop de arabisering , en niet dat onzin wat jij neer kletterde hier op dit forum.

Haat zaaier, arabieren moet zich AANPASSEN aan de autochtone bewoners en niet andersom.
Je ziet nederlanders ook niet aan ons aanpassen.

19-08-2005, 23:58

Citaat door SALUKI:
Dus een volk dat zich al meer dan een millenium in een land bevindt en er woont en leeft en zich ook nog zeer vaak hebben vermengd met de Berbers zijn kolonisators????

Rare redenering dat is net zoiets als stellen dat Engeland, Schotland, Wales en Ierland gekoloniseerd wordt door de Germaanse volkeren en de Kelten: de Welshman, Gäelen en Shelta onderdrukt worden
En hoe zie je de de VS in verband met de Indianen? Australië ivm de Aboriginals? Nieuw-Zeeland ivm de Maori's? Staat er een maximumtijd voor dat een volk kan/mag vechten tegen een bezetter/veroveraar?

Kropotkin

19-08-2005, 23:59

Citaat door rianne:
Maar ja goed wij leven in holland en moeten het hier samen doen en dat moet toch lukken SAKUKI.

Mijn wik is er en volgens nij nog meer nensen,dus ik denk dat eij ons eerst op Holland richten moeten en dat het hier weer goed gaat,is ook niet helemaal goed van mij hoor en dat mag je denken. maar toch

20-08-2005, 00:06

Citaat door Mouhalim:
Nee leugenaar geen onzin hier vertellen, je moet eerst de TOPIC TITEL goed lezen en begrijpen voor datje bek open doet.


Er staat duidelijk stop de arabisering , en niet dat onzin wat jij neer kletterde hier op dit forum.

Haat zaaier, arabieren moet zich AANPASSEN aan de autochtone bewoners en niet andersom.
Je ziet nederlanders ook niet aan ons aanpassen.
En, er staat duidelijk geen Spaanse kolonisten, geen Franse kolonisten, geen Amerikanen en geen Arabieren leer lezen

20-08-2005, 00:10

Citaat door SALUKI:
En, er staat duidelijk geen Spaanse kolonisten, geen Franse kolonisten, geen Amerikanen en geen Arabieren leer lezen
Nou dat zeg ik het wel nog een keertje voor


de titel van de topic.

20-08-2005, 00:11

Citaat door Mouhalim:
Nee leugenaar geen onzin hier vertellen, je moet eerst de TOPIC TITEL goed lezen en begrijpen voor datje bek open doet.


Er staat duidelijk stop de arabisering , en niet dat onzin wat jij neer kletterde hier op dit forum.

Haat zaaier, arabieren moet zich AANPASSEN aan de autochtone bewoners en niet andersom.
Je ziet nederlanders ook niet aan ons aanpassen.
Onzin, Leugens????? Mannetje je kan net zo goed zeggen weg met de Engelsen. Italianen, Fransen, Zweden, Denen, Noren, Duitsers, Nederlanders, Fransen, Spanjaarden, Portugezen, Joden, Russen, Polen en Negers uit de twee Amerika's en Australië aangezien hun niet de oorspronkelijke bevolking zijn.

En je kan net zo goed zeggen dat de Engelsen. Italianen, Fransen, Zweden, Denen, Noren, Duitsers, Nederlanders, Fransen, Spanjaarden, Portugezen, Joden, Russen, Polen en Negers zich moeten aanpassen aan de Indianen en de aboriginals

20-08-2005, 00:12



Citaat door Tarif_Bouzian:
Nou dat zeg ik het wel nog een keertje voor


Dan zeg ik nog een keer:

[SIZE=7][SIZE=7]Lees de tekst !!!!!!!!! [/SIZE]

20-08-2005, 00:13

Citaat door SALUKI:
Onzin, Leugens????? Mannetje je kan net zo goed zeggen weg met de Engelsen. Italianen, Fransen, Zweden, Denen, Noren, Duitsers, Nederlanders, Fransen, Spanjaarden, Portugezen, Joden, Russen, Polen en Negers uit de twee Amerika's en Australië aangezien hun niet de oorspronkelijke bevolking zijn.

En ja kan net zo goed zeggen dat de Engelsen. Italianen, Fransen, Zweden, Denen, Noren, Duitsers, Nederlanders, Fransen, Spanjaarden, Portugezen, Joden, Russen, Polen en Negers zich moeten aanpassen aan de Indianen en de aboriginals

20-08-2005, 00:14

Citaat door SALUKI:
Onzin, Leugens????? Mannetje je kan net zo goed zeggen weg met de Engelsen. Italianen, Fransen, Zweden, Denen, Noren, Duitsers, Nederlanders, Fransen, Spanjaarden, Portugezen, Joden, Russen, Polen en Negers uit de twee Amerika's en Australië aangezien hun niet de oorspronkelijke bevolking zijn.

En ja kan net zo goed zeggen dat de Engelsen. Italianen, Fransen, Zweden, Denen, Noren, Duitsers, Nederlanders, Fransen, Spanjaarden, Portugezen, Joden, Russen, Polen en Negers zich moeten aanpassen aan de Indianen en de aboriginals
hoe oud benje eigenlijk, want naar mijn idee of bentje HARTSTIKKE achterlijk of je bent nog een pubertje dat even zin heeft om met BAGGER hier tegooien.

Want er komt geen zinnig worrd vanuit jou kant hier op het Forum.

want als jij zo redeenrt dan vragen de IMAZIGHEN zich af waarom de Arabs hun barbaars cultuutje aan ons opdringen.
Of is dat voor jou een teingewikkeld om teantwoorden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13